test based modern warfare rpg

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Developer C#

Je maakt een vliegende start van je carrière bij Coolblue, door meteen mee te werken in een team. Wat doe je als Junior Developer C# bij Coolblue? Als Junior Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een van de development teams. Omdat je jezelf graag nog verder wilt ontwikkelen, kijk je veel met je collega’s mee en volg je verschillende trainingen. Maar in de sprints pak je ook je eigen stories op, om meteen Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Ook junior developer C# worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer

Functieomschrijving Met jouw expertise zorg je als java developer voor de meest plezierige en efficiënte klant ervaring. Met jouw state-of-the-art-systemen verbeter je onze business en maak je echt impact! Want als je in ons tech team werkt, houd je jezelf en Nederland in beweging. Wij zijn continu bezig onze business en processen te optimaliseren, zodat we onze klanten en kandidaten meer gemak, snelheid en transparantie kunnen bieden. Impactvolle tech, daar doen we het voor. Artificial intelligence, machine learning en innovatieve zoek oplossingen. Zoek oplossingen? Yes! Solliciteren moet makkelijk en leuk zijn. Toch? Daar kan jij aan bijdragen! wat ga je

Bekijk vacature »

Medior fullstack .NET developer

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een grote internationale speler. Ze investeren steeds in het uitbreiden van het analyse- en servicepakket om de klanten goed van dienst te kunnen blijven. Naast Nederland zijn er nog enkele andere locaties in Europa waar ze zijn gevestigd. IT is verspreid over alle vestigingen. Op elke locatie zijn Developers en System engineers aanwezig. Onze klant is marktleider binnen het gebied waarin zij actief zijn. Nu zijn wij op zoek naar verschillende developers, die er samen met het andere personeel, 110% voor willen gaan. Functieomschrijving Medior fullstack .NET Developer .Net code schrijven; Onderhoud van bestaande applicaties; Meewerken

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie in de regio van Ede/Wageningen waar jij als .NET Developer komt te werken is marktleider en pionier op het gebied van High-Quality apparatuur in de zorg. Het Scrum team waar jij deel van zal uitmaken bestaat uit zes developers. Als .NET Developer draag jij dagelijks bij aan een gezondere toekomst. De apparatuur waar jij de software voor ontwikkelt wordt wereldwijd ingezet in meer dan 5000 ziekenhuizen. Iedere 4 minuten krijgt iemand ter wereld een behandeling middels deze apparatuur. Omdat de organisatie continu bezig is met innovatie krijg jij als .NET Developer de ruimte om met nieuwste- en

Bekijk vacature »

.NET Developer

Bedrijfsomschrijving Onze relatie is momenteel op zoek naar een .Net ontwikkelaar in de regio Tiel. De organisatie is actief in de machinebouw met de focus op machines die bijdragen aan goede hygiëne. Wereldwijd zorgen de systemen van de organisatie ervoor dat de gebruikers van de machines zich hygiënisch voelen in hun werkzaamheden. Onze relatie ontwikkelt, produceert en onderhoud de machines zelf, wereldwijd. De machines maken gebruik van verschillende technieken, waaronder bijvoorbeeld RFID technieken. De organisatie heeft alles zelf in beheer, van sales en customer support tot service en installatie. Als .Net developer kom je te werken in het software ontwikkel

Bekijk vacature »

Developer Powershell

Bedrijfsomschrijving Je komt als Developer Powershell te werken in de omgeving Deventer/Apeldoorn bij een nationaal opererende organisatie. Ze blijven constant in beweging en zijn altijd bezig om de laatste innovaties door te voeren. De organisatie werkt met grote hoeveelheden data, zij richten zich zowel op de B2B als B2C markten en zijn pionier binnen hun gebied van expertise. De applicaties draaiende op het platform verwerken per maand aanvragen voor meer dan 6 miljoen gebruikers en jij mag een rol gaan spelen in de complexe technieken en infrastructuur dat schuilt rondom deze applicaties! Je komt in een team waarbij de helft

Bekijk vacature »

Java / Hippo developer

Functieomschrijving Ben jij een ervaren Java/Hippo ontwikkelaar en op zoek naar een internationale, creatieve en innovatieve omgeving? Wil jij werken in een divers applicatielandschap waar alle aspecten van het vakgebied van een developer aan bod komen, zodat je je volledig kan ontplooien? Bij Randstad Groep Nederland (HQ) zijn we op zoek naar jou! Wij zijn op zoek naar een Java/Hippo ontwikkelaar die per direct ons interne team komt versterken. Java/Hippo development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Je komt te werken in het Online Search Experience team. Dit team werkt samen met de product owner aan onze web omgevingen van Randstad

Bekijk vacature »

IT-Traineeship junior software programmeur

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van ongeveer 4 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af

Bekijk vacature »

Ervaren C# developer Noord-Holland

Over ons bedrijf Naast onze voorliefde voor koffie en programmeren, dragen wij bij aan het succes van onze klanten. Met meer dan 12 jaar hands-on ervaring bedenken wij dé passende oplossing voor hun digitale uitdaging. Wij maken bijvoorbeeld klantportalen, realiseren data koppelingen en breiden bestaande pakketten uit. Dit doen wij door gebruik te maken van moderne technieken, zoals headless CMS, AI en machine learning. Wat ga je doen? Je werkzaamheden zijn divers en bestaan uit voornamelijk het ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, datakoppelingen en andere toepassingen. Daarnaast denk je actief mee met het vinden van passende oplossingen voor nieuwe wensen

Bekijk vacature »

GEO-ICT/Smallworld GIS Ontwikkelaar - Utilities

Bij onze klanten vormen Geographical Information System (GIS) systemen de basis van Asset Data Management. Zie jij het als een uitdaging om als onderdeel van een DevOps team de systemen van onze klanten mee te helpen vormgeven en continu te verbeteren? Wat ga je doen? Ons team heeft als doel nog relevanter te worden voor onze klantengroep van netbeheerders. Wij hebben een grote GEO-ICT practice en daarmee zijn we in staat een fundamenteel deel van de basisregistratie van assets voor onze klanten vorm te geven. Dat doen we door het bedenken van concepten, onze klanten te adviseren op GEO-ICT gebied

Bekijk vacature »

Google Cloud Engineer

As part of our Cloud service line, you will lead IT innovation for our clients through robust delivery of world-class solutions. There will never be a typical day and you will continuously experience and learn. The opportunities to make a difference within exciting client initiatives are unlimited in the ever-changing technology landscape. You will be part of a growing network of technology experts who are highly collaborative taking on today’s biggest, most complex business challenges. Google Cloud Engineer 32-40 hours per week Your job The Cloud Practice includes our deepest Google Cloud experts and supports Accenture’s more than 1,000+ practitioners

Bekijk vacature »

Application Developer Tech Lead

We’re Hiring! A UPS Application Developer Tech Lead *REMOTE WORK POSSIBLE FOR THIS ROLE As a Tech Lead Developer at UPS you work on delivering functionality for highly complex IT systems. You collaborate in agile teams and participate in emerging technologies and processes like CI/CD and DevOps to ensure that we meet our objectives effectively and efficiently. Your primary role is to perform full system life cycle activities, e.g. analysis, technical requirements, design, coding, testing and the implementation of software. Working in our Europe development center in Eindhoven means working in an international team with onsite people as well as

Bekijk vacature »

Fullstack ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Bij het accepteren van dit aanbod kom je terecht binnen een veelzijdige organisatie waar een goede sfeer hangt. Zij zijn gewend dagelijks met elkaar te lunchen en ruimte is voor een potje Mario. Als Fullstack ontwikkelaar ga je je op projectbasis bezighouden met het ontwikkelen van content voor diverse opdrachtgevers. De projecten waar je aan gaat werken zullen verschillende qua omvang. Hierbij kan je rekening houden met een gemiddelde doorlooptijd van een half jaar, waarbij er meerdere projecten naast elkaar kunnen lopen. De nadruk zal liggen op ontwikkeling aan de front-end, maar ook op het gebied van ontwikkeling aan

Bekijk vacature »

Application Developer Tech Lead

We’re Hiring! A UPS Application Developer Tech Lead *REMOTE WORK POSSIBLE FOR THIS ROLE As a Tech Lead Developer at UPS you work on delivering functionality for highly complex IT systems. You collaborate in agile teams and participate in emerging technologies and processes like CI/CD and DevOps to ensure that we meet our objectives effectively and efficiently. Your primary role is to perform full system life cycle activities, e.g. analysis, technical requirements, design, coding, testing and the implementation of software. Working in our Europe development center in Eindhoven means working in an international team with onsite people as well as

Bekijk vacature »

Ervaren C#/Azure developer werkt mee aan backend p

Voor een innovatieve bouwonderneming die al meer dan 113 jaar bestaat, zijn wij op zoek naar ervaren .Net/C#/Azure developers. Het bedrijf bouwt een (pre-fab) huizenfabriek die 4000 woningen per jaar kan produceren. Deze woningen worden dan modulair op de bouwplaats in elkaar gezet en worden met duurzame (recyclebare) materialen gemaakt en geplaatst. Dit zonder PFAS en zeer weinig NOX. Als .Net developer maak je deel uit van een multidisciplinair team met andere .net developers, BI consultant, systeem- en applicatiebeheerders. Je gaat meebouwen aan de middleware-laag waar 30+ applicaties (waaronder erp systemen) gekoppeld kunnen worden. Deze integraties komen samen op het

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Willem criens

willem criens

30/04/2011 17:41:41
Quote Anchor link
hallo iedereen

ik heb sinds een week geleden me website online gezet(Third cold war)
het is een modern warfare text based rpg spel en nu ben ik benieuwd wat jullie er van vinden, eventueel tips en tools geven, wat anders en beter zou kunnen?
ook zijn promotie tips welkom.

website: http://www.thirdcoldwar.com/

alvast bedankt!
Gewijzigd op 30/04/2011 17:43:42 door Willem criens

PHP hulp

PHP hulp

16/05/2021 10:14:30

Jasper DS

Jasper DS

30/04/2011 17:46:45
Quote Anchor link
ik kan het nier goed lezen door de "camouflage" achtergrond en heb binnen de 5 sec weg geklikt -> veel te druk naar mijn mening ik zie de lettertjes dansen
Gewijzigd op 30/04/2011 17:46:55 door Jasper DS

Sander A

Sander A

30/04/2011 17:50:55
Quote Anchor link
Heb even gekeken en ik sluit me aan bij Jasper,

Daarbij broncode: javascript voor doctype? Tables waar ze niet moeten?

En kijk ook nog eens naar je Engels

Mark Tielemans

Mark Tielemans

30/04/2011 17:55:06
Quote Anchor link
Idd miss even je engels laten checken.
Verder miss handig om wat screenshots op je homepage te plaatsen zodat het aantrekkelijk wordt?

Noppes Homeland

Noppes Homeland

30/04/2011 17:57:43
Quote Anchor link
Valideer eerst je pagina's alvorens het hier te laten reviewen.

promotie tips, voor z'n waardeloos "spelletje"

Willem criens

willem criens

30/04/2011 18:47:01
Quote Anchor link
dank jullie wel voor de tips ik ga er werk van maken

Vincent Huisman

Vincent Huisman

30/04/2011 19:35:46
Quote Anchor link
ook hallo

01/05/2011 08:45:18
Quote Anchor link
Ik vind de game zelf alleen verschrikkelijk lelijk en het uiterlijk moet beter bij een browser-game.

Willem criens

willem criens

01/05/2011 11:17:15
Quote Anchor link
ja dat klopt ik ben nu vollop bezig met de layout omdat hier heel veel fouten in zaten

Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

01/05/2011 11:57:15
Quote Anchor link
- De lay-out is lelijk
- Ik wil mijn eigen wachtwoord kunnen verzinnen
- ik krijg een foutmelding als ik inlog:
Quote:
PHP Notice: Undefined variable: result in E:\thirdcoldwar.com\wwwroot\game.php on line 47

Wesley PHP

Wesley PHP

01/05/2011 16:54:27
Quote Anchor link
Het is irritant dat je met scrollbalken werkt, zorg ervoor dat de layout "uitrekt".
En zoals hierboven is gezegd ik wil mijn eigen layout kunnen verzinnen.

Willem criens

willem criens

04/05/2011 21:47:13
Quote Anchor link
de layout is aangepast en de website is nu door W3C gevalideerd is is nu goed, zijn er nog tips?

aan Yearupie: is het geven van een wachtwoord niet veiliger dan zelf één opgeven?

Wesley PHP

Wesley PHP

04/05/2011 21:51:07
Quote Anchor link
@Willem, het is misschien veiliger maar als je een eigen opgegeven wachtwoord codeerd is het ook veilig.

Willem criens

willem criens

04/05/2011 21:53:44
Quote Anchor link
dus als ik er een md5 encryptie over zet maakt het geen verschil?

04/05/2011 22:06:08
Quote Anchor link
Willem criens op 04/05/2011 21:53:44:
dus als ik er een md5 encryptie over zet maakt het geen verschil?

*kuch*sha1*kuch*

Willem criens

willem criens

04/05/2011 22:07:03
Quote Anchor link
wat ik op internet gelezen heb is dat md5 veiliger is dan sha1?

Jasper DS

Jasper DS

04/05/2011 22:08:05
Quote Anchor link
neen, sha1 is veiliger

Willem criens

willem criens

04/05/2011 22:11:19
Quote Anchor link
oke dan ga ik dit aanpassen

04/05/2011 22:12:58
Quote Anchor link
Willem criens op 04/05/2011 22:07:03:
wat ik op internet gelezen heb is dat md5 veiliger is dan sha1?

LoL bullshit? Sha 1 = 160-bit en Md5 = 128-bit... (geloof ik)

Willem criens

willem criens

04/05/2011 22:36:57
Quote Anchor link
het is allemaal aangepast en je kunt nu uw eigen wachtwoord opgeven.
meer tips zijn altijd welkom

wat zou je eventueel op een home page kunnen zetten?
iets van nieuws of kleine plaatjes naar screenshots?

Milo S

Milo S

05/05/2011 11:38:35
Quote Anchor link
Wat dacht je ervan eerst eens alle te gaan designen? Ik wil al niet eens registreren, want de home page ziet niet uit. Maak een leuk design, geef mensen informatie over het spel, en laat ze zien wat je er kunt doen.

Succes!

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.