twee databases actief - dns gewijzigd

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Kurtik watson

kurtik watson

15/11/2010 14:23:52
Quote Anchor link
Beste,

Ik heb gisteren avond rond 18u mijn DNS gewijzigd naar een andere server. Maar nu blijken twee databases actief, de oude en nieuwe. Bij sommige leden komen gegevens in de nieuwe, bij sommige in de oude. Hoe kan dit nu en is dit te verhelpen? We zijn toch al 18 uur verder.. Ik heb een datingsite, dus de cache leegmaken gaat moeilijk..de nieuwe database moet toch automatisch werken?

mvg,
Kurt
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 08:44:08
 
TJVB tvb

TJVB tvb

15/11/2010 14:47:48
Quote Anchor link
Waarschijnlijk komt een deel van je bezoekers op je oude en een deel van je bezoekers op de nieuwe server uit. Je moet één van beide locaties de database van de andere server laten gebruiken.
 
Kurtik watson

kurtik watson

15/11/2010 15:01:01
Quote Anchor link
hoe kan ik dat doen? Ik wil dat iedereen de nieuwe server met database gebruikt..

groeten
 
Aad B

Aad B

15/11/2010 15:16:33
Quote Anchor link
de dns cache is niet overal even snel en kan wel een dag duren. Je moet de oude site uit de lucht halen en/of een tijdelijke error pagina op plaatsen.
 
Kurtik watson

kurtik watson

16/11/2010 18:46:30
Quote Anchor link
dit werkt!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.