Tabel maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

Front-end React developer

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »
Thijs  Broekkamp

Thijs Broekkamp

02/07/2010 15:35:00
Quote Anchor link
Hallo,
Ik heb mij net aangemeld op deze site. Ik heb sinds kort een website, www.wildnature.nl die heb ik niet zelf gemaakt, maar onderhoud hem nu wel zelf. Ik heb zeer weinig verstand van websites maken, ik vind het ook moeilijk om te leren. Ik hoop dat jullie me met wat problemen kunnen helpen. Als je het kan uitleggen, leg het dan maar uit alsof ik een klein kind ben, anders snap ik het niet!

Ik wil op mijn website, http://wildnature.nl/?p=home een tabelletje maken. rechtsboven in de tekst met als titel nieuws. Dan daaronder 3 regels bijv.: 1-07-10: nieuwe foto's
vandaag nieuwe foto's toegevoegd.

En daar moet dus een lijn om heen zodat het niet tussen de andere tekst komt. Het is nogal lastig uit te leggen, ik hoop dat iemand het begrijpt en mij kan helpen.

Topic verplaatst naar het juiste board. Het is immers een XHTML/CSS vraag[/modedit]
Gewijzigd op 02/07/2010 15:48:11 door Joren de Wit
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 13:44:21
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

02/07/2010 15:41:04
Quote Anchor link
Misschien moet je hier even kijken:

http://www.w3schools.com/html/html_tables.asp
 
Thijs  Broekkamp

Thijs Broekkamp

03/07/2010 11:49:37
Quote Anchor link
Bedankt voor de reactie. Het moet niet echt een tabel zijn, want er moet maar 1 rij zijn en dan niet daarachter nog iets (bijv 40 %) dus 2 regels, dan een lijn eronder en de volgende.
 

03/07/2010 13:38:45
Quote Anchor link
Div met float en border?
 
Thijs  Broekkamp

Thijs Broekkamp

03/07/2010 22:44:06
Quote Anchor link
Kijk, zoiets bedoel ik: http://www.wildnature.nl/?p=home Alleen dan kleiner en rechtsboven in de tekst.
Gewijzigd op 03/07/2010 22:53:29 door Thijs Broekkamp
 
Joren de Wit

Joren de Wit

03/07/2010 22:49:29
Quote Anchor link
Dat je de informatie in divjes kunt zetten die je positioneert met een float en een rand geeft met een boarder. Zie ook verschillende tutorials over CSS voor de layout van je pagina.
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

03/07/2010 22:52:01
Quote Anchor link
Blanche PHP op 03/07/2010 22:49:29:
Dat je de informatie in divjes kunt zetten die je positioneert met een float en een rand geeft met een boarder. Zie ook verschillende tutorials over CSS voor de layout van je pagina.


Thijs Broekkamp:
Ik heb zeer weinig verstand van websites maken, ik vind het ook moeilijk om te leren.


Hmm, misschien moet je het voor hem in elkaar zetten zodat hij het makkelijk kan bewerken, dus gewoon de code posten..
 
Joren de Wit

Joren de Wit

03/07/2010 23:01:15
Quote Anchor link
@Jurrian: meen je dit serieus? Als hij dat wil, moet hij misschien iemand inhuren om e.e.a. voor hem aan te passen. Hier op het forum is het nog altijd phphulp, dus men zal er zelf wat voor moeten doen...

@Thijs: als je die website zelf moet gaan onderhouden, is het echt geen gek idee om wat basiskennis op te doen. Dat maakt alles voor jou een stuk eenvoudiger.
 
Thijs  Broekkamp

Thijs Broekkamp

04/07/2010 23:50:36
Quote Anchor link
Ja dat weet ik, maar ik vind dit erg lastig om te leren. ik weet niet waar te beginnen. Ik heb als hobby fotografie en dan heb je gewoon een basistechniek die je moet kennen, dat heb ik geleerd. Maar ik vind dit erg lastig.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

04/07/2010 23:53:17
Quote Anchor link
Begin bij de basis, dus het leren van HTML. Zie die tutorial waar The Dutch Guy een link van gaf...
 

04/07/2010 23:58:24
Quote Anchor link
Thijs Broekkamp op 04/07/2010 23:50:36:
Ja dat weet ik, maar ik vind dit erg lastig om te leren. ik weet niet waar te beginnen. Ik heb als hobby fotografie en dan heb je gewoon een basistechniek die je moet kennen, dat heb ik geleerd. Maar ik vind dit erg lastig.


Als hobby fotografie is, dan maakte je ook niet direct foto's en wist je ook niet gelijk af van gulden snede e.d.
Zoek gewoon tutorials, handleindingen en weet ik veel wat allemaal. (En je kunt nu ook gelijk 'hot' doen en html5 leren).
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.