THC Torrent Code

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Hein Soering

Hein Soering

23/10/2019 18:55:47
Quote Anchor link
Hallo allemaal,


Ik ben opzoek naar het basis/begin/standaard thc code script die momenteel draait op aleenretail.org. Als ik hier naar Google kom ik heel veel tegen iedereen heeft het maar kan het nergens downloaden. Daar in tegen staan er forums vol met goed bedoelde adviezen en tal van andere codes die er op lijken. Voor mij mag het torrent gedeelte er ook uit gehaald worden aangezien iedereen daar zo moeilijk over doet.

Ik heb als kleine jonge met deze code gewerkt en kan het als me broekzak ondanks ik niet erg goed ben met php e html heb ik me alles zelf aangeleerd door kopie plak. Ik ben dit script door de jaren heen kwijt geraakt en zou graag weer beginnen met me hobby. Met als doel een platform te maken voor me eigen bedrijf wat verder niks te maken heeft met torrents maar wil met dat script gaan werken.

Alle goede tips en andere suggesties ken ik wel ik werk nu met wordpress en dat gaat prima maar wil gewoon dat systeem. Heb je het liggen of weet je waar ik het kan vinden alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 16:51:15
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/10/2019 19:18:20
Quote Anchor link
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat het precies is, en op Google kom ik ook bijna geen resultaten tegen als het gaat om programmeren.

Ik heb het idee dat het iets is wat nooit populair geworden is, en bijna niet meer ondersteund/gebruikt wordt, en ik vraag me af of je er niet beter aan doet een andere programmeertaal te benutten. Of je hebt het verkeerd geschreven ;p.

De URL die je geeft werkt overigens niet. Ik weet ook niet wat voor site dit is, maar als je daar heen linkt, moet dit wel aan de huisregels voldoen, en geen illegale content bevatten.
Gewijzigd op 23/10/2019 19:25:17 door - Ariën -
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

23/10/2019 19:26:50
Quote Anchor link
@topicstarter
Wat betekent volgens jou THC? Is dit een private torrent tracker? Zoja, dan klinkt het toch dat dit volledig gecentreerd is rondom (bit)torrents. Als je dat er dan uithaalt, wat blijft er dan over?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/10/2019 20:34:46
Quote Anchor link
Als ik op torrents en THC zoek, kom ik uit op speciale torrent-zoekmachines.
Het is dus geen code-soort waar ik eerst aan zat te denken. Ikzelf ben ook benieuwd wat je precies voor ogen hebt als je dit uitkleedt.
 
Jelle Dnw

Jelle Dnw

27/10/2019 18:23:27
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.