[testcase] Safe login

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

C++ Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ben jij als software ontwikkelaar toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zoeken wij jou! Voor het maken van de procesbesturingssoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Ontwerpen, programmeren en testen van product aanpassingen; Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden, o.a. door middel van SCRUM; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Implementeren van nieuwe product

Bekijk vacature »

Web Application Developer

Dit ga je doen Samen met het team werk je aan de visualisatie functionaliteiten en hoe dit gebruikt kan worden in een operationele setting; Het ontwerpen, ontwikkelen, onderhouden en leveren van support betreft het Warehouse Management Systeem en de bijbehorende web visualisaties; Je gebruikt hierbijde tools WebGL en ASP.net; Het meewerken in implementatieprojecten; Het leveren van Go-Live Support; Sparren met jouw Amerikaanse collega's. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Web Application Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Paul K

Paul K

06/11/2008 00:24:00
Quote Anchor link
Tijdverschil: 18.512s (tussen locale en server tijd)
Tijdverschil: 18.714s (tussen locale en server tijd)
Tijdverschil: 18.495s (tussen locale en server tijd)
Tijdverschil: 18.493s (tussen locale en server tijd)


Gemeten tijdsverschil: 1225927492.35s
Gemeten tijdsverschil: 1225927517.95s
Gemeten tijdsverschil: 1225927531.88s

Hmmm best knap!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Paul K
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 10:28:48
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

06/11/2008 00:27:00
Quote Anchor link
bij niets invullen, enkelt op submit drukken :
-- 1 --
Gemeten tijdsverschil: 1225927505.43s (tusen de server en de verstuurde tijd)
Niet ingelogd! (tijdsverschil te groot)
Tijdverschil: -6.615s (tussen locale en server tijd)

-- 2 --
Gemeten tijdsverschil: 1225927554.41s (tusen de server en de verstuurde tijd)
Niet ingelogd! (tijdsverschil te groot)
Tijdverschil: -6.723s (tussen locale en server tijd)

-- 3 --
Gemeten tijdsverschil: 1225927574.56s (tusen de server en de verstuurde tijd)
Niet ingelogd! (tijdsverschil te groot)
Tijdverschil: -6.712s (tussen locale en server tijd)

-- 4 --
Gemeten tijdsverschil: 1225927587.88s (tusen de server en de verstuurde tijd)
Niet ingelogd! (tijdsverschil te groot)
Tijdverschil: -6.628s (tussen locale en server tijd)

-- 5 --
Gemeten tijdsverschil: 1225927601.55s (tusen de server en de verstuurde tijd)
Niet ingelogd! (tijdsverschil te groot)
Tijdverschil: -6.646s (tussen locale en server tijd)

Firefox 3, Mac OSX 10.4

edit: en nou wel juiste wachtwoord en username :)

-- 1 --
Gemeten tijdsverschil: 0.399821996689s (tusen de server en de verstuurde tijd)
Succesvol (veilig) ingelogd!
Tijdverschil: -6.57s (tussen locale en server tijd)

-- 2 --
Gemeten tijdsverschil: 0.370478868484s (tusen de server en de verstuurde tijd)
Succesvol (veilig) ingelogd!
Tijdverschil: -6.608s (tussen locale en server tijd)

-- 3 --
Gemeten tijdsverschil: 0.344609022141s (tusen de server en de verstuurde tijd)
Succesvol (veilig) ingelogd!
Tijdverschil: -6.642s (tussen locale en server tijd)

-- 4 --
Gemeten tijdsverschil: 0.358769893646s (tusen de server en de verstuurde tijd)
Succesvol (veilig) ingelogd!
Tijdverschil: -6.636s (tussen locale en server tijd)

-- 5 --
Gemeten tijdsverschil: 0.333708047867s (tusen de server en de verstuurde tijd)
Succesvol (veilig) ingelogd!
Tijdverschil: -6.647s (tussen locale en server tijd)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
 
- -

- -

06/11/2008 06:40:00
Quote Anchor link
PHP Newbie schreef op 05.11.2008 23:10:
Ik zag dat Jonathan ook al zo'n groot verschil had. Als ik het me goed herinner werkt hij op een mac, en ik ook. Het zou dus aan safari of OSX kunnen liggen. (Wanneer ik switch naar windows via bootcamp staat mijn klok namelijk ook altijd enkele uren.

Was dat maar zo ;-) Ik ga in januari een Mac Mini kopen, (met een dualboot met Vista en OS X).
 
Jelle Posthuma

Jelle Posthuma

06/11/2008 08:45:00
Quote Anchor link
Jonathan schreef op 06.11.2008 06:40:
PHP Newbie schreef op 05.11.2008 23:10:
Ik zag dat Jonathan ook al zo'n groot verschil had. Als ik het me goed herinner werkt hij op een mac, en ik ook. Het zou dus aan safari of OSX kunnen liggen. (Wanneer ik switch naar windows via bootcamp staat mijn klok namelijk ook altijd enkele uren.

Was dat maar zo ;-) Ik ga in januari een Mac Mini kopen, (met een dualboot met Vista en OS X).

Als je nu een PC hebt, kan je daar ook OS-X op draaien...
 
PHP Newbie

PHP Newbie

06/11/2008 15:07:00
Quote Anchor link
Jonathan schreef op 06.11.2008 06:40:
PHP Newbie schreef op 05.11.2008 23:10:
Ik zag dat Jonathan ook al zo'n groot verschil had. Als ik het me goed herinner werkt hij op een mac, en ik ook. Het zou dus aan safari of OSX kunnen liggen. (Wanneer ik switch naar windows via bootcamp staat mijn klok namelijk ook altijd enkele uren.

Was dat maar zo ;-) Ik ga in januari een Mac Mini kopen, (met een dualboot met Vista en OS X).


Even offtopic: Met een beetje gelukt wordt er ergens tussen 5 en 9 januari een nieuwe mac mini gepresenteerd.
 
- -

- -

06/11/2008 15:35:00
Quote Anchor link
PHP Newbie schreef op 06.11.2008 15:07:
Jonathan schreef op 06.11.2008 06:40:
PHP Newbie schreef op 05.11.2008 23:10:
Ik zag dat Jonathan ook al zo'n groot verschil had. Als ik het me goed herinner werkt hij op een mac, en ik ook. Het zou dus aan safari of OSX kunnen liggen. (Wanneer ik switch naar windows via bootcamp staat mijn klok namelijk ook altijd enkele uren.

Was dat maar zo ;-) Ik ga in januari een Mac Mini kopen, (met een dualboot met Vista en OS X).


Even offtopic: Met een beetje gelukt wordt er ergens tussen 5 en 9 januari een nieuwe mac mini gepresenteerd.

Dat weet ik ;-) Eerst wilde ik 'm begin december kopen, maar omdat er misschien een nieuwe aankomt wacht ik wel even een maandje.
 
Hipska BE

Hipska BE

06/11/2008 16:56:00
Quote Anchor link
Offtopic: Nja of de macmini wordt helemaal geschrapt..
Maar nu weer Ontopic graag allemaal..

Wie-o-wie vindt waarom IE een fout geeft?
(en kan wel nog paar testresultaten gebruiken)

PS: heb ook wat teksten duidelijker gemaakt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Hipska BE
 

06/11/2008 19:38:00
Quote Anchor link
Die fout zal wel ergens in één van je JS bestanden zitten, volgens firebug is het correct maar in IE krijg je de volgende error:
Fout op pagina
Regel: 51
Teken: 3
Fout: Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object.
Code: 0
URL: http://casteleyn.no-ip.info:8080/~Hipska/test/safe_login.php

Nog wat resultaten:
--
Niet ingelogd! (nickname/wachtwoord verkeerd)

Uw klok staat 3.701s verschillend met de serverklok.
--
Niet ingelogd! (nickname/wachtwoord verkeerd)

Uw klok staat 3.924s verschillend met de serverklok.
--
Niet ingelogd! (nickname/wachtwoord verkeerd)

Uw klok staat 4.039s verschillend met de serverklok.
--
Niet ingelogd! (nickname/wachtwoord verkeerd)

Uw klok staat 4.048s verschillend met de serverklok.
--
Niet ingelogd! (nickname/wachtwoord verkeerd)

Uw klok staat 4.014s verschillend met de serverklok.


Getest in Fx 3 op Windows Vista.
 
Hipska BE

Hipska BE

06/11/2008 20:20:00
Quote Anchor link
zeg slimmerik, werkt het niet in FF of vul je nou telkens een verkeerd wachtwoord in?

MENSEN, ik wel correcte resultaten!!
Dus als je inlogt, dan staat er ingelogd en er staat een tijdsverschil bij. Deze heb ik nodig!! En geen enkele andere..
 

06/11/2008 20:24:00
Quote Anchor link
Hipska schreef op 06.11.2008 20:20:
zeg slimmerik, werkt het niet in FF of vul je nou telkens een verkeerd wachtwoord in?

MENSEN, ik wel correcte resultaten!!
Dus als je inlogt, dan staat er ingelogd en er staat een tijdsverschil bij. Deze heb ik nodig!! En geen enkele andere..

Zeg slimmerik, waarom plaats die die inloggegevens dan niet op de pagina waar je moet inloggen?!?!?!
En waarom maak je niet een grote waarschuwing van dat het inloggen mislukt is?!?!?!?
En wanneer ga je dit nou eens fixen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
if(console) console.log( secret , 'secret');
 
Hipska BE

Hipska BE

06/11/2008 20:45:00
Quote Anchor link
Jij wil nog slimmer doen?
Dit stukje staat al de hele avond in comments waar jij het nu over hebt.

En als je kijkt hierboven kijkt zie je dat er staat dat de persoon NIET is ingelogd. Ik zal in de startpost inloggegevens plaatsen.

EDIT: Gedaan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Hipska BE
 

06/11/2008 21:53:00
Quote Anchor link
Hipska schreef op 06.11.2008 20:45:
Jij wil nog slimmer doen?
Dit stukje staat al de hele avond in comments waar jij het nu over hebt.

Zeg meneertje "ik weet alles beter", natuurlijk heb ik meerdere malen ververst, dat stukkie code stond er nog steeds in. Je gaf geen reatie op dat console.length, en vond het nogal vreemd volgens mij (omdat je er een vraagteken achter plaatste), ik wou natuurlijk wel weten of je dat aangepast heb.

Hipska schreef op 06.11.2008 20:45:
En als je kijkt hierboven kijkt zie je dat er staat dat de persoon NIET is ingelogd. Ik zal in de startpost inloggegevens plaatsen.

Ik vind dat je nogal arrogant doet, het is logisch dat je goede testresultaten wilt, maar dan moet je ook DUIDELIJK aangeven dat je die resultaten wilt. De niet ingelogd en wel ingelogd pagina lijken precies op elkaar. Verder zou ik me ook wel kunnen inbeelden dat niet ingelogde resultaten interessant kunnen zijn, om bijvoorbeeld te kijken of het werkt, want daar draait het allemaal om lijkt mij...
 
Paul K

Paul K

06/11/2008 21:57:00
Quote Anchor link
Beetje respect voor hipska is ook wel welkom hoor!
 

06/11/2008 22:05:00
Quote Anchor link
Paul schreef op 06.11.2008 21:57:
Beetje respect voor hipska is ook wel welkom hoor!

Schat, dat kan hij ook zelf wel zeggen. En hij kan ook wel wat respect voor andere hebben.
 
Hipska BE

Hipska BE

06/11/2008 22:59:00
Quote Anchor link
Jongens, graag ontopic a.u.b. (jullie weten allemaal waar de koffiehoek is op IRC of www)

Karl: Ik zal het zelf zeggen: Al ongeveer 4u staat dat regeltje JS in comments, ik snap dus helemaal niet waarom jij daar nu weer moet over beginnen. En als je verkeer wachtwoord of gebruikersnaam invult komt er echt wel dat je niet ingelogd bent. En voor de rest wil ik in dit topic het hierover niet meer hebben. Gelieve dat te respecteren. Je kan mij bereiken via PM of op IRC.


Zijn er nog mensen die mij even willen helpen en een paar meetresultaten doorsturen? Dus wat moet je doen?

Je vult het juiste wachtwoord en gebruikersnaam in, daarna krijg je antwoord en heb je 3 mogelijke uitkomsten.
1. Niet ingelogd, gegevens verkeerd: Refresh de pagina en probeer opnieuw, je hebt iets verkeerd ingevuld.
2. WEL ingelogd: Je krijgt een gemeten tijdsverschil mee, gelieve die hier door te geven aan mij.
3. Niet ingelogd, tijdsverschil te groot: gelieve ook nu deze tijd mee te geven en (indien mogelijk) een reden waarom jij denkt dat het is misgelopen.

Wachtwoorden:
test : test
admin : wachtwoord

Ziezo, ik hoop dat dit voor jullie duidelijk genoeg was. Zijn er nog vragen kan je mij die altijd stellen.

Ook zoek ik nog iemand die die vreemde fout in IE weet op te lossen. Eeuwige lof aan die persoon.
 
Wolfje

wolfje

07/11/2008 10:04:00
Quote Anchor link
1ste

Inloggen
Gemeten tijdsverschil: 2.99105095863s

Succesvol (veilig) ingelogd!

Uw klok staat 4.154s verschillend met de serverklok.

Bekijk deze source, of de source van decrypt.php.


2de

Inloggen
Gemeten tijdsverschil: 0.154659032822s

Succesvol (veilig) ingelogd!

Uw klok staat 6.993s verschillend met de serverklok.

Bekijk deze source, of de source van decrypt.php.

3de

Inloggen
Gemeten tijdsverschil: 2.69296002388s

Succesvol (veilig) ingelogd!

Uw klok staat 4.453s verschillend met de serverklok.

Bekijk deze source, of de source van decrypt.php.

4de

Inloggen
Gemeten tijdsverschil: 2.68523693085s

Succesvol (veilig) ingelogd!

Uw klok staat 4.464s verschillend met de serverklok.

Bekijk deze source, of de source van decrypt.php.

5de

Inloggen
Gemeten tijdsverschil: 0.166369915009s

Succesvol (veilig) ingelogd!

Uw klok staat 6.987s verschillend met de serverklok.

Bekijk deze source, of de source van decrypt.php.

6de

Inloggen
Gemeten tijdsverschil: 0.200799942017s

Succesvol (veilig) ingelogd!

Uw klok staat 6.998s verschillend met de serverklok.

Bekijk deze source, of de source van decrypt.php.
 
Hipska BE

Hipska BE

07/11/2008 10:20:00
Quote Anchor link
heel erg bedankt, maar ik heb enkel maar die GEMETEN TIJDSVERSCHIL nodig, aan de rest heb ik niets. Zo'n post als die van Robert is er een zoals ik ze wil..
 
M Ypma

M Ypma

07/11/2008 10:46:00
Quote Anchor link
@Hipska,

Waarom sla je de resultaten niet op in een database? dan kun je toch veel makkelijker die gegegevens verwerken en hoeven de testers alleen maar in te loggen...
 
Hipska BE

Hipska BE

14/01/2009 16:55:00
Quote Anchor link
Naar aanleiding van een ander topic heb ik deze weer even opgerakeld.

Willen nog mensen dit eens doen aub? (alle info in TS)

Je hoeft niet meer te reageren hier met de gemeten resultaten, deze worden nu opgeslaan in de DB.. Ook mag je dit nu meerdere malen na elkaar doen, de bug die je had als de browser graag een cache houdt is er nu uit.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Hipska BE
 
Midas

Midas

14/01/2009 17:04:00
Quote Anchor link
Gedaan. Ik snap de bedoeling van dit alles echter maar half. (Waarschijnlijk omdat ik er te vlot overheen lees. :-P)
 

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.