Terugverwijzen naar vorige pagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Webdeveloper

Functieomschrijving Voor dit bedrijf in Delft zijn wij op zoek naar een senior PHP-programmeur die mooie en solide code schrijft en projecten kan draaien van eerste ontwerp tot aan oplevering afgestemd op de wensen van de klant. Dit betekent dat jij betrokken bent bij de gehele ontwikkeling en waarborging van het product. Jij hebt uiteraard al ervaring met PHP en verder met: frameworks, MySQL en JavaScript, met unit-testing en test-driven development. Als jij weet wat hiermee bedoeld wordt is dit zeer waarschijnlijk jouw passie en zeer waarschijnlijk iets voor jou! Naast bovenstaande kennis kan jij de leiding pakken en collega's

Bekijk vacature »

Fullstack PHP developer gezocht voor reisbranche

Functieomschrijving Voornamelijk werk je hier aan de backend echter zal je ook op de front-end een bijdrage gaan leveren. Ze werken hier met Laravel, Vue.js en MySQL. Er wordt hier ook veel aandacht besteed aan code reviews en unit testing. Ze werken hier Scrum/Agile met wekelijkse sprints op hoog niveau. Sommige veroudererde projecten die gebouwd zijn met Zend worden overgezet naar Laravel. Functie-eisen - Je hebt HBO werk en denk niveau; - Je hebt minimaal 4 jaar ervaring als Fullstack developer; - Je hebt kennis van Laravel; - Ervaring met Agile Scrum werken. Bedrijfsomschrijving Deze organisatie begeeft zich in de

Bekijk vacature »

Software Developer / Maatwerk / 4GL / SQL

Functieomschrijving Heb jij ervaring met Software Development en wil je je graag verder ontwikkelen bij een internationaal bedrijf in regio Eindhoven? Lees dan snel verder! Software ontwikkeling met technieken als Magic XPA en DB2 relationele databases. Ontwikkelen van nieuwe onderdelen van het centrale (maatwerk) softwarepakket. Uitbreiden bestaande functies binnen het pakket. Wensen en eisen van gebruikers in kaart brengen. Meedraaien in projecten. Informatieanalyses maken en uitwerken. Jezelf ontwikkelen binnen de organisatie, bijvoorbeeld op het gebied van BI of integratie met behulp van SAP PI/PO. Ondersteunen van de helpdesk bij software issues. Functie-eisen 1 tot 3 jaar ervaring op het gebied

Bekijk vacature »

C# Developer /SaaS applicaties/MVC/ SQL/ 4.000 eur

Functieomschrijving Ben jij een .NET (C#) Developer wil werken in een IT-minded organisatie? Heb je kennis van MVC en SQL? Wil jij werken aan in-house ontwikkelde applicaties? Houd jij de nieuwste technieken in de gaten om het ontwikkelproces beter te laten verlopen? Lees dan snel verder! Nieuwbouw, onderhoud en bugfixing van de applicaties; Het produceren van code met een hoge kwaliteit; Hulp bieden aan jouw collega's met verschillende (complexe) technische kwesties; Kwaliteitsmonitoring van het gehele project, incl. de opgeleverde wijzigingen; Het waarnemen van verbetermogelijkheden en deze op de planning zetten. Functie-eisen Uitgebreide werkervaring met C#; Kennis van MVC en SQL;

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

SAP HANA Developer Utrecht Technology 13th month pay & Holiday allowance Bonus Program 26 holidays Training & Learning opportunities Laptop & Smartphone 32-40 hours p.w. Are you looking for the opportunity to become "the expert" when it comes to Business Intelligence, Data Analysis, Data Visualization and Data Management within a SAP environment? Then a role as a SAP HANA Developer is the job for you!Your jobYou contribute to the development, delivery and maintenance of business intelligence solutions based on the latest SAP technology. You improve the HANA platform for customers and you work on innovative applications that organizations are keen

Bekijk vacature »

Salesforce Developer

Ben jij die SalesForce Professional die op zoek is naar het verder ontwikkelen van een nieuw geavanceerd service platform? Wil jij een bijdrage leveren aan ons bedrijfskritische systeem met duizenden gebruikers? Dan heb je wellicht interesse in de positie van: Salesforce Developer 32 - 40 uur Over de positie: Binnen Oranje Groep BV hebben wij een nieuw servicemanagementsysteem. Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en doorontwikkelen van serviceprocessen, zodat deze van het begin tot het eind optimaal verlopen. Hierbij vertaal je werkprocessen naar softwareoplossingen om tot duidelijke application requirements te komen. Je komt te werken op onze modern nieuw ingerichte

Bekijk vacature »

Junior .NET developer voor versneld groeitraject,

Je hebt net je opleiding Informatica of Computer Science afgerond en je bent op zoek naar een baan als .NET developer? Maar wel een baan met de juiste begeleiding en een goed startsalaris? Wellicht dat deze vacature iets voor jou is. Vaak loop je als startende developer tegen de uitdaging om de juiste begeleiding te krijgen bij je werkgever. Je collega’s zijn te druk met hun eigen werk of beschikken simpelweg niet over de ervaring en vaardigheden om jou als junior developer goed te kunnen begeleiden. Het bedrijf, waar we momenteel afgestudeerde .NET developers voor zoeken, is een organisatie die

Bekijk vacature »

Lead Java Developer / REST / Docker / AWS / IoT

Functieomschrijving Wil jij als Lead Java Developer werken aan tal van high-tech en innovatieve (maatschappelijk verantwoordelijke) oplossingen voor 's werelds grootste organisatie in de technologie? Spreekt het je aan om 60% van de tijd aan de slag te gaan met o.a. Java 8+, Spring, Microservices, Docker en REST en de overige tijd te besteden aan architectuur- en toolkeuzes, het begeleiden van ontwikkelaars en het bepalen van een visie voor een zeer ambitieus DevOps team? Lees dan nu verder! Je werkzaamheden als Lead zullen onder andere bestaan uit: werken aan de ontwikkeling met Java, Spring, REST API's, Microservices, Docker en AWS

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

NOTE! NO Relocation, Only applications from the Netherlands and fluent in Dutch! De vraag vanuit de business is de laatste tijd sterk toegenomen, waardoor het voor onze klant mogelijk is om de nieuwe functie te creëren voor een OutSystems Developer. Deze functie past goed bij een iniatiefnemer die pro-actief vraagstukken ophaalt uit de business en deze o.b.v. zijn/haar expertise verder vorm geeft. Bedrijfsomschrijving NOTE! NO Relocation, Only applications from the Netherlands and fluent in Dutch! Key-Account van Michael Page Een van de grootste retail/supermarktketen gevestigd in 30 landen in Europa Omschrijving NOTE! NO Relocation, Only applications from the Netherlands and

Bekijk vacature »

.NET Developer C# Familiebedrijf Senior / Medior

Functieomschrijving Wil jij aan de slag als .NET software ontwikkelaar binnen een groeiende organisatie en je bezighouden met het herstructureren van het platform? Reageer dan snel! Herstructureren van het platform en constant vernieuwen en onderhouden van het platform; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Voorkomend direct in gesprek met klanten om de wensen en behoeften vast te stellen en de mogelijkheden te bespreken; Meedenken over bedrijfsprocessen; Uitvoeren van implementaties. Functie-eisen Buiten dat je een enthousiaste ontwikkelaar bent breng je het volgende mee; HBO denk- en werkniveau en je hebt minimaal een MBO 4 diploma; Relevante werkervaring met C# .NET; Je bent bekend

Bekijk vacature »

Grafische Programmeur / Software Ingenieur

Grafische Programmeur / Software Ingenieur Intro Ligt jou interesse in de automotive industrie? Heb je ervaring en affiniteit met game development en simulatieprogramma’s? Dan zijn wij op zoek naar jou! Onze klant in Eindhoven is per direct opzoek naar een Grafische programmeur. Functieomschrijving Onze klant ontwikkelt state-of-the-art simulaties van sensormodellen voor de auto-industrie. Deze sensoren, sensorsystemen en applicaties worden gebruikt om ADAS (autonome rijhulpsystemen) te ontwikkelen, zoals adaptive cruise control en lane assist. Om deze systemen in elke fysieke situatie te laten werken, zoals regen / mist / laag zonlicht, moeten zeer nauwkeurige op fysica gebaseerde modellen en simulaties worden

Bekijk vacature »

Senior Lead Developer / Full stack / .NET / Azure

Functieomschrijving Wil jij graag als meewerkend voorman werken in een ambitieus bedrijf dat moderne software ontwikkelt voor grote klanten? Ben jij goed thuis in .NET omgevingen en het Azure platform en zorg je graag dat alles in goede banen loopt? Lees dan snel verder! Ontwikkelen en testen van de software en het framework via Scrum principes; Dagelijks aansturen van het Development Team; Coördineren van projecten; Kwaliteitscontrole op de code; Architectuur bepalen en zorgen dat deze gevolgd wordt; Overzicht over functioneel en technisch ontwerp van de software; Sparren met directie over IT strategieën. Functie-eisen Ruime ervaring met het .NET framework, ASP.NET,

Bekijk vacature »

.NET Developer Zorg-ICT

Complexe software ontwikkelen: dat is jouw ding! Voor onze vestiging in Hoogeveen zoeken wij fanatieke junior en senior .NET Developers die met de laatste Microsoft-tools en -technieken willen werken. Jij bent gemotiveerd en draagt graag verantwoordelijkheid voor je 'eigen' software, die wordt ingezet in ziekenhuizen door heel Nederland. Jouw baan Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van jouw eigen module. Dit gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. Je werkt zelfstandig of in een klein team. ChipSoft maakt gebruik van een zelf ontwikkeld multi tier framework. Tijdens een

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer / C++ / Projecten / Le

Functieomschrijving Word jij enthousiast van Embedded Software ontwikkeling in een state-of-the-art omgeving met technieken als C / C++ en Embedded Linux? Wil jij graag op het hoogste niveau werken? Lees dan gauw verder! Het ontwikkelen van Embedded Software met technieken als C en C++. Zorgen dat applicaties van jouw collega's perfect communiceren met de hardware. Platforms als Embedded Linux, OSless en RTOS systemen. Opstellen en uitwerken van requirements. Ondersteunen van je Project Manager (bijv. het uitwerken van ontwerpen, helpen bij een update voor de klant) Ondersteunen van junior collega's met jouw kennis en ervaring. Functie-eisen Een ervaren Embedded Software Developer.

Bekijk vacature »

Xamarin Developer

Functieomschrijving Ben jij de Xamarin expert die de volgende stap in zijn carrière wil zetten? Houd jij er van om veelgebruikte apps verder uit te bouwen terwijl je de kwaliteit blijft waarborgen en heb je daarnaast zelf innovatieve ideeën ? Lees dan snel verder! Samen met het gehele mobile app team ben jij verantwoordelijk voor: de (door)ontwikkeling van Native applicaties voor Android en iOS; het verder samenbrengen van de applicatie en de web omgeving; de innovatie van de applicatie, het is belangrijk dat jij zelf meedenkt en jouw ideeën voorlegt binnen het team; feedback vanuit de gebruikers te behandelen en

Bekijk vacature »
Jovank vank

jovank vank

11/12/2010 10:47:16
Quote Anchor link
Ik maak een overzicht van boeken. Per blokken van 12 kan je daar doorheen bladeren. Ik kan een boek selecteren om een korte samenvatting in te zien in een nieuw scherm. Vanuit dat scherm kan ik weer terug naar het overzicht met
Quote:
<a href="javascript:javascript:history.go(-1)"><b>Terug naar het overzicht</b></a>
Ik kom dan mooi terug in de overzichtspagina.

Maar als ik overzicht gemaakt heb met een selectie en ik kies dan direct uit het eerste blok van 12 een boek om in te zien, dan brengt dat script me niet meer terug. Ik krijg dan de melding Webpage has expired. Waarschijnlijk omdat die eerste selectie nog een rol speelt. Want als ik in het overzicht naar het tweede blok van 12 boeken blader en ik zie dan een boek in, dan brengt het script me wel weer terug. Wie weet wat hier speelt?

PHP hulp

PHP hulp

25/05/2020 16:29:28

Maarten PHP

Maarten PHP

11/12/2010 10:50:26
Quote Anchor link
waarvoor gebruik je het

- SanThe -

- SanThe -

11/12/2010 10:56:29
Quote Anchor link
De eerste verwijzing komt waarschijnlijk vanuit een formulier.

Jovank vank

jovank vank

11/12/2010 11:00:37
Quote Anchor link
Ja inderdaad! De verwijzing die hij niet meer terug vindt komt van een formulier. Maakt dat op de een of andere manier uit? (lijkt me dus van wel)

Niels K

Niels K

11/12/2010 12:22:54
Quote Anchor link
@gnotrgnotr gnotrgnotr

Standaard zin die je bij elk topic gebruikt? Leer eens discusseren.

- SanThe -

- SanThe -

11/12/2010 13:34:32
Quote Anchor link
Ik weet niet hoeveel data dat formulier moet verzenden, maar volgens mij is jouw probleem verholpen als je dat niet met POST maar met GET verstuurd.

Wouter J

Wouter J

11/12/2010 13:50:27
Quote Anchor link
gnotrgnotr:
waarvoor gebruik je het

Als je niks zinnigs kan zeggen zeg dan gewoon niks. Je boft met deze moderators, want ik had je er al lang uitgeknikkerd.

Jovank vank

jovank vank

11/12/2010 15:04:52
Quote Anchor link
Met GET versturen. Dat ga ik proberen!

Jovank vank

jovank vank

13/12/2010 12:37:46
Quote Anchor link
Wel het werkt, maar vanuit het form roep ik een pagina aan met een parameter. Die ben ik nu kwijt. Misschien kan ik dat met een hidden fiels oplossen?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.