Test gebruikers gezocht!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Dennis Smink

Dennis Smink

02/02/2010 12:20:00
Quote Anchor link
Lauren schreef op 01.02.2010 18:45:
Laat iemand naar je site kijken die correct Nederlands schrijft. Ik ben daar ook geen ster in, daarom laat ik het altijd even nakijken.

Je form validatie is niet gebruiksvriendelijk. - Geupdate, nu wel?

De naam Easy CMS bestaat al. - Er zijn er nog wel meerdere zelfs

Je site valideert niet. - Nu wel, meeste gedeelten dan!

Je gebruikt bijzonder veel uitroeptekens! Ik zou tevens een ander lettertype gebruiken voor je header. - Ga ik verminderen.

Hoop dat je hier iets aan hebt, ben benieuwd naar jouw CMS. Tenmiste ik geloof niet dat ik het op het moment al kan testen, of wel?
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 02:29:12
 
Lauren Zonneveld

Lauren Zonneveld

02/02/2010 12:30:00
Quote Anchor link
Goed bezig, ik kan alleen nergen inloggen in het CMS, ik begrijp uit je eerste post dat dat wel de bedoeling is.
 
Dennis Smink

Dennis Smink

02/02/2010 12:31:00
Quote Anchor link
Rechtsbovenin zijn fields voor je gebruikersnaam en wachtwoord. Is je account geactiveerd? ( Dmv verstuurde email )

Jouw gebruikers naam is: laurennn
Je wachtwoord weet ik niet, dies MD5 :|
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dennis Smink
 
Lauren Zonneveld

Lauren Zonneveld

02/02/2010 12:38:00
Quote Anchor link
@Denis Ik kan wel inloggen, maar ik kan nergens je CMS bekijken. Het menu bestaat uit home, over ons, status en contact.
 
Dennis Smink

Dennis Smink

02/02/2010 17:14:00
Quote Anchor link
Dat is het ook voor zover haha. Ben erg druk geweest met de admin.

Ik wou alleen wat opmerkingen over de site algeheel!
Wat jullie ook gedaan hebben.

Ik ga er steeds meer dingen invoegen etc.
 
Massimo W

Massimo W

02/02/2010 20:09:00
Quote Anchor link
Validatie voor je contact pagina is nog niet in orde:

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.dennissmink.nl%2F%3Fp%3Dcontact&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0&user-agent=W3C_Validator%2F1.654

edit: ook de registratie en overons pagina niet.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Massimo W
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.