Tweede tag htaccess?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developers gezocht die van complexe online vra

Vacature Omschrijving Een grote klant is opzoek naar enthousiaste PHP developers (junior/medior/senior). De organisatie waar jij komt te werken ontwikkelt en bouwt succesvolle oplossingen voor complexe online vraagstukken zoals performance, usability en conversion. Daarnaast zorgen zij voor externe systemen ingericht voor productbeheer, point-of-sales en voorraadbeheer koppelt de organisatie probleemloos aan op eigen Magento gebaseerde webshops. Het is een informele organisatie waar de communicatielijnen kort zijn. Functieomschrijving Met drupal 8 of ShopWare realiseert de organisatie prachtige frond-ends op dynamische data uit allerlei systemen. Je houdt je in deze organisatie bezig met het ontwerpen, ontwikkelen en beheren van functionaliteiten van de applicaties

Bekijk vacature »

Kevin Blokzijl

Kevin Blokzijl

02/03/2012 12:17:24
Quote Anchor link
Hallo,

Ik wil graag met de volgende url:

www.website.nl/forum/topic/$topicid/$pagina

Deze pagina oproepen:

index.php?p=forum&showtopic=$topicid&page=$pagina

Ik heb dit al:

RewriteRule ^forum/topic/(.*)/?$ index.php?p=forum&showtopic=$1

Hoe kan ik nu die pagina er bij zetten? is daar een tweede tag voor?

Alvast bedankt.

PHP hulp

PHP hulp

19/10/2019 18:13:52

Jacco Brandt

Jacco Brandt

02/03/2012 13:46:57
Quote Anchor link
RewriteRule ^forum/topic/(.+?)/(.+?)/?$ index.php?p=forum&showtopic=$1&pagina=$2
RewriteRule ^forum/topic/(.+?)/?$ index.php?p=forum&showtopic=$1

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.