TinyCME ervaring gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Alex L

Alex L

21/06/2011 03:36:15
Quote Anchor link
Ik ben sinds kort bezig met TinyCME en het is zover een leuke editor voor in mijn CMS maar ik wil hem eigenlijk uitbreiden, heb nu de extended versie actief maar wil bijvoorbeeld nog link tags in het menu toevoegen.

Helaas levert google alleen tutorials voor deprecated functions op dus deze werken niet meer in de nieuwste versie, daarom mijn vraag, iemand ervaring met de nieuwe versie?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 08:56:57
 
Lukie Brink

Lukie Brink

21/06/2011 20:26:55
Quote Anchor link
Je hebt zelf duidelijk niet zoveel ervaring, het is tinyMCE niet CME.

Ik heb hier wel een beetje ervaring mee, wat wil je precies weten?
 
Alex L

Alex L

22/06/2011 02:13:53
Quote Anchor link
Knap dat je mijn ervaring baseerd op een typefout inplaats van dat ik duidelijk aangeef in de startpost dat ik hiermee niet veel ervaring heb.

Ook raad ik je aan mijn startpost nogmaals te lezen, daar staat duidelijk in wat ik zoek.
 
Kees Schepers

kees Schepers

22/06/2011 10:43:54
Quote Anchor link
Kun je misschien wat expliciter aangeven wat je wilt toevoegen? Niet dat ik veel ervaring heb in het verrichten van maatwerk in TinyMCE maar wel in JavaScript en implementaties van TinyMCE.

Wil je gewoon knopjes erbij waarachter een link naar een pagina zit? Of moeten deze een speciale functie hebben?

Je zou ook eens hier naar kunnen kijken:
http://tinymce.moxiecode.com/wiki.php/API3:class.tinymce.Plugin

Je kunt dan dus een button toevoegen aan het menu, en het klik event 'vangen' en er iets mee doen! Je kunt ook met 1 plugin uiteraard meerdere buttons toevoegen ;)
Gewijzigd op 22/06/2011 11:01:55 door kees Schepers
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.