Upload / Download Rate

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mr.Ark

Mr.Ark

06/11/2009 22:24:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

Ben op zoek naar een simpel script (Als het simpel is) dat controleerd wat je upload en download rate is.

Ik heb een beetje op google lopen zoeken maar kom niet echt verder, het enige waar ik achter ben gekomen is dat dit met Ajax kan. (misschien ook met iets anders?)

Heeft iemand misschien iets liggen waar die alleen puur de upload rate en download rate controleerd?, Het hoeft dus niet met met zo een metertje ofzo te zijn.

Een voorbeeld is: Speedtest.nl daar kan je dus ook controleren wat je upload rate en download rate is.

Hopelijk heeft iemand iets liggen of kan die mij op weg helpen.

Als iemand iets op internet vindt is dat natuurlijk ook toppie.

Groetjes,

Ark
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 02:24:18
 
Michael -

Michael -

07/11/2009 01:30:00
Quote Anchor link
Dit kan wel met PHP. Je moet in ieder geval zorgen dat er pakketjes worden gedownload of geupload en dat moet je dan meten.

Deze is trouwens wel grappig:
http://jan.moesen.nu/code/php/speedtest/index.php?numKB=512
Je kan zelf aangeven hoeveel je wil downloaden (In dit geval 512) en hij zegt hoelang je erover doet en kan zo ongeveer iets schatten. Je kan die 512 daar alleen niet aanpassen, wel als je de source download.
Edit: Je kan 't wel aanpassen, tot een max van 4096.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Michael -
 
W W

W W

07/11/2009 03:25:00
Quote Anchor link
This script sends 512 KB of HTML comments to your client. Parsing that HTML may add to the total transfer time, so don't take this as your raw download speed.
 
Storeman storeman

storeman storeman

07/11/2009 09:06:00
Quote Anchor link
Ik dacht dat ik ooit al iets gefabriekt had, ja dus :):

http://www.phphulp.nl/php/scripts/7/1211/

Is echter alleen download.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.