timeOut function

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lendl Verschoor

Lendl Verschoor

08/08/2013 11:58:00
Quote Anchor link
Ik heb een pagina waarbij ik bepaalde items ophaal.
Deze pagina toont geen resultaten als ik er via een link (vanuit het menu) naar toe gaat, maar als ik op de pagina ben en een Refresh doet laat die wel resultaten zien.
Hij laat ook resultaten zien als ik de code debug d.m.v. breakpoints er tussen te zetten.

Nu heb ik er een timeout function aan toegevoegd zodat die een paar milisecondens wacht, hiermee doet die het wel.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
var deferred = $.Deferred();
vmitems.removeAll();

global.localEngine.getItems()
    .then(function (result) {
          itemInfo(result)
                    .then(function (items) {
                        setTimeout(function () { deferred.resolve(global.pushAll(vm.items, items)); }, 75);
                    })
            });
        return deferred.promise();


Dit vind ik zelf geen goede oplossing, heeft iemand hier een beter oplossing op?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 02:57:53
 
Chris -

Chris -

08/08/2013 12:11:48
Quote Anchor link
Wachten tot de dom is geladen! Als je gebruikt maakt van jQuery, is het heel simpel met $(function(){ /* code */ });

Zonder jQuery, zou je hier even moeten kijken: Document ready equivalent without jQuery @ StackOverflow
 
Lendl Verschoor

Lendl Verschoor

08/08/2013 13:05:46
Quote Anchor link
Ik was vergeten te melden dat ik gebruik maak van een single page applicatie framework(durandal).

Deze heeft zelf de functie viewAttached en wordt getriggerd als het element is geladen, als ik me code verplaats naar deze functie zie ik wel dat die daar komt maar toont niks (ook niet op de manieren die het voorheen wel deden).

------------------------------
Probleem gevonden, had de variabele onderaan gedefinieerd terwijl dat boven aan moest.. volgens mij is het tijd voor weekend *_*..
Gewijzigd op 08/08/2013 13:36:07 door Lendl Verschoor
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.