Tutorials voor php samen met mysqli

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Soccertime website

soccertime website

09/02/2016 20:23:46
Quote Anchor link
ik zou graag willen beginnen met goede scripts schrijven die werken met een database bijv. een loginscript ik heb dit vroeger al eens gedaan maar toen bleek nog best wat fouten te hebben gemaakt. kent er iemand een site/tutorial/youtube kanaal die vanaf het begin begint met php in werking met mysql(i) het liefst met mysqli omdat ik vaak fouten maak bij het herschrijven van mysql naar mysqli
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 14:42:47
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

09/02/2016 20:30:39
Quote Anchor link
Ik heb hier een tijd geleden een artikel over geschreven.

Hier moet nog wel bij aangetekend worden dat de real_escape_string() functie geen wondermiddel is, misschien moet ik nog maar eens wat tekst toevoegen.

Daarnaast wordt in dat artikel ook geen onderscheid gemaakt tussen de verschillende smaken van UTF-8 in MySQL.

Ook had ik al eerder een voorbeeldimplementatie van een stel wrapper classes gepost.

Ik zou je ook vooral aanraden meerdere artikelen te lezen, zodat je op den duur een eigen beeld/mening kunt vormen en dan zelf kunt besluiten wat jij zelf het fijnst vindt werken.
Gewijzigd op 09/02/2016 20:37:02 door Thomas van den Heuvel
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.