Textfield leeg na posten form

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Advanced Mendix Developer Order Management Systeme

Advanced Mendix Developer Order Management Systemen (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Advanced Mendix Developer impact maken op de groeiende e-commerce markt? Je doet dit bij PostNL door met je DevOps team onze Mendix applicaties verder te ontwikkelen, waarbij je complexe logistieke business processen vertaalt naar applicaties die ons primaire proces ondersteunen". Wat ga je doen? PostNL wordt een postal tech company We nemen de ontwikkeling van onze IT applicaties in eigen hand door onze eigen software-ontwikkel-capability op te zetten. Als Advanced Mendix Developer ben je onderdeel van een multidisciplinair, agile werkend Business-IT-team. Samen met dit team bouw je onze logistieke IT-applicaties verder

Bekijk vacature »

Advanced Mendix Developer Order Management Systeme

Advanced Mendix Developer Order Management Systemen (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Advanced Mendix Developer impact maken op de groeiende e-commerce markt? Je doet dit bij PostNL door met je DevOps team onze Mendix applicaties verder te ontwikkelen, waarbij je complexe logistieke business processen vertaalt naar applicaties die ons primaire proces ondersteunen". Wat ga je doen? PostNL wordt een postal tech company We nemen de ontwikkeling van onze IT applicaties in eigen hand door onze eigen software-ontwikkel-capability op te zetten. Als Advanced Mendix Developer ben je onderdeel van een multidisciplinair, agile werkend Business-IT-team. Samen met dit team bouw je onze logistieke IT-applicaties verder

Bekijk vacature »

Twan T

Twan T

16/05/2008 23:14:00
Quote Anchor link
Ik heb een formulie met textboxen en textfields.

Als er tijdens het posten iets fout gaat gebruik ik voor mijn textbox, het volgende om bij het terug keren de informatie te bewaren:

<p>Projectnaam:
<br>
<input type="text" name="project_naam" size="40" maxlength="30" value="<php if (isset($_POST['project_naam'])) echo $_POST['project_naam']; ?>" />
<br>

Maar hoe doe ik dit met mijn textarea

<textarea name="project_omschrijving" cols="60" rows="10" /></textarea>

Alvast bedankt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Twan T

PHP hulp

PHP hulp

07/05/2021 00:25:25

Kees V

Kees V

16/05/2008 23:21:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<textarea name="project_omschrijving" cols="60" rows="10" /><?php echo isset($_POST['project_omschrijving']) ? $_POST['project_omschrijving'] : ''; ?></textarea>

Twan T

Twan T

16/05/2008 23:27:00
Quote Anchor link
Perfect dit zocht ik! Bedankt Kees

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.