upload script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Arjan jansen

arjan jansen

30/12/2008 17:31:00
Quote Anchor link
Hallo

Ik ben net gestart met php en nu zit ik met het volgende
ik wil graag een script hebben waarbij ik tekst en een foto teglijk upload naar een map
maar die tekst hoort bij die foto ik weet niet of dit mogelijk is ????

ik heb wel verschillende upload script gezien hier maar niet wat ik zoek
kan iemand mij opweg helpen
ik vraag niet of iemand het voor me wil maken want dat is erg makelijk als ik maar wat hulp kan krijgen ben ik een tevreden mens

bvd
Arjan
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 03:33:19
 
Crispijn -

Crispijn -

30/12/2008 18:35:00
Quote Anchor link
waarom wil je je tekst ook naar de map uploaden? Kan je de tekst niet beter in een database zetten?

Je maakt dan een tabel aan met daarin de bestandsnaam, titel en alle andere data die je wilt hebben. Dan klus je daar netjes een uploadscriptje aan vast zoals deze in de scriptlib staan...

Er zijn echt al ontzettend veel voorbeelden. Wat heb je zelf al lopen prutsen?
 
Arjan jansen

arjan jansen

30/12/2008 20:07:00
Quote Anchor link
Hallo Crispijn

Bedankt voor je reactie maar een database aanmaken dat kan wel maar iedere foto heeft anderentekst eronder staan komt dat dan wel goed

Arjan
 
Joren de Wit

Joren de Wit

30/12/2008 20:13:00
Quote Anchor link
Ik zou zeggen verdiep je eens in het gebruik van PHP en een database, dan wordt je waarschijnlijk al snel duidelijk dat dat helemaal geen probleem is.

PHP Beginnershandleiding
SQL Beginnershandleiding

Deze twee handleidingen moeten je daarbij zeker kunnen helpen. Succes!
 
Arjan jansen

arjan jansen

30/12/2008 20:17:00
Quote Anchor link
Hallo Blanche

Bedankt voor de tip

Arjan
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.