Var afbeelding van iframe naar parent (div)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Hans De Ridder

Hans De Ridder

30/07/2018 23:02:57
Quote Anchor link
Vanuit een pagina in een iframe stuur ik afbeeldingen naar de parent als achtergrond voor een div.
Onderstaande werkt prima.
Maar de 52 is variabel (01-52).
En het lukt me niet om die 52 te vervangen door een variabele.
Iemand een idee?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
window.parent.document.getElementById("reclame").style.backgroundImage = "url('https://www.mijn_site.nl/Project/Vergroot/reclame/52.jpg')";
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 10:58:18
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/07/2018 23:10:12
Quote Anchor link
Wat lukt er niet aan? Wat heb je geprobeerd?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
var getal = 52;
 window.parent.document.getElementById("reclame").style.backgroundImage = "url('https://www.mijn_site.nl/Project/Vergroot/reclame/"+getal+".jpg')";

Zou moeten werken.
Gewijzigd op 30/07/2018 23:22:58 door - Ariën -
 
Hans De Ridder

Hans De Ridder

30/07/2018 23:26:15
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
var qqq =  document.images[d].src;
var sss = qqq.indexOf("image");
sss = sss+5;
var res = qqq.substr(sss,2);
res = "https://www.mijn_site.nl/Project/Vergroot/reclame/"+res+".jpg";
//alert(res);
window.parent.document.getElementById("reclame").style.backgroundImage = "url('+res+')";


Dit ziet er goed uit.
Maar zodra ik de 52 vervang door 'res' gebeurt er niks meer.
Ik denk dat het de schrijfwijze is.
Allerlei variaties geprobeerd....
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/07/2018 23:28:59
Quote Anchor link
en als je alert uncomment?

Debug anders even al je (wazig genoemde!) variabelen. Ergens zal een waarde niet kloppen.

Volgens mij moet je dubbele quotes gebruiken bij je laatste regel i.p.v. enkele.
Gewijzigd op 30/07/2018 23:30:04 door - Ariën -
 
Hans De Ridder

Hans De Ridder

30/07/2018 23:33:03
Quote Anchor link
Bedankt voor je snelle reactie.
Was inderdaad wat leestekens.
Nu werkt het.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

31/07/2018 13:50:15
Quote Anchor link
Wordt het probleem (informatieoverdracht) niet bemoeilijk door het aanwezig zijn van het iframe? Al nagedacht over een oplossing zonder iframe?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.