Van ftp naar ftp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Tom Beuckelaere

Tom Beuckelaere

28/12/2006 10:27:00
Quote Anchor link
Beste,

Ik zou graag een script maken/vinden/krijgen waarmee ik volledige directories en bestanden van mijn ene ftp naar andere ftp kan kopiëren, en k zou er in willen plaatsen welk map hij vb moet nemen.

Hoe kan ik dit best aanpakken?
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 17:47:32
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

28/12/2006 10:28:00
Quote Anchor link
Ik snap je vraag niet echt goed, kan ook aan mijn liggen..
 
Tom Beuckelaere

Tom Beuckelaere

28/12/2006 10:33:00
Quote Anchor link
Simpel, ik leg het uit aan de hand van een voorbeeld.
Ik heb een ftp(1) bij hosting bedrijf 1 en ik heb net hosting gekocht bij bedrijf 2, ook daar heb ik een ftp(2). Nu wil ik namelijk bepaalde grote bestanden van ftp(1) naar ftp(2) kopiëren. Ipv eerst alles af te halen van ftp(1) en dan opnieuw up te loaden naar ftp(2), wil ik rechtstreeks laten kopiëren van ftp(1) naar ftp(2).
Gewoonlijk gaat dat ook gepaard met een zalige snelheid, vandaar, het bespaard mij uren tijd.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

28/12/2006 10:36:00
Quote Anchor link
Naar mijn weten is dat de enige manier, volgensmij kunnen FTP servers onderling geen contact leggen..

Vertel me als dat anders is
 
Tom Beuckelaere

Tom Beuckelaere

28/12/2006 10:38:00
Quote Anchor link
Het is mogelijk, maar via een script, er zijn bedrijven die zo'n dienst aanbieden, ik heb trouwens nog zo'n script in handen gehad maar ik heb het niet meer. En ik haalde snelheden van 2000kbits, zit wel snor hé. Als je het zo bekijkt, ftp 2 download van ftp 1, vandaar die hoge snelheid.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

28/12/2006 10:39:00
Quote Anchor link
Kijk eens naar het programma FlashFXP zou ik zeggen. Daarmee kun je naar 2 verschillende servers tegelijk verbinden.
 
Tom Beuckelaere

Tom Beuckelaere

28/12/2006 10:51:00
Quote Anchor link
Net zoals ik het moest hebben:

http://www.net2ftp.com/homepage/screenshots.html

Dit is natuurlijk zeer uitgebreid, maar het bevat die functie. En het is zo dat ik het wil. Kga het proberen maar k zou het toch wel willen maken.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.