Text Based Mmorpg Game.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »
Dennis White

Dennis White

22/11/2017 19:40:53
Quote Anchor link
Beste phphulp.nl ik ben eigelijk opzoek naar een simpele crime source! ( het is zo 2000, maar ik doe het voor me hobby)

Nu ben ik al enige tijd bezig met het zoeken naar een geschikte criminal, ik kom een hoop tegen , krijg ze werkend aleen hebben ze allemaal van die afgetrapte opties zoals power , energie enz enz.. ik zoek eigelijk gewoon een simpele source zonder al deze ongein waar ik met mijn lowskills php aan kan knutselen.

Ps. Ik vraag niet om dingen te doen of te maken, puur aleen of er iemand weet of er zo script is.

Hier is een voorbeeldje van zo simpele mmorpg crime

oi67.tinypic.com/34sqxra.jpg

Alvast bedankt.
Gewijzigd op 22/11/2017 19:42:15 door Dennis White
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 02:00:57
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/11/2017 19:55:38
Quote Anchor link
Begin dan maar met een nieuw ontwerp, want als je aan oude sources gaat werken, dan heb je het snel niet meer in de hand. Als je je PHP-skills wilt opvijzelen, dan kan je beter met wat simpeles beginnen. Bijvoorbeeld een gastenboek, forumpje of iets dergelijks.
Een MMORPG is best een uitdaging, want heel vaak zie ik foute technieken gebruikt worden, zoals onnodige cronjobs etc...
Gewijzigd op 22/11/2017 19:57:50 door - Ariën -
 
Dennis White

Dennis White

22/11/2017 19:59:34
Quote Anchor link
Je bedoelt een compleet nieuwe layout en php opbouw ? Wat ik al aangaf ik ben zwaar lowskilled vandaar dat ik een script zoek inplaats van hem zelf te maken.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/11/2017 20:01:13
Quote Anchor link
Als je 'zwaar low-skilled' bent, dan is een MMORPG behoorlijk hoog gegrepen.
Dan zou ik toch eens wat simpels aanraden.

Want waarom is je doel een MMORPG?
Gewijzigd op 22/11/2017 20:01:58 door - Ariën -
 
Dennis White

Dennis White

22/11/2017 20:08:05
Quote Anchor link
Klopt! Maar dan moet je daar wel tijd voor hebben. Ik gaf aan dat het om een hobby gaat, dus de oproep was meer of mensen hier een script weten die simpel is en weinig opties heeft die ik ( dan kan aanpassen en mee kan knutselen. Want een script die er is is voor een noob zoals mij altijd makkelijker om te begrijpen dan compleet opnieuw beginnen.

Toevoeging op 22/11/2017 20:10:15:

Me doel is een mmorpg omdat ik ze zelf altijd geapeeld heb en het intressant vond/vind hoe alles werkt en hoe alles in elkaar gezet is. Heb er verder geen commerciele belangens bij want mmorpg is anno 2017 gewoon dood.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/11/2017 20:15:34
Quote Anchor link
De meeste MMORPG zijn gewoon slecht gebouwd, en waarom zou je nog naar een oud script kijken?
Je geeft zelf al aan dat MMORPG al dood is, dus ik geef weinig kans dat je een heel recent script zal vinden.
Daarom is mijn advies om gewoon bij simpele dingen te beginnen, zoals een: rekenmachine, gastenboekje, forumpje, poll, CMS-je.

Als je die dingen beheerst, kan je een MMORPG beginnen, als je dat überhaupt nog wilt.
 
Aad B

Aad B

22/11/2017 21:46:24
Quote Anchor link
Als je geen zin hebt om simpele dingen te beginnen zoals een rekenmachine, gastenboekje, forumpje, poll, CMS-je en meteen in het diepe wilt springen google dan eens op "download php MMORPG" dan staat er vast wel iets voor je tussen waarmee je je kan vermaken want dat is toch je doel denk ik. En misschien kan je de slecht gebouwde MMORPG een nieuw boost geven en aanpassen aan de nieuwe PHP standards. Er is genoeg info op de interwebs te vinden.
Gewijzigd op 22/11/2017 21:46:58 door Aad B
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/11/2017 21:52:26
Quote Anchor link
Maar dan moet je die standaarden wel kennen, en het mooiste is om dit in kleine sub-projectjes uit te zoeken.
Vandaar ook mijn advies om met wat kleins te beginnen. Straks pas je het in het geheel verkeerd toe in je hele MMORPG, en ben je verder van huis.
Gewijzigd op 22/11/2017 21:53:06 door - Ariën -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.