Tegen (kleine) vergoeding - Social media icons in header plaatsen!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Paolo Garske

Paolo Garske

25/02/2014 18:22:05
Quote Anchor link
Beste Forum,

Ik zoek iemand die 3 social media icons in de header kan plaatsen (aan de rechterkant). Ik krijg het niet voor mekaar om deze aan de rechterkant van de header te plaatsen. Dit is voor iemand met kennis een zeer kleine klus, maximaal 30 minuten.

Wie is bereid me te helpen tegen een kleine vergoeding?

Met vriendelijke groet,

Paolo Garske
http://www.kortingsbonnenactie.nl
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 11:50:36
 
Christian k

christian k

25/02/2014 20:34:43
Quote Anchor link
Ik heb je pm gestuurt
 
Peter  Flos

Peter Flos

25/02/2014 23:11:12
Quote Anchor link
Je kunt met CSS bepalen hoeveel deze van de linkerkant af moet staan. Op dit forum doen wij het graag gratis, dus indien je relevante code wilt posten en wilt zeggen wat je niet lukt helpen wij graag.
 
Paolo Garske

Paolo Garske

11/03/2014 12:42:36
Quote Anchor link
Beste Peter,

Bedankt voor je reactie. Ik weet dat dit met CSS kan, ik heb vanalles geprobeerd maar wanneer ik de icons invoeg verschuift ook mijn logo naar onder waardoor de hele header groter word. Anyway, ik zou het enorm waarderen als forumleden mij kunnen helpen, welke codes zijn in dit geval relevant? De header.php en css of nog meer?

Groet,

Paolo
 
Fol Effe

Fol Effe

11/03/2014 13:02:19
 
Paolo Garske

Paolo Garske

11/03/2014 13:10:05
Quote Anchor link
Hey,
Bedankt voor je antwoord maar ik wil het eigenlijk zelf niet meer proberen, heb er al teveel tijd aan verspild. Het zou super zijn als iemand me hier vrijwillig kan helpen of tegen een kleine vergoeding.

Groetjes,

Paolo
 
Michael -

Michael -

11/03/2014 13:27:42
Quote Anchor link
Ik had je hierover al een bericht gedaan waar je vervolgens niet op reageert.
Als je me even een privebericht stuurt dan kan ik naar kijken. Waarschijnlijk is het een klein regeltjes css en dat hoeft echt niet voor een vergoeding.
 
Mathieu Posthumus

Mathieu Posthumus

11/03/2014 13:52:06
Quote Anchor link
Hey Paolo,

Ik zie dus dat het gaar over fitness, ga je er ook schemas, voedingschemas etc. op zetten?
Want daar ben ik nog naar op zoek.
Gewijzigd op 11/03/2014 13:52:30 door Mathieu Posthumus
 
Fol Effe

Fol Effe

11/03/2014 13:53:37
Quote Anchor link
Is het probleem al verholpen, anders wil ik ook wel even kijken.
 
Paolo Garske

Paolo Garske

11/03/2014 13:58:23
Quote Anchor link
@Matheiu ik ga er inderdaad trainingsschemas, voedingsschemas, oefeningen en tips op zetten. De site zal snel geupdate worden met nieuwe informatie etc :)

@ Fol Effe, het probleem is nog niet verholpen. Welke relevante codes zal ik sturen ?
 
Mathieu Posthumus

Mathieu Posthumus

11/03/2014 14:11:01
Quote Anchor link
@Paolo mooi, Kun je misschien een update op forum plaatsen als ie klaar is maar dan wel in een andere sectie bijvoorbeeld koffie hoek ofz?
 
Fol Effe

Fol Effe

11/03/2014 14:11:22
Quote Anchor link
De pagina waar de buttons moeten komen en het css script
 
Snelle Jaap

Snelle Jaap

11/03/2014 14:46:09
Quote Anchor link
Heb je een PM gestuurd, maar nog geen reactie gehad.
 
Michael -

Michael -

11/03/2014 15:08:20
Quote Anchor link
>>> FAQ: Als je een actiecode ziet die je wilt gebruiken kopieer je gewoon de code aan de rechterkant, dit kan met behulp van de rechtermuisknop of door de code te selecteren en CTRL + C in te toetsen.

Werkt niet op een Mac ;)
 
Snelle Jaap

Snelle Jaap

11/03/2014 15:09:11
Quote Anchor link
Wel met Command + C toch.
 
Michael -

Michael -

11/03/2014 15:12:30
Quote Anchor link
Ja, maar dat staat er niet.
 
Snelle Jaap

Snelle Jaap

11/03/2014 15:15:18
Quote Anchor link
Michael - op 11/03/2014 15:12:30:
Ja, maar dat staat er niet.


Scherp.
 
Paolo Garske

Paolo Garske

11/03/2014 15:23:59
Quote Anchor link
@Mathieu Posthumus: zal ik zeker doen, als je al wat basistips wilt lezen kijk dan hier: http://www.kortingsbonnenactie.nl/article/snel-spiermassa-opbouwen/

@ Michael: bedankt voor de tip, ik zal het snel aanpassen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.