systeem van emailadressen van msn of facebook ophalen

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Kurtik watson

kurtik watson

30/07/2011 12:30:50
Anchor link
Beste, kent iemand een systeem waarbij leden hun emailadressen op te halen van msn of facebook. Ik heb een datingsite en dit zou mijn ledental omhoog kunnen krikken.

Vraagprijs: 100 EUR

kurt
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 04:53:52
 
Cake Masher

Cake Masher

30/07/2011 12:55:48
Anchor link
Beste,

Ik kan er wel voor zorgen voor je dat als iemand z'n email + password (van msn) invult, je een lijst met emails krijgt van alle personen in zijn contact lijst.

Maar volgens mij stond zoon soort systeem ook ergens bij de PHP scripts.. dat zou je even na moeten kijken.

Probleem wat je wel blijft houden is dat de mensen wel hun email en wachtwoord moeten invullen. En ik denk dat weinig mensen 't vertrouwd vinden om te doen.
Gewijzigd op 30/07/2011 12:56:47 door Cake Masher
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

30/07/2011 18:40:49
Anchor link
Kurtik watson op 30/07/2011 12:30:50:
Beste, kent iemand een systeem waarbij leden hun emailadressen op te halen van msn of facebook. Ik heb een datingsite en dit zou mijn ledental omhoog kunnen krikken.


Helemaal begrijp ik je vraag niet. Maar ik heb het idee dat je op dubieuze wijze e-mailadressen wilt achterhalen van mensen om ze over te halen lid te worden van je datingsite.
Als je ze een mail gaat sturen, zou ik goed nagaan of je wel voldoet aan de regels m.b.t. spam...
 
Joren de Wit

Joren de Wit

30/07/2011 18:44:34
Anchor link
Deze vacature voldoet niet aan de criteria. Verder zou ik ook nog even wat onderzoek doen naar de privacybezwaren die hier mogelijk aan kleven...
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.