Terug naar index ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Simone Joosten

Simone Joosten

21/05/2013 11:13:09
Quote Anchor link
Hallo ik heb het volgende probleem
als je naar http://crimevillage.nl/ads/advertiser.php gaat
en je probeert daar in te loggen, gaat hij zodra je iets probeert te typen
automatisch terug naar home, nu heb ik gekeken naar het probleem maar kan het niet vinden
iemand enig idee waarom dit gebeurt ?
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 04:25:38
 
TJVB tvb

TJVB tvb

21/05/2013 11:20:27
Quote Anchor link
Ik krijg in firefox niet eens het login venster. In Internet Explorer krijg ik wel een login venster maar ga ik niet meteen terug naar index. (de rest heb ik niet geprobeerd) Waar heb je dit script vandaan?
 
Simone Joosten

Simone Joosten

21/05/2013 11:24:04
Quote Anchor link
Ik heb hem gekregen van iemand, en ik zelf werk met google chrome, zou het probleem daaraan liggen ?
 
Reshad F

Reshad F

21/05/2013 11:38:26
Quote Anchor link
Onderaan staat duidelijk dat het geoptimaliseerd is voor FF Opera en IE... ( terwijl Chrome een van de grote browsers is ) maar goed ik denk dat je ergens een submit uitvoert wanneer je op de textvak klikt ( gebeurt namelijk ook in Safari ) dus ik zoudaar het probleem zoeken.

Maar uit jou eerdere posts merk ik dat je niet heel veel ervaring hebt met programmeren dus ik advieseer je om eerst wat basis tutorials door te nemen in plaats van kopieren en plakken.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/05/2013 11:39:20
Quote Anchor link
Als ik de HTML-code bekijk met de validator stikt het van de fouten. Er zijn een aantal tags die niet netjes gesloten worden.
Reshad F op 21/05/2013 11:38:26:
Maar uit jou eerdere posts merk ik dat je niet heel veel ervaring hebt met programmeren dus ik advieseer je om eerst wat basis tutorials door te nemen in plaats van kopieren en plakken.

Volledig mee eens.

Stap gewoon uit die crimegame-wereld waarin je je al een tijdje bevindt en erin handelt. Crimegames staan er om bekend doordat ze vaak slecht geprogrammeerd zijn, iets dat je zeker niet als voorbeeld wilt gebruiken als je succesvol wilt leren programmeren.

Als ik een goed advies mag geven (en hoop dat je deze echt inziet) raad ik aan om gewoon HTML5 en PHP/MySQL te leren op een correcte manier. Vervolgens kan je zelf scripts maken die je kan verkopen. Maar zorg dat je doen echt goede ervaring hebt met PHP en veilig programmeren.
Gewijzigd op 21/05/2013 11:43:19 door - Ariën -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.