Upload systeem extensies

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Nvt Nvt

Nvt Nvt

07/12/2011 14:41:41
Quote Anchor link
Hallo, ik ben bezig met een upload systeem en mijn werkgever(voor school) heeft aangegeven dat alle extensies mogen worden geupload
(omdat je rechten nodig hebt om te kunnen uploaden)
kan ik dan gewoon de extensie check weglaten ?
of toch een check doen voor de meest bekende extensies?
Gewijzigd op 07/12/2011 14:42:44 door Nvt Nvt
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 09:51:15
 
Peter Dorn

Peter Dorn

07/12/2011 14:45:41
Quote Anchor link
Dit hangt een beetje af van het systeem wat je bouwt denk ik..
Wat sowieso belangrijk is, is dat de bestanden worden geüpload naar een offline directory en dat het 'download' script (welke er waarschijnlijk ook komt) dusdanig is beveiligd dat het uitvoeren van geüploade bestanden nooit maar dan ook nooit mogelijk is.
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

07/12/2011 14:46:11
Quote Anchor link
doe
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
$Extensies

Gewoon leeg de tag laten staan maar er niks in zetten
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

07/12/2011 16:18:54
Quote Anchor link
Offtopic:

Pepijn --- op 07/12/2011 14:46:11:
doe
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
$Extensies

Gewoon leeg de tag laten staan maar er niks in zetten

Ik heb geen idee wat hier staat. Misschien dat het helpt: heeft jouw toetsenbord misschien ook een toets om een . te plaatsen? Wil je die dan aub gebruiken? En met een letter in combinatie met de shift-toets krijg je hoofdletters.
 
Nvt Nvt

Nvt Nvt

07/12/2011 16:21:21
Quote Anchor link
Iemand toevallig ook enig idee hoe je het bestand dat je net geupload hebt meteen weergeeft?:p
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/12/2011 16:39:15
Quote Anchor link
readfile()
 
Nvt Nvt

Nvt Nvt

09/12/2011 00:51:43
Quote Anchor link
Oke bedankt het is gelukt
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.