[vacature] PHP en SQL wonder gezocht!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Chris Neitzel

Chris Neitzel

06/07/2011 13:22:34
Quote Anchor link
Voor een interessant project ben ik op zoek naar iemand die goed wil bijverdienen of freelance inzetbaar is om een webapplicatie te bouwen om orders voor de verpakkingsindustrie te kunnen documenteren. Het geheel moet worden gebouwd volgens een bestaand concept. Een en ander is persoonlijk nader toe te lichten.

Ik zoek iemand die:-

- Uitstekende kennis heeft van PHP en SQL
- Kennis heeft van certificaten en deze ook kan implementeren
- Bij voorkeur woonachtig is in de provincie Noord-Holland of Utrecht

Geboden wordt:-

- Uitstekende vergoeding op ofwel uurbasis of flat-fee project basis
- Leuk project met wellicht hier en daar een uitdaging ;-)
- Prettige, collegiale sfeer

Interesse?
Laat het mij weten! Mail naar [email protected]
Gewijzigd op 06/07/2011 18:05:23 door Bas IJzelendoorn
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 14:16:28
 
TJVB tvb

TJVB tvb

06/07/2011 13:31:49
Quote Anchor link
Ik mis
- In geval van freelance, noem een budget of richtprijs!
- Bedrijfsnaam (of ben je zelf particulier)

Daarnaast is de omschrijving orders documenteren nogal vaag.
Dat kan een karwei van 8 uur zijn maar ook van 800. Oftewel geen idee waar ik dan eventueel ja op zeg.

Je titel is nogal schreeuwerig
Gewijzigd op 06/07/2011 13:32:13 door TJVB tvb
 
Chris Neitzel

Chris Neitzel

06/07/2011 15:43:39
Quote Anchor link
Ik ben als derde partij ingehuurd voor de realisatie van dit project. Ik moet nogal discreet met e.e.a. omgaan omdat er nogal wat belangen op het spel staan. Vandaar dat ik niet inhoudelijk teveel details kan prijsgeven.

Over de prijs onderhandel ik liefst persoonlijk. Iedereen heeft zijn/haar eigen ideeën over wat die wil verdienen. E.e.a. hangt ook af van de mate van ervaring. Ik zal een goeie afweging moeten maken of ik daarnaast nog meer capaciteit zal moeten inhuren.

Ik begroot de klus op circa 150 uur.
Er is een deadline voor medio September.

Schreeuwerig? Ik vind het een beetje overdreven.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

06/07/2011 18:07:55
Quote Anchor link
Titel aangepast. Medio september en 150 werkbare uren is naar mijn inzien geen spoed.

Zou je inderdaad wat meer bedrijfsinformatie kunnen geven. De vacature voldoet op dit moment niet voldoende aan de criteria[/modedit]
 
Kees Schepers

kees Schepers

06/07/2011 18:54:53
Quote Anchor link
Ik ken een goede freelancer die de klus eventueel kan doen. Echter hangt het enigzins af van de locatie en hij werkt allen tegen uurbasis (zoals bij mij ook alle freelance projecten gaan), dat betekend dus dat hij niet werkt tegen afgesproken bedragen. Zijn uurtarief is ongeveer 50 euro.

Mocht je geïnteresseerd zijn en met hem in contact willen komen stuur me maar een mailtje; [email protected]
 
Veur Heur

Veur Heur

06/07/2011 20:50:13
Quote Anchor link
Heb je een mail gestuurd. Ben benieuwd!
 
Chris Neitzel

Chris Neitzel

07/07/2011 08:40:20
Quote Anchor link
Bas IJzelendoorn op 06/07/2011 18:07:55:
Titel aangepast. Medio september en 150 werkbare uren is naar mijn inzien geen spoed.

Zou je inderdaad wat meer bedrijfsinformatie kunnen geven. De vacature voldoet op dit moment niet voldoende aan de criteria[/modedit]


Ik vind, met alle respect, dat je voor je beurt spreekt door voor mij te gaan bepalen wat al dan niet spoed is. Ik heb nog tijd nodig om de selectie procedure door te lopen - ga immers niet met de eerste de beste in zee - bovendien ben ik afhankelijk van de beschikbaarheid van de kandidaat en daarnaast zijn er nog wat organisatorische en interne factoren die hierbij een rol spelen. Al met al is er 2 maanden tijd en dat is kort dag. Spoed dus.

Ik werk voor Beautiful Things BV en ik ben als derde partij ingehuurd om dit project te realiseren.
 
TJVB tvb

TJVB tvb

07/07/2011 08:54:22
Quote Anchor link
Zie: http://www.phphulp.nl/gebruikersvoorwaarden/
Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen en smileys.

En Spoed betekent vaak een slechte planning of er blijkt toch minder spoed te zijn.
Voor een Freelancer zal het krap worden (of die moet nog geheel geen werk hebben staan maar dat zou wel bijzonder zijn) Dus ik vermoed dat je al naar een team moet kijken.
Gewijzigd op 07/07/2011 09:25:48 door TJVB tvb
 
Kees Schepers

kees Schepers

07/07/2011 09:14:36
Quote Anchor link
Ondanks het niet volledig naleven van de forum voorwaarden vind ik het niet op zijn plaats dat jij "TJVB tvb" gaat beoordelen of hij/zij het project niet goed aangepakt heeft of niet. Spoed is ook geen feitelijk begrip dus lijkt me ook dat de TS dit zelf kan beoordelen.
 
Chris Neitzel

Chris Neitzel

07/07/2011 09:18:48
Quote Anchor link
Ik vind het al met al nogal spijkers op laag water zoeken, en het is bovendien een nutteloze discussie. Ik ga daar verder in het belang van het project niet verder op in.

Er is door mijn opdrachtgever discretie gevraagd, dus kan niet teveel inhoudelijk op de zaken in gaan, tenzij in een persoonlijk gesprek met de kandidaten.
 
TJVB tvb

TJVB tvb

07/07/2011 09:26:13
Quote Anchor link
@Kees, je hebt gelijk. De opmerking over spoed klopt niet geheel.
De opmerking over freelance vs team bedoel ik meer als tip. 150/40 is bijna 4 weken. Als dat in september klaar moet zijn kan dat heel krap zijn. Zeker omdat het ook nog vakantie periode is.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.