Tabel toevoegen aan lange query

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Willem R

Willem R

23/04/2013 10:53:52
Quote Anchor link
Ik heb een query van een zoekmachine van mij :
SELECT * FROM articles WHERE (AID LIKE '%%%') AND (ONDERWERP LIKE '%%%') AND (SERIE LIKE '%airfix%' OR SERIETITLE LIKE '%airfix%' OR SERIETITEL LIKE '%airfix%') AND (FORM LIKE '%%%%') AND (STATUS LIKE '%%%' ) AND (STATUS LIKE '%%%' ) AND (SERIE LIKE '%airfix%' OR SERIETITLE LIKE '%airfix%' OR SERIETITEL LIKE '%airfix%') AND (FORM LIKE '%%%%' ) AND(STATUS NOT LIKE 'SB%' AND STATUS NOT LIKE 'XX%')

Die werkt helemaal, alleen hij is een beetje te groot. Er is een tabel genaamd series. Waar ook dit resultaat uitgehaald kan worden. Daar staan ook net als in deze tabel kolommen in met dezelfde benamingen als serietitel, serietitle en serie. Maar bijvoorbeeld dus geen kolom aid en kolom status. Nu is mijn vraag hoe moet ik de serie uit de series tabel halen en deze query werkend houden?

BVD

Toevoeging op 23/04/2013 11:01:49:

SELECT * FROM series WHERE (SERIE LIKE '%airfix%' OR SERIETITLE LIKE '%airfix%' OR SERIETITEL LIKE '%airfix%')

Dit is dus de andere query van de andere tabel die het ook doet
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.