test based modern warfare rpg

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »

Back end developer Python, PHP

Functie Jij als full stack ontwikkelaar zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar een PO en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult voornamelijk (lees 75%) werken aan de roostersoftware. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere flexwerkers ingezet kan worden. Verder willen ze financiële koppelingen gaan maken

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden gebouwd, of grote complexe wijzigingen worden doorgevoerd op bestaande omgevingen. Je kunt (afhankelijk van jouw wensen en doelen) dus afwisselend werken in beide teams. Hiernaast participeer je in het Chapter Front-end development waar gezamenlijk kennis en ervaring wordt gedeeld. Als Front-end developer is het jouw doel

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Willem criens

willem criens

30/04/2011 17:41:41
Quote Anchor link
hallo iedereen

ik heb sinds een week geleden me website online gezet(Third cold war)
het is een modern warfare text based rpg spel en nu ben ik benieuwd wat jullie er van vinden, eventueel tips en tools geven, wat anders en beter zou kunnen?
ook zijn promotie tips welkom.


website: http://www.thirdcoldwar.com/

alvast bedankt!
Gewijzigd op 30/04/2011 17:43:42 door Willem criens
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 18:08:18
 
Jasper DS

Jasper DS

30/04/2011 17:46:45
Quote Anchor link
ik kan het nier goed lezen door de "camouflage" achtergrond en heb binnen de 5 sec weg geklikt -> veel te druk naar mijn mening ik zie de lettertjes dansen
Gewijzigd op 30/04/2011 17:46:55 door Jasper DS
 
Sander A

Sander A

30/04/2011 17:50:55
Quote Anchor link
Heb even gekeken en ik sluit me aan bij Jasper,

Daarbij broncode: javascript voor doctype? Tables waar ze niet moeten?

En kijk ook nog eens naar je Engels
 
Mark Tielemans

Mark Tielemans

30/04/2011 17:55:06
Quote Anchor link
Idd miss even je engels laten checken.
Verder miss handig om wat screenshots op je homepage te plaatsen zodat het aantrekkelijk wordt?
 
Noppes Homeland

Noppes Homeland

30/04/2011 17:57:43
Quote Anchor link
Valideer eerst je pagina's alvorens het hier te laten reviewen.

promotie tips, voor z'n waardeloos "spelletje"
 
Willem criens

willem criens

30/04/2011 18:47:01
Quote Anchor link
dank jullie wel voor de tips ik ga er werk van maken
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

30/04/2011 19:35:46
Quote Anchor link
ook hallo
 

01/05/2011 08:45:18
Quote Anchor link
Ik vind de game zelf alleen verschrikkelijk lelijk en het uiterlijk moet beter bij een browser-game.
 
Willem criens

willem criens

01/05/2011 11:17:15
Quote Anchor link
ja dat klopt ik ben nu vollop bezig met de layout omdat hier heel veel fouten in zaten
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

01/05/2011 11:57:15
Quote Anchor link
- De lay-out is lelijk
- Ik wil mijn eigen wachtwoord kunnen verzinnen
- ik krijg een foutmelding als ik inlog:
Quote:
PHP Notice: Undefined variable: result in E:\thirdcoldwar.com\wwwroot\game.php on line 47
 
Wesley PHP

Wesley PHP

01/05/2011 16:54:27
Quote Anchor link
Het is irritant dat je met scrollbalken werkt, zorg ervoor dat de layout "uitrekt".
En zoals hierboven is gezegd ik wil mijn eigen layout kunnen verzinnen.
 
Willem criens

willem criens

04/05/2011 21:47:13
Quote Anchor link
de layout is aangepast en de website is nu door W3C gevalideerd is is nu goed, zijn er nog tips?

aan Yearupie: is het geven van een wachtwoord niet veiliger dan zelf één opgeven?
 
Wesley PHP

Wesley PHP

04/05/2011 21:51:07
Quote Anchor link
@Willem, het is misschien veiliger maar als je een eigen opgegeven wachtwoord codeerd is het ook veilig.
 
Willem criens

willem criens

04/05/2011 21:53:44
Quote Anchor link
dus als ik er een md5 encryptie over zet maakt het geen verschil?
 

04/05/2011 22:06:08
Quote Anchor link
Willem criens op 04/05/2011 21:53:44:
dus als ik er een md5 encryptie over zet maakt het geen verschil?


*kuch*sha1*kuch*
 
Willem criens

willem criens

04/05/2011 22:07:03
Quote Anchor link
wat ik op internet gelezen heb is dat md5 veiliger is dan sha1?
 
Jasper DS

Jasper DS

04/05/2011 22:08:05
Quote Anchor link
neen, sha1 is veiliger
 
Willem criens

willem criens

04/05/2011 22:11:19
Quote Anchor link
oke dan ga ik dit aanpassen
 

04/05/2011 22:12:58
Quote Anchor link
Willem criens op 04/05/2011 22:07:03:
wat ik op internet gelezen heb is dat md5 veiliger is dan sha1?


LoL bullshit? Sha 1 = 160-bit en Md5 = 128-bit... (geloof ik)
 
Willem criens

willem criens

04/05/2011 22:36:57
Quote Anchor link
het is allemaal aangepast en je kunt nu uw eigen wachtwoord opgeven.
meer tips zijn altijd welkom

wat zou je eventueel op een home page kunnen zetten?
iets van nieuws of kleine plaatjes naar screenshots?
 
Milo S

Milo S

05/05/2011 11:38:35
Quote Anchor link
Wat dacht je ervan eerst eens alle te gaan designen? Ik wil al niet eens registreren, want de home page ziet niet uit. Maak een leuk design, geef mensen informatie over het spel, en laat ze zien wat je er kunt doen.

Succes!
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.