Vanuit SEO optiek

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Rover ---

Rover ---

12/08/2011 15:38:48
Quote Anchor link
Wat is vanuit SEO optiek het best om te doen, en waarom:

www.voorbeeld.nl/winkel
www.winkel.voorbeeld.nl

Hoe word je het best gevonden door google?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 14:48:44
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2011 16:03:24
Quote Anchor link
Wat zou er op de plaats moeten staan van "winkel"? De naam van een winkel ofzo?
En wat op de plaats van "voorbeeld"?
 
Rover ---

Rover ---

12/08/2011 16:11:30
Quote Anchor link
Kijk mocht ik een webshop willen openen, is het dan beter om het achter de standaard url te zetten door middel van een slash en dan bijvoorbeeld winkel (net als bijvoorbeeld www.voorbeeld.nl/forum etc.) of is het handiger om het tweede voorbeeld toe te passen?
Verschilt het iets voor het optimaliseren voor google?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2011 16:21:14
Quote Anchor link
Ik denk dat dit beter is: www.voorbeeld.nl/winkel


Volgens mij wordt dit www.winkel.voorbeeld.nl als een subdomein gezien.
 

12/08/2011 17:17:02
Quote Anchor link
Ik heb ook nog even een vraag over SEO. Wat is beter:

http://voorbeeld.nl/login/forgot

of

http://voorbeeld.nl/inloggen/wachtwoord-vergeten
 
PHP Scripter

PHP Scripter

12/08/2011 17:26:19
Quote Anchor link
Als je een Nederlandstalige website hebt is optie 2 natuurlijk mooier. Maar als je meerdere talen gebruikt is optie 1 beter. Je kunt er ook voor kiezen om bij elke taal unieke URL's te maken.
 

12/08/2011 17:27:28
Quote Anchor link
Oke, maar ik maar gebruik van Zend Framework. Dan word het wel weer lelijk:

InloggenController.php
 
Mar cel

Mar cel

12/08/2011 17:45:17
Quote Anchor link
@Allard. In CakePHP los je dat op met routing. Dus /inloggen/wachtwoord-vergeten is gelinkt aan users_controller.php function password_forgot oid. Dit moet in Zend ook kunnen (zelf geen ervaring met Zend). Kijk hier eens naar.
Gewijzigd op 12/08/2011 17:55:25 door Mar cel
 
Rover ---

Rover ---

12/08/2011 17:50:10
Quote Anchor link
Maar zijn er verder nog verschillen qua vindbaarheid in het geval van mijn voorbeeld?
 
Mar cel

Mar cel

12/08/2011 17:54:57
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2011 17:55:35
Quote Anchor link
Mar cel op 12/08/2011 17:45:17:
@Allard. In CakePHP los je dat op met routing. Dus /inloggen/wachtwoord-vergeten is gelinkt aan login_controller.php function password_forgot oid. Dit moet in Zend ook kunnen (zelf geen ervaring met Zend). Kijk hier eens naar.

In Zend Framework gebruik je ook routes.



Toevoeging op 12/08/2011 17:56:16:

Rover --- op 12/08/2011 17:50:10:
Maar zijn er verder nog verschillen qua vindbaarheid in het geval van mijn voorbeeld?

Ik denk het niet... het hangt ook niet alleen maar van je url af hoe goed je vindbaar bent.
 

12/08/2011 18:00:34
Quote Anchor link
Oke, ik zal zo even wat meer op zoeken over routing. Heeft iemand misschien een goede tutorial?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2011 18:11:36
 

12/08/2011 19:08:12
Quote Anchor link
Bedankt. Maar als ik voor al mijn pagina's een nieuwe route moet aanmaken. Is dat niet een beetje overbodig? Is er geen betere manier? Misschien routes ophalen uit een bestand? Anders word mijn Bootstrap wel heel vol...
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2011 19:24:57
Quote Anchor link
Uit bestand of database... maakt niet uit toch?
 
Kees Schepers

kees Schepers

12/08/2011 20:27:08
Quote Anchor link
Je kunt routes op basis van regexen maken, en inderdaad wellicht genereren vanuit de database en met Zend_Translate de url's meertalig maken :) Dat is de beste oplossing.
 
Jack Sierkstra

Jack Sierkstra

13/08/2011 08:06:36
Quote Anchor link
Als ik jou was, zou ik het gewoon bij Engelse benamingen houden.
 

13/08/2011 10:22:03
Quote Anchor link
Waarom? Het is wel handiger met de Controllers en Actions. Maar het is voor een Nederlandse website wel mooier. Toch kwam ik een website tegen die het helemaal (verkeerd) doet, mijndomein.nl. Alles in het Engels...
 
Jack Sierkstra

Jack Sierkstra

13/08/2011 11:23:26
Quote Anchor link
Waarom verkeerd? Dat is gewoon een keuze die je maakt. Ik snap ook niet echt waarom dit van belang is.. Jij gaat toch een website maken waarop jij moet weten wat alles doet? Gebruik gewoon voor hetgeen wat je controller doet, de meest geschikte omschrijving. Zo kan je later (als je er een tijd niet naar gekeken heb) het ook zo weer oppakken, omdat alles duidelijk is.
 
Niels K

Niels K

13/08/2011 11:59:43
Quote Anchor link
Natuurlijk niet voor elke actie een subdomein aanmaken.. Daar wordt je website traag van en je host vind dat ook helemaal niet leuk.

Over meertalig:

Moeten de talen op één site staan of heb je voor elke andere taal een apart domein?

Quote:
Dat is de beste oplossing.

Daar ben ik het niet mee eens, dat licht dus aan de bovenstaande vraag..
Gewijzigd op 13/08/2011 12:13:45 door Niels K
 

13/08/2011 12:19:46
Quote Anchor link
Voor mij is het niet meertalig. Ik gebruik gewoon Zend Framework met Engelse Controllers en Actions. Alleen is dat vanuit SEO optiek net echt netjes voor mijn URL's. Mijn website is alleen in Nederland bereikbaar. Wat kan ik dan het beste doen? Meegaan met SEO, of niet?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.