Vandesteeg.org

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaars voor de zorgsector

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant in de omgeving van Zwolle zijn wij op zoek naar een ervaren .Net ontwikkelaar, bij voorkeur met ervaring binnen de belangrijkste sector van Nederland, namelijk: de zorgsector. Deze internationale organisatie ontwikkelt software voor de zorgsector. Er werken zo'n 25 medewerkers hard aan een oplossing die gebruikt wordt door heel Nederland. Er heerst een informele sfeer waarbij er altijd ruimte is voor een grapje. Je collega's zijn stuk voor stuk sterke ontwikkelaars vanuit verschillende achtergronden en met verschillende leeftijden. Je komt hier terecht in een organisatie die zich hard inzet om de zorgsector te verbeteren. De mogelijkheden

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Senior java ontwikkelaar integratie

Functieomschrijving Voor de gemeente Rotterdam zijn wij op zoek naar een senior java ontwikkelaar integratie. Taken Binnen een zelfsturend Scrumteam voer je geheel zelfstanding je opdrachten uit en levert het eindresultaat op aan het Integratieteam. Jij voelt je net als alle teamleden verantwoordelijk voor alle aspecten, vanaf de vraag tot en met de oplevering in productie. Je bent kritisch, je helpt de klant om zijn wensen helder te krijgen, je schrijft zelfstandig clean code die van hoge kwaliteit is, met bijbehorende unit- en integratietesten, je ondersteunt zo nodig bij deployments naar productie. Het Integratieteam bouwt componenten (Endpoints) op de ESB.

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 16:46:25
Quote Anchor link
Eey mensen,

Ik heb de layout van mijn site nu eindelijk bijna af.
Maar voordat ik de laatste details kan bijwerken.
Wil graag even jullie mening over de layout.
Vandesteeg.org

Oh trouwens niet op tekst letten, gaat even om de layout en wat er extra kan.
Ik weet ook dat ik tabellen heb gebruikt, dit is fout maar dat moet ik nog oplossen.

Gr,Bas
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 00:25:41
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

12/01/2012 16:52:31
Quote Anchor link
Leuk gemaakt maar.
Hij linkt me door naar : http://86.87.194.161:90/
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 16:55:51
Quote Anchor link
Ja komt omdat ik op eigen pc host en ik nog host ga kopen :)
Maar die koop ik zodra af is.
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

12/01/2012 16:57:41
Quote Anchor link
Maar je hebt al .org toch
 
Jordy -

Jordy -

12/01/2012 17:01:31
Quote Anchor link
Login|Registreer gedeelte is geweldig gedaan, klasse daarvoor!

Persoonlijk vind ik de website wat saai, je krijgt niet het gevoel te blijven. Ik denk dat je dat op de volgende manieren kunt aanpassen:
- Lettertype in een andere kleur of lettertype, dit is erg standaard
- Meer kleurgebruik (bv in achtergrond), niet uitsluitend wit met grijs. Maak bijvoorbeeld bovenin neon licht, ik noem maar wat.
- Gebruik wat afbeeldingen, bv naast het Forum een icoontje daarvan.
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 17:08:16
Quote Anchor link
@Jordy
Bedankt voor je tips ik zal even gaan googlen voor leuk lettertype en wat moeie kleurtjes. En zal het zo snel mogelijk editen,
 
TJVB tvb

TJVB tvb

12/01/2012 17:08:18
Quote Anchor link
- Waarom is: Site Created And Hosted By : Bas v/d Steeg in het Engels terwijl de rest in het Nederlands is?

-Welkom gast is een link die niets doet, komt daar iets achter of moet die link weg?

-Hij mag van mij iets breeder. Ook op 1024*768 hou je best veel ruimte over aan de zijkanten (is wel smaak)

-De kleuren zijn mooi rustig met er mooi uitspringende koppen

-Laat de lees meer linkes naar dezelfde urls wijzen als je menu

-Login gedeelte is leuk (heb je een test account)
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 17:10:03
Quote Anchor link
TJVB tvb op 12/01/2012 17:08:18:
- Waarom is: Site Created And Hosted By : Bas v/d Steeg in het Engels terwijl de rest in het Nederlands is?

-Welkom gast is een link die niets doet, komt daar iets achter of moet die link weg?

-Hij mag van mij iets breeder. Ook op 1024*768 hou je best veel ruimte over aan de zijkanten (is wel smaak)

-De kleuren zijn mooi rustig met er mooi uitspringende koppen

-Laat de lees meer linkes naar dezelfde urls wijzen als je menu

-Login gedeelte is leuk (heb je een test account)

Test account heb ik inderdaad.
Username:basvandesteeg
Ww:2fdf24
Die lees meer links gaan naar zelfde url,s als in menu.
En dat gedeelete met welkom,gast werkt alleen als je ingelogt bent dan ga je naar profiel pagina.
Maar bedankt voor je reactie en ik zal eventjes kijken naar breedte.
Gewijzigd op 13/01/2012 12:36:17 door Bas van de Steeg
 
Wouter J

Wouter J

12/01/2012 17:34:58
Quote Anchor link
.
Gewijzigd op 12/01/2012 19:17:50 door Wouter J
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

12/01/2012 17:36:29
Quote Anchor link
Pepijn --- op 12/01/2012 16:57:41:
Maar je hebt al .org toch


Ja, en? Je kunt een domeinnaam registreren, zonder dat daar webruimte bij geleverd wordt.
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 17:41:08
Quote Anchor link
Obelix en Idefix op 12/01/2012 17:36:29:
Pepijn --- op 12/01/2012 16:57:41:
Maar je hebt al .org toch


Ja, en? Je kunt een domeinnaam registreren, zonder dat daar webruimte bij geleverd wordt.


Dat kan helaas wel,

@Wouter

Bedankt voor je reactie ik ga het allemaal even stap voor stap doornemen.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

12/01/2012 17:58:10
Quote Anchor link
Heb je de afbeeldingen in je content zelf gemaakt?

Edit:

Ik mis algemene voorwaarden, een disclaimer en een privacy statement. Zeker bij een website, waarbij je je moet registreren.
Gewijzigd op 12/01/2012 18:01:04 door Bas IJzelendoorn
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 18:10:13
Quote Anchor link
@Bas
Nee afbeeldingen niet zelf gemaakt. Maar heb toestemming,

Bedankt, wist dat er iets ontbrak :)
Ik ga het allemaal eventjes bijwerken.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

12/01/2012 18:16:59
Quote Anchor link
Bas van de Steeg op 12/01/2012 18:10:13:
@Bas
Nee afbeeldingen niet zelf gemaakt. Maar heb toestemming,


Van wie?

http://www.ideniz.nl/contact.php
http://www.eskate.nl/nieuws.html
http://www.samsunggalaxynexus.net/305/galaxy-nexus-forum-staat-online/

Er is namelijk 1 auteur van deze afbeeldingen (Coramax op Shutterstock.com) En ik geloof niet dat jij toestemming hebt.

Link shutterstock.com
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

12/01/2012 18:25:02
Quote Anchor link
Bas IJzelendoorn op 12/01/2012 18:16:59:
Bas van de Steeg op 12/01/2012 18:10:13:
@Bas
Nee afbeeldingen niet zelf gemaakt. Maar heb toestemming,


Van wie?

http://www.ideniz.nl/contact.php
http://www.eskate.nl/nieuws.html


http://www.samsunggalaxynexus.net/305/galaxy-nexus-forum-staat-online/

Er is namelijk 1 auteur van deze afbeeldingen (Coramax op Shutterstock.com) En ik geloof niet dat jij toestemming hebt.

Link shutterstock.com


Oh ik had toestemming gevraagt bij de site waar ik hem vond.
Maar Link shutterstock.com
mag je toch gewoon kopieren?

Dit staat er namelijk bovenaan de site
"royalty-free stock photos, illustrations, and vectors"
Gewijzigd op 12/01/2012 18:26:55 door Bas van de Steeg
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

12/01/2012 18:41:25
Quote Anchor link
Klik bovenin bij shutterstock even op ´zich abonneren´, zeker ook niet afgevraagd waarom er bij shutterstock als je op de plaatjes klikt een watermerkt naar voren komt?

Ik lees net in een andere topic dat je ook al een een template van freewebtemplates.com hebt gebruikt en laten reviewen hier. Ik zeg niet dat het zo is, maar als je divjes gebruikt gebruik je geen tables. Dat is wat jij in je code wel continu doet. Ik heb sterk me twijfels of deze template wel van jou is. Dat moet je zelf weten maakt mij ook niet uit.

Wat ik je wel wil meegeven is dat kopiëren van een website illegaal is dit geldt voor: Afbeeldingen, Teksten, Broncode, video's, geluidsopname en lay-out. Jij gaat neem ik aan ook geen boek overtypen en uiteindelijk op de markt brengen onder jou naam. Heb ik gemaakt! Het is verboden, illegaal en strafbaar. In Nederland mag de auteur jou gewoon een plagiaat claim sturen en die kan variëren van de oorspronkelijk verkoopprijs tot aan duizenden euro's. Dat wil je gewoon weg niet riskeren! Ben je onder de 18 jaar mogen jou ouders dit gaan ophoesten. Ben je student, is het aannemelijk dat je dat geld niet hebt. Woon je op jezelf heb je het geld waarschijnlijk ook niet even bij de hand.

TIP: Gebruik nooit het werk van iemand anders. Ook niet als het er net even anders uitziet. Het levert enkel gedonder op en je pronkt met iemand zijn werk terwijl het niet van jou is. Voor nu zou ik als ik jou was het snel van je website afhalen en er iets plaatsen wat wel van jou is. Pas dan kunnen we jou werk reviewen en weet je ook wat bijvoorbeeld inline CSS is.

Verder: Het is prima als iemand je toestemming geeft voor het gebruik van een afbeelding, maar vraag wel of hij/zij de auteur is. Of controleer als je het materiaal ergens vandaan haalt of het open-source is of welke licentie er bij hoort.
 
Arjan -

Arjan -

12/01/2012 18:58:44
Quote Anchor link
Mooie site, maar toch een vraag: Heb je wel eens van interpunctie gehoord? Zo ja, dan is het wel handig dit toe te passen in de tekst...

Edit: Ik zie dat je alleen op de homepagina geen interpunctie gebruikt.
Gewijzigd op 12/01/2012 18:59:30 door Arjan -
 
Jens erd

Jens erd

12/01/2012 19:01:45
Quote Anchor link
Als ik de broncode is doorzoek dan blijkt dat het inlogscherm aan de bovenkant in ieder geval niet zelf gemaakt is: klik. Verder vond ik na het indrukken van de broncode in google een link naar een topic op phphulp, klik waar geheel toevallig dezelfde broncode besproken wordt. Code = gejat dus, als ik het zo mag formuleren.

Kan de ts dat verklaren, of kan het topic nu al (weer) dicht?

Edit: Link voor nog wat extra "bewijs".
Gewijzigd op 12/01/2012 19:03:54 door Jens erd
 
- SanThe -

- SanThe -

12/01/2012 19:14:37
Quote Anchor link
Bas van de Steeg op 12/01/2012 17:41:08:
Obelix en Idefix op 12/01/2012 17:36:29:
Pepijn --- op 12/01/2012 16:57:41:
Maar je hebt al .org toch


Ja, en? Je kunt een domeinnaam registreren, zonder dat daar webruimte bij geleverd wordt.


Dat kan helaas wel,


Hoezo helaas? Als je ergens een auto koopt, ben je toch ook niet verplicht om daar te tanken.

Quote:
Lees hieronder snel het laatste nieuws .....

Deze regel loopt helemaal door naar rechts en zorgt voor een behoorlijke scrollbalk.

Quote:
... zig met het scriptenLees Meer...

Mag best een spatie vóór 'Lees Meer...'.

Quote:
Naja op deze site ...

'Naja' ????
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.