vBulletin Cookie VPS deskundige gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Martin d

Martin d

15/05/2011 16:49:54
Quote Anchor link
Beste lezer,

Een maand geleden zijn wij van een shared hosting naar een VPS verhuisd (zelfde hosting). Op onze shared hosting server functioneerde het vBulletin forum geheel naar behoren, helaas hebben wij op de VPS een probleem met de cookies die de ingelogde gebruikers onthouden.

We hebben al het mogelijke al uitgevoerd, wat ons geadviseerd werd door de vBulletin Helpdesk, zoals:

Handmatig alle cookies verwijdert
Andere browsers geprobeerd
Alle plugins uitgeschakeld
vBulletin software geheel opnieuw geïnstalleerd
Cookie path verandert

Helaas mochten alle bovenstaande mogelijkheden het cookie probleem niet oplossen. Hieronder wordt het probleem gedetailleerder uitgelegd:

Het probleem:

- Als ik inlog op de hoofdpagina (/community/forum.php) van het forum met gebruikersnaam en wachtwoord, wordt ik doorverwezen naar een pagina dat ik ‘succesvol ben ingelogd’.
- Na deze pagina word ik doorgestuurd, terug naar forumhome. Opnieuw verschijnt de loginbalk boven in de pagina, waar ik al mijn gegevens heb ik ingevuld. Zoals op de shared hosting het geval was, werd ik ingelogd teruggestuurd naar de hoofdpagina (de inlogbalk werd vervangen door de gebruikersnaam, privé berichten, etc).
- Als ik op ctrl + f5 druk, wordt de pagina herladen en sta ik wel ingelogd.

De Helpdesk van vBulletin adviseerde mij om contact op te nemen met onze hosting. Dit hebben wij ook gedaan, maar nog geen reactie ontvangen. Graag huren wij iemand in die dit probleem voor ons kan oplossen!

Bij interesse graag een reactie of pm.

Het betreft deze websitedeze website.
Budget is aanwezig.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 14:42:31
 
Daniel H

Daniel H

15/05/2011 18:48:26
Quote Anchor link
Ik zie dat je bij mijninternetoplossing zit waar trouwens heel vaag over word gedaan op verschillende fora's, maar hebben hun voor jou de VPS geïnstalleerd? Dus dat je zeker weet de de apache instellingen goed staan?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.