Totaalprijs berkenen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Java/Kotlin Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »
Kenzo

kenzo

22/09/2007 15:51:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een bestelsysteem gemaakt, en wil de totaalprijs graag berekenen.

ik heb ik de database voor de prijs 2 velden:

prijs (hele euro's)
centen (het aantal centen).

Nu wil ik graag van alle prijzen en centen het totaal berekenen.
het enigste probleem is dat als ik ze gewoon optel, en de bedragen bijvoorbeeld zijn:

€50,50
€50,70
€50,10

het totaal wordt:

€150,130

hoe kan ik nu van de 150,130 maken:

160,30


bedankt alvast...
dit heb ik maar werkt niet... hij telt de centen er niet bij


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
<?PHP
ob_start();
echo "
<table width='100%' cellpadding='1' cellspacing='15'><td width='100%'><table width='100%' cellpadding='0' cellspacing='0' style='border: 1px solid #7E8070'>
        <td height='30' bgcolor='#C9CCC0' style='border-top: 1px solid #CCCCCC; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-bottom: 1px solid #CCCCCC;'>
            "
;
            
            echo "<table width='100%' border='0' cellspacing='5' cellpadding='0' style='border-bottom: 1px solid #000000'>
  <tr>
    <td width='25%'>Foto:</td>
    <td width='55%'>Artikel:</td>
    <td width='20%'>Prijs:</td>
  </tr>
</table></td>
    </table></td></table>"
;
echo"<table width='100%' cellpadding='1' cellspacing='15'><td width='100%'><table width='100%' cellpadding='0' cellspacing='0' style='border: 1px solid #7E8070'>
        <td height='30' bgcolor='#C9CCC0' style='border-top: 1px solid #CCCCCC; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-bottom: 1px solid #CCCCCC;'>
"
;

$bestaan_b = mysql_query("SELECT * from cms_bestellingen WHERE uid='".$_COOKIE['id']."'")or die(mysql_error());
        while ($bestelling = mysql_fetch_assoc($bestaan_b)) {

$bestaan_c = mysql_query("SELECT * from cms_producten WHERE id='".$bestelling['product_id']."'")or die(mysql_error());
        while ($product = mysql_fetch_assoc($bestaan_c)) {

 
echo "<center><table width='100%' border='0' cellspacing='5' cellpadding='0' style='border-bottom: 1px solid #000000'>
  <tr>
    <td width='25%'><div style=\"background-image:url(watermerk.php?image=images/producten/"
.$product['foto1']."); background-position:center; width:150px; height:80px;border: 1px solid #000000;\"></div></td>
    <td width='55%'><b><a href='index.php?pagina=producten/details.php&id="
.$product['id']."&cat=".$product['categorie']."titel=".$product['type']."'><font color='#000000'><u>".ucfirst($product['type'])."</u></font></a></b><br>".ucfirst($product['merk'])."</td>
    <td width='20%'>€ "
.$bestelling['prijs'].",".$bestelling['centen']."</td>
</table></center>"
;

 $totaalbedrag += $bestelling['prijs'];
 $totaalcenten += $bestelling['centen'];
     }
    }

    
echo"<div align='right'>";
$totaal = round($totaalbedrag).",".round($totaalcenten)."";
 echo round($totaal , 2);
 echo"</div></td>
    </table></td></table>"
;
        ob_end_flush();
?>
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 07:46:00
 
Bart van der veen

bart van der veen

22/09/2007 15:54:00
Quote Anchor link
2 vragen:

1) waarom werk je in vredesnaam met 2 velden. is een niet voldoende (mysql kan prima met floats werken.)

2) je kunt mysql ook gewoon laten optellen:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
SELECT SUM(prijzen) AS totaal FROM tabel WHERE bestel_id = klant_id
?>
 
Kenzo

kenzo

22/09/2007 16:00:00
Quote Anchor link
maar dat werkt niet met comma's

en de bedragen kunnen ook 24,95 zijn...

als ik met 2 velden werk kan ik ze ook laten sorteren op prijs... anders niet -> dat werkt niet met 1 veld en comma's (volgens mij - > mij lukt het niet)
 

22/09/2007 16:05:00
Quote Anchor link
kenzo schreef op 22.09.2007 15:51:
de bedragen bijvoorbeeld zijn:
€50,50
€50,70
€50,10
het totaal wordt:
€150,130
hoe kan ik nu van de 150,130 maken:
160,30

Ik kan welliswaar niet goed hoofdrekenen, maar ik ben wel goed met de rekenmachine. Waarom wil je 160,30 krijgen in plaats van 151,30 die het is?
Voor de rest ben ik het met hierboven eens :-)
Edit:
kenzo schreef op 22.09.2007 16:00:
maar dat werkt niet met comma's

en de bedragen kunnen ook 24,95 zijn...

als ik met 2 velden werk kan ik ze ook laten sorteren op prijs... anders niet -> dat werkt niet met 1 veld en comma's (volgens mij - > mij lukt het niet)

Waarom zou dat niet met een komma werken? Je kunt ze wel sorteren op asc en desc. Dat van hieronder was ik vergeten :-(
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
- SanThe -

- SanThe -

22/09/2007 16:05:00
Quote Anchor link
Een getal werkt nooit met komma's maar altijd met punten. Als jij getallen hebt met komma's dan heb je een probleem en moet je eerst die getallen omzetten naar 'echte' getallen.
 
Kenzo

kenzo

22/09/2007 16:12:00
Quote Anchor link
dus als ik punten pak ipv comma's werkt het wel?
 
Kenzo

kenzo

22/09/2007 16:24:00
Quote Anchor link
het werkt...


ik heb nu een totaal van 2999.1

maar hoe krijg ik dat nu 2999.10 (zonder er gewoon een nul achter te plakken, want het kan ook bijvoorbeeld 2999.95 worden...)
 
Frank -

Frank -

22/09/2007 16:28:00
Quote Anchor link
Gewoon en kwestie van opmaken, sprintf() kan je hierbij helpen.

Edit:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?
$getal
= 1.2;

echo sprintf('%01.2f', $getal);
?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
 
Kenzo

kenzo

22/09/2007 16:36:00
Quote Anchor link
hoe kom je aan getal, en wat moet ik met %01.2f?

of moet ik dat zo laten staan?
 
Kenzo

kenzo

22/09/2007 16:46:00
Quote Anchor link
laat maar...

heb het al!
 
Frank -

Frank -

22/09/2007 16:50:00
 
- SanThe -

- SanThe -

22/09/2007 16:57:00
Quote Anchor link
Niet Bumpen.
Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig deAfbeelding knop om je tekst aan te passen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.