test based modern warfare rpg

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Ervaren Full-Stack PHP Developer

Functieomschrijving Gezocht! Ervaren PHP Developer! Voor een organisatie in de regio Harderwijk zoeken wij een ervaren PHP Developer die het IT team van dit bedrijf gaat versterken. We zijn op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die het innovatieve bedrijf nog een stap verder kan brengen. Voor deze functie zoeken wij iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je werkt samen met een externe ontwikkelpartij en kunt hun dus uitdagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI en hardware kant valt onder je verantwoordelijkheden. Het bedrijf noemt zichzelf een

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Willem criens

willem criens

30/04/2011 17:41:41
Quote Anchor link
hallo iedereen

ik heb sinds een week geleden me website online gezet(Third cold war)
het is een modern warfare text based rpg spel en nu ben ik benieuwd wat jullie er van vinden, eventueel tips en tools geven, wat anders en beter zou kunnen?
ook zijn promotie tips welkom.

website: http://www.thirdcoldwar.com/

alvast bedankt!
Gewijzigd op 30/04/2011 17:43:42 door Willem criens

PHP hulp

PHP hulp

26/09/2023 03:38:07

Jasper DS

Jasper DS

30/04/2011 17:46:45
Quote Anchor link
ik kan het nier goed lezen door de "camouflage" achtergrond en heb binnen de 5 sec weg geklikt -> veel te druk naar mijn mening ik zie de lettertjes dansen
Gewijzigd op 30/04/2011 17:46:55 door Jasper DS

Sander A

Sander A

30/04/2011 17:50:55
Quote Anchor link
Heb even gekeken en ik sluit me aan bij Jasper,

Daarbij broncode: javascript voor doctype? Tables waar ze niet moeten?

En kijk ook nog eens naar je Engels

Mark Tielemans

Mark Tielemans

30/04/2011 17:55:06
Quote Anchor link
Idd miss even je engels laten checken.
Verder miss handig om wat screenshots op je homepage te plaatsen zodat het aantrekkelijk wordt?

Noppes Homeland

Noppes Homeland

30/04/2011 17:57:43
Quote Anchor link
Valideer eerst je pagina's alvorens het hier te laten reviewen.

promotie tips, voor z'n waardeloos "spelletje"

Willem criens

willem criens

30/04/2011 18:47:01
Quote Anchor link
dank jullie wel voor de tips ik ga er werk van maken

Vincent Huisman

Vincent Huisman

30/04/2011 19:35:46
Quote Anchor link
ook hallo

01/05/2011 08:45:18
Quote Anchor link
Ik vind de game zelf alleen verschrikkelijk lelijk en het uiterlijk moet beter bij een browser-game.

Willem criens

willem criens

01/05/2011 11:17:15
Quote Anchor link
ja dat klopt ik ben nu vollop bezig met de layout omdat hier heel veel fouten in zaten

Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

01/05/2011 11:57:15
Quote Anchor link
- De lay-out is lelijk
- Ik wil mijn eigen wachtwoord kunnen verzinnen
- ik krijg een foutmelding als ik inlog:
Quote:
PHP Notice: Undefined variable: result in E:\thirdcoldwar.com\wwwroot\game.php on line 47

Wesley PHP

Wesley PHP

01/05/2011 16:54:27
Quote Anchor link
Het is irritant dat je met scrollbalken werkt, zorg ervoor dat de layout "uitrekt".
En zoals hierboven is gezegd ik wil mijn eigen layout kunnen verzinnen.

Willem criens

willem criens

04/05/2011 21:47:13
Quote Anchor link
de layout is aangepast en de website is nu door W3C gevalideerd is is nu goed, zijn er nog tips?

aan Yearupie: is het geven van een wachtwoord niet veiliger dan zelf één opgeven?

Wesley PHP

Wesley PHP

04/05/2011 21:51:07
Quote Anchor link
@Willem, het is misschien veiliger maar als je een eigen opgegeven wachtwoord codeerd is het ook veilig.

Willem criens

willem criens

04/05/2011 21:53:44
Quote Anchor link
dus als ik er een md5 encryptie over zet maakt het geen verschil?

04/05/2011 22:06:08
Quote Anchor link
Willem criens op 04/05/2011 21:53:44:
dus als ik er een md5 encryptie over zet maakt het geen verschil?

*kuch*sha1*kuch*

Willem criens

willem criens

04/05/2011 22:07:03
Quote Anchor link
wat ik op internet gelezen heb is dat md5 veiliger is dan sha1?

Jasper DS

Jasper DS

04/05/2011 22:08:05
Quote Anchor link
neen, sha1 is veiliger

Willem criens

willem criens

04/05/2011 22:11:19
Quote Anchor link
oke dan ga ik dit aanpassen

04/05/2011 22:12:58
Quote Anchor link
Willem criens op 04/05/2011 22:07:03:
wat ik op internet gelezen heb is dat md5 veiliger is dan sha1?

LoL bullshit? Sha 1 = 160-bit en Md5 = 128-bit... (geloof ik)

Willem criens

willem criens

04/05/2011 22:36:57
Quote Anchor link
het is allemaal aangepast en je kunt nu uw eigen wachtwoord opgeven.
meer tips zijn altijd welkom

wat zou je eventueel op een home page kunnen zetten?
iets van nieuws of kleine plaatjes naar screenshots?

Milo S

Milo S

05/05/2011 11:38:35
Quote Anchor link
Wat dacht je ervan eerst eens alle te gaan designen? Ik wil al niet eens registreren, want de home page ziet niet uit. Maak een leuk design, geef mensen informatie over het spel, en laat ze zien wat je er kunt doen.

Succes!

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.