trackingnummer in link

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

John de Winkel

John de Winkel

27/02/2011 14:33:27
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik heb een programma in PHP waarin ik bestellingen kan blijven volgen voor mijn webshop.
Nu gaan de meeste bestellingen via chinapost en daarvoor zijn diverse sites voor waar je tracking & tracing kunt volgen.
Het probleem is achter dat je daarvoor altijd in een veld dat trackingnummer moet ingeven.
Is er een mogelijkheid om het trackingnummer in de link naar zo'n site mee te geven zodat de link zelf voldoende is om de gegevens te zien?

Ik gebruik voornamelijk h**p://www.emsairmailtracking.com/chinapost.php?
een trackingnummer is bijv. RR958862600CN (bestaand).

Heeft iemand een idee?

John
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 10:06:16
 
Bram Boos

Bram Boos

27/02/2011 14:47:10
Quote Anchor link
Nee, dat gaat voor zover ik zie niet lukken. Je kunt wel post informatie meegeven naar die site...
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<form action="http://www.emsairmailtracking.com/chinapost.php" method="post">
        <font color="#0000FF">Please input the item number (both letters and numbers, maximum 13 alpha-numeric characters). For example : RR123456789CN</font><br>
        <i><font size="2">China Post Registered AirMail Tracking Number:</font></i>&nbsp;<INPUT TYPE="text" NAME="itemNo"  MAXLENGTH="34" SIZE="35">&nbsp;<INPUT type="submit" value="China Post Tracking" >&nbsp;<INPUT TYPE="reset" value="Clear"><br>
        </form>

LET OP: Deze code heb ik simpelweg gekopieerd uit de source en een aantal dingen veranderd.
 
John de Winkel

John de Winkel

27/02/2011 14:52:55
Quote Anchor link
zo, Bram, jij bent snel.

Volgens mij kan ik jouw code kwijt in PHPRunner waa ik dit tracking proggie mee heb gemaakt.
Moet alleen even uitvlooien precies HOE.

Heel erg bedankt voor je snelle antwoord.

John
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.