URL doorsturen naar andere server

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Martin Meijer

Martin Meijer

19/03/2007 13:57:00
Quote Anchor link
Goedenmiddag allemaal,

Ik moet in een applicaite van mij een URL met varriabelen naar een andere server/url toesturen maar daarbij moe tik op mijn eigen site blijven en de gegevens wel doorgezonden worden naar de desbetreffende URL.

Wie weet hier een goede oplossing voor?
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 10:47:52
 
Thijs X

Thijs X

19/03/2007 14:01:00
Quote Anchor link
Wat ga je met de gegevens doen die naar een andere server worden gestuurd?
Opslaan in een database of ?
 
Martin Meijer

Martin Meijer

19/03/2007 14:05:00
Quote Anchor link
Nou ik krijg eerst gegevens van een andere server die ik opsla in mijn database, en de SMS die "teruggestuurd" wordt moet ik in een url terugsturen naar de server toe.

De url waar het heen gestuurd meot worden ziet er als volgt dan uit:

http://www.server.nl/gateway/sms_mt_rb_single.php?moid=MOID&time=TIME

Wat die andere partij er precies mee doet weet ik niet, maar ik moet de gegevens in de bovenstaande url toevoegen en die weer naar hun server toesturen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martin Meijer
 
Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

19/03/2007 14:06:00
Quote Anchor link
Bij het doorsturen van de gegevens via een GET of POST (ik ga d'r nu van uit dat het een webapplicatie betreft met HTML interface).

liefst in combinatie van een HASH code om de gegevens te kunnen verifieren.
 
Martin Meijer

Martin Meijer

19/03/2007 14:07:00
Quote Anchor link
Op mijn server worden er gegevens ingevuld die per SMS afgeleverd wordt door een derde partij.

Dus als ik de gegevens verstuur, dan wordt alles eerst verwerkt in mijn eigen database en dan meot de URI doorgestuurd worden naar hun server.
 
Thijs X

Thijs X

19/03/2007 14:07:00
Quote Anchor link
Wat gebeurd er daar met die SMS word die daar opgeslagen in een database ? Zoja dan ken je gewoon een extrene verbinding maken met MySQL met die database en kan je de gegevens er gelijk inzitten.

Natuurlijk heb je wel database naam wachtwoord etc nodig.
 
Martin Meijer

Martin Meijer

19/03/2007 14:09:00
Quote Anchor link
Nee want zoals ik al eerder zei is het van een Derde partij, dus een server waar ikzelf niet bijkan.

Ik moet de URI: http://www.server.nl/gateway/sms_mt_rb_single.php?moid=MOID&time=TIME

Naar die plek sturen (Zie link, daa rmoeten de gegevens terecht komen)

Wat hun ermee doen, weet ik dus niet, maar het moet ervoor zorgen dat de SMS afgeleverd wordt bij de eindgebruiker
 
Thijs X

Thijs X

19/03/2007 14:12:00
Quote Anchor link
Je kan niet zomaar data afleveren bij een server van derden, als hun geen script of iets dergelijks hebben die uberhaupt iets met die data doet.
 
Martin Meijer

Martin Meijer

19/03/2007 14:15:00
Quote Anchor link
Dat hebben ze wel, let op: Ik werk met een derde partij die mij deze dienst levert.

En van hun moet ik de gegevens die ik een $_POST form invoer naar hun URI sturen. Hoe doe je dit het makkelijkste?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martin Meijer
 
- SanThe -

- SanThe -

19/03/2007 14:18:00
Quote Anchor link
Vraag het eens aan die 'derde partij'.
 
Martin Meijer

Martin Meijer

19/03/2007 14:20:00
Quote Anchor link
Ik dacht dat dit PHPHULP heet?

Ben ik nu zo moeilijk aan het doen met uitleggen... of willen jullie gewoon niet helpen?

Zo moeilijk hoeft het toch niet zijn?

Doe ik het in een post en zet ik bij action hun url neer, dan blijf ik niet op mijn site. Dit is dus wel de bedoeling.

Er moet toch ook via PHP kunnen dat ik een URI naar een server stuur?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martin Meijer
 
Martin Meijer

Martin Meijer

19/03/2007 14:23:00
Quote Anchor link
sorry dat ging ff verkeerd
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martin Meijer
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.