Systeembeheerder voor opzetten server

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jason dr

Jason dr

05/07/2011 12:37:56
Quote Anchor link
Beste,

Wij zijn op zoek naar een systeembeheerder die een initiële set-up kan doen van onze VPS. Het liefst iemand uit de omgeving van Amsterdam. In eerste instantie levert het geen geld op, maar bekijk gaarne onze bedrijfsprofiel en de website. Misschien spreekt het je aan en kunnen we je op een andere manier belonen.

In eerste instantie gaat het om de set-up van een webserver met apache, php, mysql (+postgresql), sftp, ssh, imap (+pop3), smtp, version contol.
Heb je aantoonbare ervaring en zin om mee te werken in en met dit geweldige bedrijf, stuur mij dan een mail op [email protected].

Bedrijfprofiel:
Quote:
SuitCase Cinema is opgericht door Tim Murck, Joris Hoebe en Tygo Gernandt.
SuitCase Cinema is een handelsmerk van SPEKTOR BV.


SuitCase Cinema produceert films op een autonome en zelf voorzienende wijze en is niet afhankelijk van subsidies/ fondsgeld. Maar sluit samenwerkingen niet uit.

Via onder andere crowdfunding en de opbrengsten uit workshops worden projecten gerealiseerd.

SuitCase Cinema produceert films waarbij de focus meer op inhoud ligt dan op techniek.

SuitCase Cinema gaat er daarbij vanuit dat een goede film gemaakt moet kunnen worden met beperkte middelen (min of meer de inhoud van een koffer).

Dankzij de samenwerking met een nieuwe digitale zender is SuitCase Cinema instaat zelfstandig te distribueren aan een brede afzetmarkt.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 23:01:31
 
Lars Groot

Lars Groot

05/07/2011 13:01:43
Quote Anchor link
Mag ik vragen waarom er geen budget is voor zo'n "geweldig bedrijf"?
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

05/07/2011 13:14:03
Quote Anchor link
Wellicht dat het beëindigen van culturele subsidies de begroting parten speelt. Welke liefdadiger biedt zicht aan?
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

05/07/2011 13:20:38
Quote Anchor link
ze zijn anders "niet afhankelijk van subsidies"
 
Jason dr

Jason dr

05/07/2011 13:24:27
Quote Anchor link
Dag Pieter, Lars,

Het beëindigen van de subsidies zal ons niet treffen, in tegendeel. Maar een bedrijf opzetten, zonder subsidie, is niet gratis. Er werken hier veel mensen voor 'niets' die geloven in het idee. Zie het als een investering. Zodra er geld beschikbaar is zal dat vanzelfsprekend gedeeld worden.

Groet,
Jason
 
- SanThe -

- SanThe -

05/07/2011 13:25:13
Quote Anchor link
Billy Gates server of een normale (linux dus)?
 
Jason dr

Jason dr

05/07/2011 13:52:25
Quote Anchor link
Linux... Versie maakt op zich ook niet eens zoveel uit. CentOS of OpenSuSe...
 
TJVB tvb

TJVB tvb

05/07/2011 14:21:04
Quote Anchor link
Misschien een gekke vraag, maar wie gaat het beheer doen nadat het opgezet is?
En gebruik je een control panel (direct admin, plesk etc) of alles met het handje (waarbij je dus meer kunt maar ook sneller wat sloopt)
Opzetten is leuk maar dat is alleen het begin.
 
Jason dr

Jason dr

05/07/2011 14:38:25
Quote Anchor link
Ikzelf zal het beheer onder mijn hoede nemen. Ik heb voldoende ervaring om dat te doen, maar geen tijd om het op te zetten. Daar zijn ook veel meer mensen beter in dan ik. Ik heb nu Plesk, maar vind het verschrikkelijk...
 
TJVB tvb

TJVB tvb

05/07/2011 14:40:41
Quote Anchor link
Als je een control panel pakt (ben zelf zeer tevreden over DA, Plesk heb ik al een tijd niet meer gebruikt) zit daar meestal een installatie script bij dat alles regelt. Maar kan jou VPS leverancier niet meteen de installatie doen? Vaak hebben die gewoon templates.
 
Bram Boos

Bram Boos

05/07/2011 14:46:43
Quote Anchor link
Ik weet dat er bij een Versio VPS een mogelijkheid is om de installatie van DA optioneel is. Verder kan er ook voor maandelijkse controle/onderhoud worden gekozen...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.