telefoon... scherm... touchscreen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »
Ozzie PHP

Ozzie PHP

20/09/2011 17:17:30
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Gisteren heb ik mijn telefoonabonnement verlengd... met internet! :-)

Aangezien mijn huidige telefoon hard aan vervanging toe is, wil ik een nieuwe kopen. Mijn voorkeur gaat uit naar een niet al te grote Android telefoon. Ik heb een paar keer in een telefoonwinkel touchscreen uitgeprobeerd, maar ik typte telkens de verkeerde letters.

Nu heb ik deze telefoon op het oog, klein en voorzien van een fysiek toetsenbord:

De Sony Ericsson Xperia Mini Pro.

Een heel leuk toestel, maar het scherm is vrij klein, namelijk 3 inch... 6,5 x 4,3 cm. De resolutie is 320 x 480 pixels.

Nu heb ik ook nog een ander niet al te groot toestel gezien:

De Sony Ericsson Xperia Ray.

Deze telefoon is nog steeds vrij compact, maar het schermpje is iets groter (3,3 inch) en de resolutie is een stukje hoger: 480 x 854 pixels.

Het enige "nadeel" is dat deze telefoon geen fysiek toetsenbord heeft.

Nu is mijn vraag wat jullie mij aanraden. Kan ik het beste gaan voor de Xperia Mini Pro met een kleiner scherm en lagere resolutie, maar MET een toetsenbord? Of adviseren jullie toch om te gaan voor de Xperia Ray met groter scherm en grotere resolutie maar zonder toetsenbord? En hebben jullie in het begin ook moeite gehad met touchscreen? Is het gewoon een kwestie van wennen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren, want ik zou echt heel erg balen als ik dadelijk niet fatsoenlijk kan surfen omdat m'n scherm te klein is...

Heel graag jullie advies!
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 20:07:38
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

20/09/2011 17:53:19
Quote Anchor link
mijn ervaring is, je leert snel genoeg met een touchscreen telefoon omgaan (toetsenbord)
Gewijzigd op 20/09/2011 17:53:37 door Vincent Huisman
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/09/2011 17:58:08
Quote Anchor link
Een klein toetsenbordje vind ik hinderlijker, zoals dat ding op die Nokia N97.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

20/09/2011 18:05:44
Quote Anchor link
@Vincent: hoe lang duurde dat (ongeveer) bij jou? En typ je nu nog wel eens verkeerd of gaat het altijd goed?

@Aar. Jij geeft dus ook de voorkeur aan touchscreen? Het toetsenbord van de Xperia Mini Pro is denk ik vergelijkbaar met die van de N97. Klik.

Nog meer mensen die mijn vraag kunnen beantwoorden? Moet ik gaan voor kleiner scherm met toetsenbord of iets groter scherm met touchscreen?
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

20/09/2011 22:27:03
Quote Anchor link
wanneer je je woordenboek aanzet, dan wil het al wel binnen een week
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

20/09/2011 23:07:31
Quote Anchor link
Ah oke, ik wil geen woordenboek gebruiken eigenlijk. Die doen nooit wat ik wil. Kun jij zonder woordenboek niet typen dan?
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

21/09/2011 11:16:31
Quote Anchor link
Als je nooit touchcreen hebt gehad dan mis je m niet . Maar heb je al een keer touchscreen gehad dan wil je altijd touchscreen (in elk geval bij mij) Je leert t snel
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

21/09/2011 11:24:27
Quote Anchor link
Ah, oké... da's grappig dat je dat zegt. Jij bent er dus erg positief over. Geldt dat voor touchscreen in het algemeen, of ook voor het typen met touchscreen? Vind jij typen met touchscreen net zo makkelijk (of makkelijker) als met een normaal toetsenbord?
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

21/09/2011 23:21:22
Quote Anchor link
ik kan op mijn mobiel niet blind typenhaha . het is welbiets lastigeraar je leert het snel

let er wel op dat je spellingscontrole uit zet
Anders krijg je allemaal rare woorden

Kloon voorbeeldige is deze mooier zin
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

21/09/2011 23:23:05
Quote Anchor link
"Kloon voorbeeldige is deze mooier zin"

Haha... maar dit was omdat je spellicngcontrole aan had staan? Maar wat had je dan echt getypt?
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

21/09/2011 23:25:05
Quote Anchor link
" klein voorbeeldje is deze mooie zin . "
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

21/09/2011 23:28:50
Quote Anchor link
Ah oke, maar je had m dus goed getypt, maar spellingscontrole maakt ervan "Kloon voorbeeldige is deze mooier zin"??
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.