Template METEEN wijzigen na een query

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Snake

Snake

14/04/2009 19:12:00
Quote Anchor link
Hey,

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om de template, wat vóór het query gedeelte komt, meteen te wijzigen nadat deze query is ingesteld.
Bijvoorbeeld ik heb bovenaan een template, en in het midden een pagina die included wordt. Dan zorg ik voor een query, maar pas nadat de volgende pagina geladen is, wordt dit weergegeven in de statusbalk.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 16:16:26
 
Han eev

Han eev

14/04/2009 20:22:00
Quote Anchor link
Je hebt dan 2 opties.
1. Je laat de pagina direct refreshen nadat de query is uitgevoerd
2. Je gaat een deel van de pagina refreshen met AJAX

Kies maar uit :)
 
- SanThe -

- SanThe -

14/04/2009 20:28:00
Quote Anchor link
Of je handelt eerst alles af en geeft dan pas de output.
 
Snake

Snake

14/04/2009 20:36:00
Quote Anchor link
Heey.
Ik heb het al! Heilige TemplateLite is mijn redding! (a)

Deze defineert variabelen nadat er een ob_start + include is geweest voordat de variabelen aangemaakt waren, maar toch vooraan in de pagina meteen geprint worden. Zo kan ik dus vooraf elke variabele een waarde geven, zodat die netjes in het statusbalkje bovenaan komt te staan.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.