Tv en redio links.....

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Remko willemsen

remko willemsen

16/08/2008 01:29:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal, ik weet niet of ik hier goed zit maar probeer het toch maar even.

Ik wil graag voor mijzelf een pagina maken met tv en radio links zoals deze:
http://www.epctv.com/online_radio_Netherlands.htm

Wie weet een script die ongeveer het zelfde is dan deze?

Alvast super bedankt!!!

Gr
Remko
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 18:13:46
 
Pieter Jansen

Pieter Jansen

16/08/2008 01:36:00
Quote Anchor link
Hoe bedoel je zo`n script? Zo`n script is redelijk makkelijk maar heb je wel een database voor nodig om alle links en verwijzingen in op te slaan. Of je wil alle links zelf maken...
 
Scrptr

Scrptr

16/08/2008 10:42:00
Quote Anchor link
Als je het toch alleen lokaal wil laten draaien kun je de data misschien via cURL ophalen.
 
Remko willemsen

remko willemsen

16/08/2008 12:33:00
Quote Anchor link
Het maakt me niet zo uit hoe ik het dan moet gaan doen. Ik heb het geprobeerd om wat leuks te maken maar ik ben echt helemaal niet creatief dus het ziet er gewoon niet uit. Ik heb zo veel linkjes, dat ik zelf door de bomen het bos niet meer zie als ik alles zelf moet gaan doen. (op een simpele manier) Vandaar de vraag naar zo'n script.

En Scrptr,

Graag niet lokaal. Ik ben zo giganties op het nieuws gekluisterd, dat ik op mijn werk het ook wil kunnen bekijken :-))
 
Scrptr

Scrptr

16/08/2008 12:45:00
Quote Anchor link
waarom zoek je dan niet op het internet naar een fijne (bestaande) pagina welke er goed uit ziet?
 
--

--

16/08/2008 14:52:00
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.