Terugverwijzen naar vorige pagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jovank vank

jovank vank

11/12/2010 10:47:16
Quote Anchor link
Ik maak een overzicht van boeken. Per blokken van 12 kan je daar doorheen bladeren. Ik kan een boek selecteren om een korte samenvatting in te zien in een nieuw scherm. Vanuit dat scherm kan ik weer terug naar het overzicht met
Quote:
<a href="javascript:javascript:history.go(-1)"><b>Terug naar het overzicht</b></a>
Ik kom dan mooi terug in de overzichtspagina.

Maar als ik overzicht gemaakt heb met een selectie en ik kies dan direct uit het eerste blok van 12 een boek om in te zien, dan brengt dat script me niet meer terug. Ik krijg dan de melding Webpage has expired. Waarschijnlijk omdat die eerste selectie nog een rol speelt. Want als ik in het overzicht naar het tweede blok van 12 boeken blader en ik zie dan een boek in, dan brengt het script me wel weer terug. Wie weet wat hier speelt?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 14:08:00
 
Maarten PHP

Maarten PHP

11/12/2010 10:50:26
Quote Anchor link
waarvoor gebruik je het
 
- SanThe -

- SanThe -

11/12/2010 10:56:29
Quote Anchor link
De eerste verwijzing komt waarschijnlijk vanuit een formulier.
 
Jovank vank

jovank vank

11/12/2010 11:00:37
Quote Anchor link
Ja inderdaad! De verwijzing die hij niet meer terug vindt komt van een formulier. Maakt dat op de een of andere manier uit? (lijkt me dus van wel)
 
Niels K

Niels K

11/12/2010 12:22:54
Quote Anchor link
@gnotrgnotr gnotrgnotr

Standaard zin die je bij elk topic gebruikt? Leer eens discusseren.
 
- SanThe -

- SanThe -

11/12/2010 13:34:32
Quote Anchor link
Ik weet niet hoeveel data dat formulier moet verzenden, maar volgens mij is jouw probleem verholpen als je dat niet met POST maar met GET verstuurd.
 
Wouter J

Wouter J

11/12/2010 13:50:27
Quote Anchor link
gnotrgnotr:
waarvoor gebruik je het

Als je niks zinnigs kan zeggen zeg dan gewoon niks. Je boft met deze moderators, want ik had je er al lang uitgeknikkerd.
 
Jovank vank

jovank vank

11/12/2010 15:04:52
Quote Anchor link
Met GET versturen. Dat ga ik proberen!
 
Jovank vank

jovank vank

13/12/2010 12:37:46
Quote Anchor link
Wel het werkt, maar vanuit het form roep ik een pagina aan met een parameter. Die ben ik nu kwijt. Misschien kan ik dat met een hidden fiels oplossen?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.