UPDATE wordt niet in de database verwerkt

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Seb wd

seb wd

25/02/2007 17:02:00
Quote Anchor link
Hello all,

Ik maak gebruik van joomla en ben bezig om een eigen component te maken. Tot nu toe lukt alles behalve het volgende:

Ik wil dat ik gegevens kan aanpassen. Nu krijg ik het veld te zien met alle gegevens die in de database staan, dus dat klopt. Verander ik de gegevens en ik klik op updaten, dan laat hij de nieuwe gegevens zien (zie de echo hieronder in de code), maar als ik in de database kijk staan de oude gegevens er nog. Hieronder de code die ik heb staan.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
$database
->setQuery("UPDATE jos_mijncomponent SET datum_overlijden='$datum_overlijden', vader='$vader', moeder='$moeder', naam_baas='$naam_baas', adres='$adres', email='$email', website='$website' WHERE boxerid='".$id."'");
       
echo "<br><br><table bgcolor=#cccccc border=0><tr align=left><td>Beste $naam_baas,<br/><br/>De wijzigingen zijn succevol ingevoerd!<br/>Hierbij de nieuwe gegevens:<br/><br/>$id<br/><br/>$datum_overlijden<br/>$vader<br/>$moeder<br/>$naam_baas<br/>$adres<br/>$email<br/>$website</td></tr></table>";
mail($to,$subject,$message,$headers);
?>


Weet iemand wat ik fout doe?

Seb.
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 09:03:55
 
Joren de Wit

Joren de Wit

25/02/2007 17:04:00
Quote Anchor link
Ik weet niet hoe je database klasse eruit ziet, dus ook niet wat de methode setQuery doet. Kun je dat deel van het script misschien ook posten?
 
Seb wd

seb wd

25/02/2007 17:35:00
Quote Anchor link
ik las je berichtje en zag meteen het probleem... Ik had de query niet afgemaakt. Nu werkt het wel....bedankt!

Seb.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.