Team gezocht voor tof project.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Michael De Wever

Michael De Wever

29/06/2013 15:31:28
Quote Anchor link
Beste PHPforum leden.

Zelf ben ik van vorig jaar in het bezit van http://www.startcrime.nl
Dit is een variant op mijnmaffia.nl

Zelf ben ik 8 jaar geleden begonnen met mijn online activiteiten na het spelen van mijnmaffia.
Zelf vind ik persoonlijk dat er veel potentieel is met dat mijnmaffia zich vooral richt naar het professioneel uitziende oog in plaats van mee te denken naar mogelijke advertentie mogelijkheden welke ze zouden kunnen aanbieden aan hun leden. Ik heb hier veel ideeën voor en veel is ook al verwerkt.

Echter zoals alle scripters wel weten is er niets waterdicht. Bugs komen vaak voor en in deze niche van scripts des te meer. Alles is enorm uitgebreid en er is nog veel mogelijk. Zelf heb ik veel verstand van het promoten van zulke zaken en werk ook met iemand samen welke zich nog steeds bezig houd met het beheren van maffia sites. Deze persoon weet ook veel van welke opties aan slaan bij leden en niet.

Echter ben ik geen scripter maar een SEOer. Ik heb omdat er steeds tijd zal nodig zijn aan dit project na vele uren dit toch stil gelegd. Zonder enige vorm van promotie en nog in test fases te zitten hebben er zich toch al 450+ leden aangemeld voor een game. Zij kunnen dan weer leden werven naar hun sites en in totaal zijn er nu ook 750+ leden. Dit zonder enige vorm van promotie. Als SEOer kan ik jullie zeggen dat ik hier geen probleem mee heb om per maand 1000 + leden aan te werven welke een game gaan aanmaken en promoten. Dit zonder nog steeds enige vorm van promotie.

Maar zelf moet ik daar ook veel tijd in steken. Dat wil ik pas dan als de site perfect bespeelbaar is. Nu werken bepaalde functies en games niet naar wens. Ook nog extra toffe games inwerken is een optie.

Dit is allemaal al veel werk, maar dan moet er zeker ook gekeken worden naar de beveiliging van de site. Voor hackers zijn zulke sites een perfect doelwit van hacks. Dat wil ik zeker voorkomen. Wanneer het spel goed draait kan dit snel naar enorm veel leden op krikken. Wanneer de site gehackt zou worden en een paar uur tot weken plat ligt, dan lopen er weer veel over naar concurrenten. Dat wil ik absoluut vermijden.

Daarom dat ik niet direct belangstelling heb om verder te gaan met dit project op dit moment met dat er hieraan nog veel werk is. Maar dit laten verwaarlozen is enorm zonden. Daarom deze aanroep. Iedereen die zich geïnteresseerd voelt om aan dit project mee te werken mag zich vrijblijvend aanmelden. Echter gaan we wel wat bekijken. Niet iedereen kan er zomaar in komen. Dit is een mooi project wat ook zijn zekere professionaliteit nodig heeft.

Vergoeding wordt besproken op vlak van % vergoeding. Iedereen zal beoordeeld worden op vlak van prestatie en daaruit zal berekent worden hoeveel % iedereen verdiend van de winsten. Er zal wel steeds geld worden vrij gemaakt voor promotie, dit moet mee genomen worden.

Graag hoor ik meer van jullie. Mailen kan steeds op [email protected]
Gewijzigd op 29/06/2013 15:37:19 door Michael De Wever
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.