Uploaden/Background waar is ie?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Donny

Donny

30/03/2009 12:20:00
Quote Anchor link
Beste mensen,
ik heb dit topic wat aangepast. Zodat ik niet teveel topics open... Hoe kan het dat ik de pagina met achtergrond niet open krijg?

Url afbeelding: donnyvg1991.bplaced.net/images/logo1.GIF
Niet hoofdletter gevoelig...

Mijn website is: donnyvg1991.bplaced.net

<html>

<head>
<title>Kaartprogamma Gall</title>


<style type="text/css">
body
{
background-image: url('images/logo1.gif');
background-repeat: no-repeat
}
</style>


</head>

<body>
<body background="images/logo1.gif">
<FONT COLOR="white">
<FONT FACE="MetaBookCELF, Arial, Helvetica, sans-serif, Comic Sans">

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<?php
if(isset($_POST['invoeren']))
{


    
    
    
        $sSoort = $_POST['soort'];                        //Gegevens die uit het HTML formulier gehaalt worden    
        $sBeschrijving1 = $_POST ['beschrijving1'];        //Gegevens die uit het HTML formulier gehaalt worden
        $sBeschrijving2 = $_POST ['beschrijving2'];        //Gegevens die uit het HTML formulier gehaalt worden
        $sBeschrijving3 = $_POST ['beschrijving3'];        //Gegevens die uit het HTML formulier gehaalt worden
        $sBeschrijving4 = $_POST ['beschrijving4'];        //Gegevens die uit het HTML formulier gehaalt worden
        
        echo " " . "<br>"; //als iemand hier iets makkelijkers voor weet hoor ik dat graag!
        echo " " . "<br>";
        echo " " . "<br>";
        echo " " . "<br>";
        
        echo "<h4>" . $sSoort . " </h4>";            //Hier komt de soortnaam uit en prijs
          echo $sBeschrijving1 . "<br>";            //De omschrijving van het product
          echo $sBeschrijving2 . "<br>";            //De omschrijving van het product
          echo $sBeschrijving3 . "<br>";            //De omschrijving van het product
 
         echo "&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;" . $_POST['prijs']; //als iemand hier een makkelijkere kortere code voor heeft waardeer ik dat enorm!



}


?>




</FONT>
</FONT>
</body>
</html>



Groeten: Donny
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Donny
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 02:26:09
 
Robin

Robin

30/03/2009 12:25:00
Quote Anchor link
Ik heb het even geprobeerd, maar het werkt gewoon?

Wat is precies jou probleem?
 
Donny

Donny

30/03/2009 12:25:00
Quote Anchor link
Als ik het upload op internet via ftp wil het niet werken...

website naam is: donnyvg1991.bplaced.net
 
- SanThe -

- SanThe -

30/03/2009 12:35:00
Quote Anchor link
Je post is nu niet echt leesbaar. Pas je post even aan en gebruik en tags om je code heen. Om php code zet je uiteraard dit:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php en ?>
Gebruik je Afbeelding knop om dit te doen.

SanThe.
 
Donny

Donny

30/03/2009 12:37:00
Quote Anchor link
Dat snap ik uiteraard maar dit even om snel een beeld te krijgen... Het gaat er meer om dat ie het niet correct wilt uploaden.


ga maar naar de website dan snap je wat ik bedoel;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Donny
 
Kitty N

kitty N

30/03/2009 13:22:00
Quote Anchor link
Heb je beide wel in dezelfde map staan? In dezelfde map waar je ze naar toe upload?
 
- SanThe -

- SanThe -

30/03/2009 13:29:00
Quote Anchor link
Donny schreef op 30.03.2009 12:37:
Dat snap ik uiteraard ......

Blijkbaar niet. Het gaat over je post hierboven. Ik heb je bovenstaande code nu even aangepast en de code-tags er omheen gezet.
 
Robin

Robin

30/03/2009 13:36:00
Quote Anchor link
Nog is het mij niet duidelijk wat je nu bedoelt, ik ga naar de website en daar staat een formulier.

Iets met wijn etc. vul ik deze in kom ik op een andere pagina, die naar mijn mening ook werkt en is up ge load, alleen de letters zijn wit waardoor je ze niet ziet.
 
Kitty N

kitty N

30/03/2009 14:05:00
Quote Anchor link
En waarom gebruik je 2x wijnnaam, als je die maar 1x laat zien op je volgende scherm?
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

30/03/2009 14:23:00
Quote Anchor link
Wat doet het niet ?

Het lijkt gewoon te werken.. maar zoals Robin al zecht de letters staan Wit aangegeven waardoor ze niet zichtbaar zijn dit komt door:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<FONT COLOR="white">


Het kan ook zijn dat je de dir van je afbeelding verkeerd hebt staan omdat deze er niet blijkt te zijn..

Als je de wellicht overige fouten wilt zien zet dan even dit hellemaal bovenaan:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?PHP
//Display  all errors.....
error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors', 1);

// Rest code....
?>
 
Donny

Donny

30/03/2009 19:03:00
Quote Anchor link
Jullie hebben gelijk... Sorry,

Ben af en toe zo gehaast en maak dan fouten... En dit moet ik nog aanpassen het moest eerst goed zijn zoals ik het laat maar zeggen wil hebben op de pagina.... Ik weet even genoeg... Bedankt iedereen voor zijn/haar hulp!

Gr.
 
Donny

Donny

30/03/2009 23:08:00
Quote Anchor link
Ik mag niet bumpe maar doe het deze ene keer wel aangezien ik graag verder wil en mn topic bijna onderaan sta... Excuses
 
Boris Mattijssen

Boris Mattijssen

30/03/2009 23:48:00
Quote Anchor link
Ik snap je vraag niet helemaal, maar is het niet dat het ".GIF" (hoofdletters) moet zijn?
 
Donny

Donny

30/03/2009 23:53:00
Quote Anchor link
Ik heb alles al geprobeerd... .GIF .JPG noem het maar op
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

31/03/2009 07:27:00
Quote Anchor link
http://donnyvg1991.bplaced.net/images/logo1.jpg
Afbeelding

Dat is je afbeelding. Directory listing staat gewoon aan.

Donny schreef op 30.03.2009 23:08:
Ik mag niet bumpe maar doe het deze ene keer wel aangezien ik graag verder wil en mn topic bijna onderaan sta... Excuses
Wat een dom excuus...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.