TinyMCE editor probleem met HTML codes

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Matthijs Vos

Matthijs Vos

11/02/2015 19:24:10
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik heb een klein CMS systeem gebouwd voor een schoolproject. Hiervoor heb ik TinyMCE gebruikt. Hier kan de tekst gewoon in gemaakt worden en deze word vervolgens opgeslagen in de database. Voordat ik doet gaat de text door htmlspecialchars en mysqli_real_escape_string, en de database staat ingesteld op utf-8 (i.v.m. het gebruik van JSON). Bij het ophalen word de html code met htmlspecialchars_decode weer teruggezet in html code. Dit werkt allemaal goed.

Nu wil ik echter een youtube filmpje toevoegen. Door de embed code (HTML) in het veld van TinyMCE te gooien komt deze in de database terecht. Als ik nu via TinyMCE kijk laat hij gewoon het filmpje zie. Als ik echter via mijn applicatie kijk komt de html code op het scherm te staan. Ik wil niet dat hij deze html code als tekst interpreteert maar als HTML. Weet iemand hier een oplossing voor?
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.