Typical

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Voor een opdrachtgever in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een programmeur. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 14:43:00
Quote Anchor link
Een kennis van mij wil met tien vingers blind leren typen. Willen jullie eens naar mijn eerste opzetje kijken?

En oh ja, ik zou graag zoveel mogelijk woorden/zinnetjes willen verzamelen die alleen uit tekens in de middelste rij van het toetsenbord bestaan, dus: asdfghjkl;'

groeten, Jan
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 10:13:30
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

29/12/2007 14:46:00
Quote Anchor link
Wel goed gemaakt!
Hier heb je een zin:
ga dan, als gas! laggas!
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 14:51:00
Quote Anchor link
Haha, hij is leuk Thomas, maar het moeten wel correcte zinnen zijn. En laggas is géén Nederlands ;-)
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

29/12/2007 14:52:00
Quote Anchor link
Kon het proberen ;)
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 15:00:00
Quote Anchor link
Met losse woordjes ben ik ook al blij hoor.

De bedoeling is namelijk dat het niet zo'n programma moet worden waarbij je de hele tijd dit soort dingen moet gaan typen:

as as as as
ad ad ad ad
sd sd sd sd

Ik vind het veel zinvoller om meteen woorden te gaan leren die je ook echt gebruikt.

En verder moet het natuurlijk nog een beetje gepimpt worden. Misschien een plaatje van een mooie vrouw die steeds naakter wordt naarmate je meer letters goed typt ;-)

p.s. en met een versie voor de dames erbij natuurlijk!
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

29/12/2007 15:04:00
Quote Anchor link
kun je iets maken zodat je niet kan copy/pasten, misschien overbodig omdat degene wil leren blind typen maar misschien wel handig voor evt. uitbreiding ooit?
 
Joren vh

joren vh

29/12/2007 15:07:00
Quote Anchor link
Edit :

perngeluk dubbel geklikt !

excuus
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door joren vh
 
Joren vh

joren vh

29/12/2007 15:07:00
Quote Anchor link
edit

perongeluk dubbel geklikt

sorry
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door joren vh
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/12/2007 15:14:00
Quote Anchor link
Heb er even mee gespeeld en misschien een kleine tip:

Nadat je een letter verkeerd getypt hebt, moet je nu handmatig met backspace terug om het vervolg van de zin goed te typen. Ik zou bijvoorbeeld liever een van de volgende opties zien:

1) Een melding geven en net zo lang wachten totdat de gebruiker het juiste teken intypt, of 2) het teken als fout beschouwen maar deze fout in de rest van de zin negeren.

Dus als de zin 'ha das laag' is en ik 'hs das laag' typ, dit gelijk staat aan 1 fout.

ps. Woorden op de middelste rij: 'laag', 'sjaal', 'kaas', 'kas', 'las', 'gas', 'flas', 'lak', 'dak', 'hak', 'hal', 'laaf', 'dal', 'daal', 'das', 'jas', 'slak', 'klas', 'as', ... :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 15:41:00
Quote Anchor link
@ Blanche: bedankt voor de tips en de woordjes ;-)

Ik wil eigenlijk vermijden dat je meteen een melding krijgt als het fout gaat, want dat vond ik frustrerend aan het programma waarmee ik het geleerd heb.

Misschien is het beter om na een fout gewoon het laatst getypte teken te wissen, zodat je geen irritante alert krijgt, maar inderdaad pas verder gaan als het juiste teken getypt wordt.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/12/2007 15:46:00
Quote Anchor link
Dan zou ik er voor kiezen om gewoon verder te gaan en de fout te negeren. Nog mooier: verder gaan na je fout is goed (fout wordt genegeerd), maar fout herstellen met backspace is ook toegestaan.

ps. Woordjes: kassa, asla, hal, jakhals (mooie :D), glas, laks, als, hals... ;-)
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

29/12/2007 15:50:00
Quote Anchor link
slag, sla, gaf, kak, kaal!
Verder komt mijn brein niet meer!
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 15:50:00
Quote Anchor link
Die fout negeren wordt wat lastig want nu vergelijk ik natuurlijk gewoon de onderste tekst met de bovenste. Ga ik even over nadenken. Het simpelste is natuurlijk de fout meteen verwijderen. Dan kun je gewoon de getypte tekst vergelijken met een substring van de bovenste.

Je woorden zijn toegevoegd ;-)

Edit:
@ Thomas: thanks!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/12/2007 15:57:00
Quote Anchor link
Je zou een vergelijking op positie kunnen toepassen. Je bepaalt in de onderste string de positie van het teken dat ingevuld wordt, en vergelijkt het ingevulde teken met dezelfde positie uit de originele string.

Maak je een fout, dan krijg je op de volgende positie gewoon weer een nieuwe kans. Op die manier doet het er niet toe wat je eerder ingevuld hebt...
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 16:03:00
Quote Anchor link
Ja, je bedoelt de positie bijhouden en hem pas updaten als het getypte teken correct is. Vind ik wel een goed plan. Ik denk dat ik hem als optie ga inbouwen, want ik wil er ook een timer op gaan zetten zodat je wedstrijdje kunt gaan doen. In de wedstrijd-modus wil ik dan wel zo streng zijn dat de tijd pas stopt als er een geheel correcte tekst in het onderste vak staat.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

29/12/2007 16:07:00
Quote Anchor link
kun je een foute letter niet rood maken met javascript?
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/12/2007 16:08:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 29.12.2007 16:03:
Ja, je bedoelt de positie bijhouden en hem pas updaten als het getypte teken correct is.
Of gewoon verder gaan als het getypte teken incorrect is. Dan zou je bijvoorbeeld visiueel duidelijk kunnen maken (rood/groen vlak in beeld) of het laatst getypte teken juist is...

Er zijn vele mogelijkheden, maar ik denk dat controle op positie wel een goede oplossing is.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 16:08:00
Quote Anchor link
@ Jurgen: Je kunt in een textarea niet 1 letter stylen ;-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
Aaa Trump

aaa Trump

29/12/2007 16:22:00
Quote Anchor link
Maak een script die alle mogelijke combinatie's met:
asdfghjkl maakt, en filter daar een woordenboek over heen.

Klaar! :D

It's just that simple.
 
- -

- -

29/12/2007 17:11:00
Quote Anchor link
Steeds als ik iets wil typen krijg ik een alert dat ik een naam van minstens drie tekens in moet vullen, maar ik heb het vakje dat ik getimed wil worden niet aangevinkt.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

29/12/2007 17:38:00
Quote Anchor link
@ robin: dan haal ik liever een regex over een woordenboek heen, dat lijkt me handiger ;-)
@ Herjan: klopt, ik ben er mee bezig.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.