Usericons + mail stuk

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/11/2019 00:32:25
Quote Anchor link
Usericons + mail zijn stuk.
Rare hostname foutmelding bij sturen van evt mail bij replies (notificatie mail), en usericons zijn stuk.

Toevoeging op 02/11/2019 16:41:15:

test

Toevoeging op 02/11/2019 16:42:25:

Connection could not be established with host mail.phphulp.nl [php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known #0]

Dit dus...
Gewijzigd op 02/11/2019 00:33:07 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 03:08:34
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/11/2019 13:37:20
Quote Anchor link
- Ariën - op 02/11/2019 00:32:25:
Usericons + mail zijn stuk.

Je user icon is niet stuk .. hij leeft nog :)

Afbeelding
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/11/2019 16:22:22
Quote Anchor link
Gelukkig, er zijn dus geen stropers op de kust! :-)
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

04/11/2019 16:35:19
Quote Anchor link
Dit heb ik in wezen al gemeld in het vorige draadje.

Vanwaar een nieuw topic met hetzelfde onderwerp en dezelfde inhoud?

Connection could not be established with host mail.phphulp.nl [php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known #0]
Dat dus.

Wordt het gewoon niet eens tijd om dit in eigen beheer te nemen? Al dit soort simpele bugs kosten een eeuwigheid om op te lossen... wat zeg ik... er gebeurt gewoon NIETS mee.

Persoonlijk vind ik het een aanfluiting dat een platform voor programmeervraagstukken en -problematiek zelf kampt met uiteenlopende amateuristische issues die:
- veelvuldig gemeld zijn
- relatief eenvoudig op te lossen zijn

I mean, come on...
Gewijzigd op 04/11/2019 16:39:57 door Thomas van den Heuvel
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/11/2019 12:44:13
Quote Anchor link
Thomas van den Heuvel op 04/11/2019 16:35:19:
Vanwaar een nieuw topic met hetzelfde onderwerp en dezelfde inhoud?

Nou eh ... aan de post-tijd te zien, was Ariën eerder met posten, dus zou je die vraag wellicht aan jezelf moeten stellen :D ;)

Voor de rest eens dat bugs langzaam worden opgepakt, maar de beheerder (Bas) zal ook niet altijd tijd hebben. Wellicht andere prioriteiten ook.
Gewijzigd op 05/11/2019 13:07:58 door Ozzie PHP
 
Michael -

Michael -

05/11/2019 17:16:27
Quote Anchor link
Quote:
de beheerder (Bas) zal ook niet altijd tijd hebben. Wellicht andere prioriteiten ook.

Leuk voor Bas dat ie andere prioriteiten heeft, maar dan moet ie t overdragen aan anderen. Er zijn hier mensen genoeg die het kunnen en willen oplossen. De instelling en eigenwijsheid van Bas komt PHPHulp echt niet ten goede en zo bloed het langzaam dood. Bug reports hebben totaal geen zin. Sommige bugs zitten er al jaren in en andere beloftes worden ook niet nagekomen (Responsive anyone?).
Ik zit hier nou 14 jaar, maar wat ooit een leuk en actief forum was is het nu een forum waar nog maar weinig gebeurt. Benieuwd hoe lang dit nog stand houd.
Edit:
typo
Gewijzigd op 05/11/2019 17:17:19 door Michael -
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

05/11/2019 17:52:54
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 05/11/2019 12:44:13:
Nou eh ... aan de post-tijd te zien, was Ariën eerder met posten, dus zou je die vraag wellicht aan jezelf moeten stellen :D ;)
Ah ok, tis dat het leek alsof zijn topic later verscheen maar als we de datums mogen geloven was hij inderdaad eerder.

Ozzie PHP op 05/11/2019 12:44:13:
Voor de rest eens dat bugs langzaam niet worden opgepakt,
fixed :p

Ozzie PHP op 05/11/2019 12:44:13:
maar de beheerder (Bas) zal ook niet altijd tijd hebben. Wellicht andere prioriteiten ook.

Dat kan allemaal best zo zijn (real life happens), maar wordt het dan ook niet eens tijd dat je eerlijk bent naar jezelf toe ("ik heb hier simpelweg geen tijd meer voor"/"ik kom er niet aan toe"/"het interesseert me eigenlijk niet zoveel meer") en gewoon wat verantwoordelijkheid neemt en het stokje aan iemand anders overdraagt? Nu wordt deze site min of meer gegijzeld. Heb dit al eerder gezien bij een andere grote en tot dan toe redelijk actieve community. Die bloedde ook langzaam dood. De beheerder had zelf het voortouw genomen om in zijn uppie iets nieuws te maken. Veel mooie afbeeldingen en praatjes, maar hij/het leverde uiteindelijk helemaal NIETS op.

En dat was echt nergens voor nodig.
Gewijzigd op 05/11/2019 17:53:23 door Thomas van den Heuvel
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/11/2019 17:54:30
Quote Anchor link
Michael - op 05/11/2019 17:16:27:
Leuk voor Bas dat ie andere prioriteiten heeft, maar dan moet ie t overdragen aan anderen.

Hij "moet" natuurlijk niks. Het is zijn website en dus ook zijn keuze hoe hij er mee omgaat. Ik ken zijn beweegredenen verder ook niet. Het zou mooi zijn als zaken sneller worden opgepakt en dat er in dat opzicht wat meer leven in de brouwerij komt. Maar aan het eind van de rit gaat Bas daar over.



Toevoeging op 05/11/2019 17:58:30:

@Thomas

>> Ah ok, tis dat het leek alsof zijn topic later verscheen maar als we de datums mogen geloven was hij inderdaad eerder.

Ja, ja ... gewoon beter opletten volgende keer ;-)

>> maar wordt het dan ook niet eens tijd dat je eerlijk bent naar jezelf toe ("ik heb hier simpelweg geen tijd meer voor"/"ik kom er niet aan toe"/"het interesseert me eigenlijk niet zoveel meer") en gewoon wat verantwoordelijkheid neemt en het stokje aan iemand anders overdraagt?

Tja, er zijn mensen die dat doen, en er zijn mensen die liever zelf ondanks alles de touwtjes in handen blijven houden. Je zou er (als je zin hebt) een nieuw topic over kunnen openen (wellicht in de koffiehoek), zodat meer mensen erop kunnen reageren en er wellicht een discussie op gang komt. Hier in het 'bugs' sub-forum zullen weinig mensen jouw perceptie/visie lezen vrees ik.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

05/11/2019 18:18:40
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 05/11/2019 17:54:30:
Het is zijn website

Maybe, maar het is *onze* community. Wij genereren hier nagenoeg alle content. Het gaat hier wat mij betreft ook niet om het "bezit" maar meer over het collectieve nut en het potentieel (en ook een hoop onnodig gemiste kansen). Je moet het platform onderhouden als je wilt dat mensen er gebruik van blijven maken.

Vergelijk het met een plant, die moet je eens in de zoveel tijd ook water geven. Als meer mensen van de aanwezigheid van deze plant genieten en de eigenaar besluit deze geen water meer te geven en te laten verdorren simpelweg omdat het "zijn" plant is... Als het je ook maar een beetje aangaat dan draag je de zorg van deze plant toch aan iemand anders over?

Wanneer de besluitvorming over aanpassingen en veranderingen bij één persoon ligt die er (ogenschijnlijk) niets mee doet... dat lijkt mij geen goede zaak. In een nieuwe opzet zou er misschien dus ook een soort van ronde tafel moeten zijn met meerdere personen die de boel kunnen onderhouden. Zodat er iemand in kan springen als iemand anders niet beschikbaar is. Dit om de continuïteit beter te waarborgen. Er is nu min of meer sprake van een single point of failure.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/11/2019 23:02:10
Quote Anchor link
Ik kan je geen ongelijk hierin geven Thomas. Het is inderdaad "onze" community, maar de realiteit is ook dat als Bas de stekker eruit zou trekken er niks meer van over is. Ik hoop dat dit forum nog lang mag blijven bestaan, maar inderdaad ... om met jouw woorden te spreken ... er moet af en toe wat water worden gegeven.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/02/2020 13:51:44
Quote Anchor link
Het is weer stuk.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.