upload scriptje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Ervaren Full-Stack PHP Developer

Functieomschrijving Gezocht! Ervaren PHP Developer! Voor een organisatie in de regio Harderwijk zoeken wij een ervaren PHP Developer die het IT team van dit bedrijf gaat versterken. We zijn op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die het innovatieve bedrijf nog een stap verder kan brengen. Voor deze functie zoeken wij iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je werkt samen met een externe ontwikkelpartij en kunt hun dus uitdagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI en hardware kant valt onder je verantwoordelijkheden. Het bedrijf noemt zichzelf een

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »
Peter Arendse

Peter Arendse

17/03/2008 18:59:00
Quote Anchor link
Beste allemaal,

Als webmaster van de site van onze voetbalvereniging willen wij natuurlijk veel foto's plaatsen.
Omdat sommige foto's misschien te groot zijn en voor het gemak dacht ik aan een upload script.
Ik heb iets gevonden en met een paar aanpassingen dacht ik het te doen werken, tot..........
De foto selecteren lukt prima en na verzenden kom je weer netjes op de zelfde pagina terecht en er wordt tevens een email gestuurd naar ons met de gegevens over de foto e.d.
Alleen.......de foto is nergens!?!?!?

edit, oeps, scriptje vergeten!

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
    <form action="upload_rcz.php" method="post" enctype="multipart/form-data">
        <table width="300"  align="center" cellspacing="0"  cellpadding="3" style=" border-top:2px solid #000000; border-left: 2px solid #000000; border-bottom: 2px solid #000000; border-right: 2px solid #000000;">
 <caption align="top"><b>
      Up-load hier uw foto
      </b></caption>
        <tr>
        <td width="50%">
        Naam:<br/><input type="text" name="naam" size="40"
            /></td>
            </tr>
        <tr>
        <td width="50%">
        E-mailadres:<br/><input type="text" name="email" size="40"
            /></td>
            </tr>
              <tr>
                    <td width="50%">Opmerkingen:<br /><textarea rows="4" name="opmerkingen" cols="40"></textarea></td>
                  </tr>
            <tr>
            <td width="50%">
<label for="file">Bestandsnaam:</label><br/>
<input type="file" name="file" id="file" />
<br />
<input type="submit" name="submit" value="Verzend" />
</td>
</tr>
</table>
</form></center>


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
<?php
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
{

$naam= $_POST["naam"];
$email= $_POST["email"];
$opmerking= $_POST["opmerkingen"];

if (($_FILES["file"]["type"] == "image/gif")
|| (
$_FILES["file"]["type"] == "image/jpeg")
&& (
$_FILES["file"]["size"] < 20000))
  {

  if ($_FILES["file"]["error"] > 0)
    {

    echo "Fout Code: " . $_FILES["file"]["error"] . "<br />";
    }

  else
    {
    echo "Upload: " . $_FILES["file"]["name"] . "<br />";
    echo "Type: " . $_FILES["file"]["type"] . "<br />";
    echo "Grootte: " . ($_FILES["file"]["size"] / 1024) . " Kb<br />";
    echo "Tijdelijk Bestand: " . $_FILES["file"]["tmp_name"] . "<br />";    if (file_exists("upload/" . $_FILES["file"]["name"]))
      {

      echo $_FILES["file"]["name"] . " bestaat al! ";
      }

    else
      {
      move_uploaded_file($_FILES["file"]["tmp_name"],
      "/upload" . $_FILES["file"]["name"]);
      echo "Opgeslagen in: " . "/upload" . $_FILES["file"]["name"];
      
      
      }
    }
  }

  $recipient="[email protected]";
       $subject="File Upload Website RCZ";
           $header="From: " . $email . "\r\n";
       $mail_body ="Dit bestand is op " . date("d-m-Y") . " om " . date("H:i") . " uur verzonden door " . $naam ."\n\n";
       $mail_body.="Naam: " . $naam ."\n";
       $mail_body.="Opmerking: " . $opmerking ."\n";
       $mail_body.="Bestandsnaam: " . $_FILES["file"]["name"] ."\n";
       $mail_body.="Bestandstype: " . $_FILES["file"]["type"] . "\n";
       $mail_body.="Bestandsgrootte: " . ($_FILES["file"]["size"] / 1024) . " Kb\n\n ---- Einde melding bestandsoverdracht ----";
      
      
mail($recipient,$subject,$mail_body,$header);

$relative_url = 'website.php';
header("Location: http://".$_SERVER['HTTP_HOST']
                          .
dirname($_SERVER['PHP_SELF'])
                          .
"/".$relative_url);
 }
else{
 
  echo "Verkeerd type bestand";
  }

  
?>

Ik heb op de server een map "upload" gemaakt en deze cmod 777.
Wie weet wat er mis gaat?
Ik heb begrepen dat de upload geschiet naar een temp map en als het uploaden voltooid is zou hij in de map upload moeten staan.
Niet dus!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Peter Arendse
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 14:02:07
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

17/03/2008 21:31:00
Quote Anchor link
Waarschijnlijk gaat het hier fout:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
    move_uploaded_file($_FILES["file"]["tmp_name"], "/upload" . $_FILES["file"]["name"]);
?>

Dat zou eerder zoiets moeten worden:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
    if (is_uploaded_file ($_FILES['file']['tmp_name'])) {
        if (move_uploaded_file($_FILES['file']['tmp_name'], $_SERVER['DOCUMENT_ROOT'] . '/upload/' . $_FILES['file']['name'])) {
            chmod ($_SERVER['DOCUMENT_ROOT'] . '/upload/' . $_FILES['file']['name'], 0644);
        }

        else {
            echo 'verplaatsen mislukt';
        }
    }

    else {
        echo 'ongeldig bestand';
    }

?>
 
Peter Arendse

Peter Arendse

17/03/2008 21:36:00
Quote Anchor link
Oh, en waar zou dat stukje code dan bij mij moeten staan Jan?
(Ben zo terug, ff de hond uitlaten)

Groet,

Peter
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

17/03/2008 21:41:00
Quote Anchor link
[voorkauwmodus]
regel 29 t/m 31 van je voorbeeld vervangen met de code uit mijn voorbeeld
[/voorkauwmodus]

;-))
 
Henk PHP

Henk PHP

17/03/2008 21:46:00
Quote Anchor link
Volgens mij moet je die slash voor de mapnaam weghalen dus :
/uploads/
--->
uploads/

Edit:

want je had dus:
/uploads . $bestandnaam
dat werkt dus niet want dan krijg je
/uploadblabla.jpg
Dus dat moet zijn
uploads/$bestandsnaam
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Henk PHP
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

17/03/2008 21:48:00
Quote Anchor link
Nee, check de output maar van dit script:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
    echo $_SERVER['DOCUMENT_ROOT'];
?>

die eindigt niet op een slash.
 
Henk PHP

Henk PHP

17/03/2008 21:51:00
Quote Anchor link
( had het tegen peter ;P )
Die document root hoeft er volgens mij helemaal niet (zit niet in mijn upload script tenminste :|).

Het probleem van Peter is (denk ik) dat hij dit doet:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
move_uploaded_file($_FILES["file"]["tmp_name"], "/upload" . $_FILES["file"]["name"]);

Dan krijg je dus : /uploadsbestand.jpg

Dus dat moet
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
move_uploaded_file($_FILES["file"]["tmp_name"], "upload/" . $_FILES["file"]["name"]);
zijn denk ik
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Henk PHP
 
Peter Arendse

Peter Arendse

17/03/2008 21:54:00
Quote Anchor link
[function_eeuwige_dank_is_groot]

if {
$jan =(heeft een $ajax_hart);

$jan komt in mijn testament!;

}else{

jammer $jan je bet AZ related en blijft aan het eind met lege handen staan:

[/function]

;-)))))))
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

17/03/2008 21:56:00
Quote Anchor link
@ Peter: ik woon in Alkmaar, maar heb absoluut niets met voetbal in het algemeen en AZ in het bijzonder ;-) Maar ik ga er van uit dat het nu dus werkt. Mooi zo!
 
Peter Arendse

Peter Arendse

17/03/2008 22:04:00
Quote Anchor link
Nee Jan, Op de manier van Hank niet, ik ga nu jou manier uitproberen.
Ik zag wel in de mail die ik mij toe laat sturren dat de jpeg opeens pjpeg heet?!?!?
Zie mail:

Dit bestand is op 17-03-2008 om 22:00 uur verzonden door Peter Arendse

Naam: Peter Arendse
Opmerking: Test de foto upload
Bestandsnaam: papa-icebox.jpg
Bestandstype: image/pjpeg
Bestandsgrootte: 21.478515625 Kb

---- Einde melding bestandsoverdracht ----

__________ NOD32 2953 (20080317) Informatie __________

Dit bericht is gecontroleerd door het NOD32 Antivirus Systeem.
http://www.nod32.nl


P.s . Dat van die functie was grapje hoor, en ook dat zal wel fout gecoded zien.
edit:
Jan, ik heb jou stukje code geplaatss, maar de map upload blijft leeg.
Ik heb de vraag ook op een ander forum geplaatst en daar zeggen ze dat de map niet in de root mag staan, maar waar zou ik hem dan moet plaatsen?
Ik heb van mijn provider alleen toegang tot de plek waar ik de files van de website plaats of in een databse?!?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Peter Arendse
 
Henk PHP

Henk PHP

17/03/2008 22:20:00
Quote Anchor link
Heej Peter, wat jammer dat mijn oplossing niet werkt.
Misschien heb je erwat aan als je dit bekijkt. Dit uploads script gebruik ikzelf, het is vast en zeker niet het beste dat er te krijgen is maar het werkt wel ;)
 
Peter Arendse

Peter Arendse

17/03/2008 22:42:00
Quote Anchor link
Hallo Henk, leuk dat jij ook prbeert te helpen.
Ik heb jou file opgeslagen en ge-include en krijg dan deze melding:
Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /www/htdocs/rczy/upload.php on line 50
 
Niels Janssen

Niels Janssen

17/03/2008 23:10:00
Quote Anchor link
Nou nee, het werkt niet, het kan niet werken. Overal missen punten om strings en variabelen aan elkaar te knopen, waar nodig zijn de " niet geescaped, er staan variabelen tussen de quotes ("). De $ext variabele staan alle extensies met kleine en grote letters, alleen controleerd het script alleen maar op kleine letters. Foute controle of er gepost is, foute controle of er een bestand geupload is, geen controle of het bestand überhaupt wel op de goeie plek is aangekomen, haakjes om print statements terwijl print toch echt geen functie is. En nog veeeeeeeeel meer dat allemaal niet klopt. Kortom, geen script dat je wilt gebruiken.

Edit: Nog een leuke gevonden, het script explodeerd alle tekens van de bestandsnaam los, pakt het laatste teken (op een al rare constructie) en gaat daar dan mee verder om bijvoorbeeld de extensie er vanaf te halen. Lekker onmogelijk.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels Janssen
 
Peter Arendse

Peter Arendse

18/03/2008 21:21:00
Quote Anchor link
Het is gelukt, EUREKA!!!!!
De schrijver van het boek gebruikte verschillendenamen voor de zelfde variabelen.
Ik heb het nu op de volgende manier:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
<?php
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);
$naam= $_POST["naam"];
$email= $_POST["email"];
$commentaar= $_POST["commentaar"];
$doelbestandsnaam = "plaatje";
$pad = "/www/htdocs/rczy/upload/";
if (is_uploaded_file($_FILES['afbeelding']['tmp_name'])){
if ($_FILES['afbeelding']['size'] > 1000000) {
echo "De foto die u wilt versturen is groter dan 1Mb!";
exit;
}


if (!ereg("((.gif'|.jpg)$)", $_FILES['afbeelding']['name'], $extensie)) {
echo " U probeert een bestand te versturen dat geen .gif of .jpg bestand is!";
exit;
}


if (!move_uploaded_file($_FILES['afbeelding']['tmp_name'], $pad.$doelbestandsnaam.$extensie[0])) {
echo "De foto kan niet verplaatst worden!";
exit;
}


echo " De foto ".$_FILES['afbeelding']['name']." is geupload naar onze server";

  $recipient="[email protected]";
       $subject="File Upload Website RCZ";
           $header="From: " . $email . "\r\n";
       $mail_body ="Dit bestand is op " . date("d-m-Y") . " om " . date("H:i") . " uur verzonden door " . $naam ."\n\n";
       $mail_body.="Naam: " . $naam ."\n";
       $mail_body.="Opmerking: " . $commentaar ."\n";
       $mail_body.="Bestandsnaam: " . $_FILES['afbeelding']['name'] ."\n";
       $mail_body.="Bestandstype: " . $_FILES['afbeelding']['name'] . "\n";
       $mail_body.="Bestandsgrootte: " . ($_FILES["afbeelding"]["size"] / 1024) . " Kb\n\n ---- Einde melding bestandsoverdracht ----";
      
      
mail($recipient,$subject,$mail_body,$header);

}
else{
echo" Het uploaden van uw foto is mislukt!";
}

?>
  
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Peter Arendse
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.