Veld wel/niet weergeven

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

Als 3D BIM add- on ontwikkelaar bij KUBUS ontwikkel je add-ons (BCF Managers genaamd) voor de toonaangevende building information modeling (BIM) programma's Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD en Tekla Structures. BCF Managers maken gegevensoverdracht mogelijk tussen BIM-software en BIMcollab. Je werkt zowel aan de front- als aan de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jonathan

jonathan

09/11/2005 19:58:00
Quote Anchor link
Met java is het mogelijk om bepaalde velden afhankelijk van een eerdere keuze wel of niet weer te geven. bijv. als iemand ja klikt dan komt er een invoer veld en als iemand nee klikt dan komt er einde te staan, ik noem maar iets.
kan je dit ook met php doen? zo jah hoe?
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 13:43:07
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

09/11/2005 20:02:00
Quote Anchor link
Dat is mogelijk, maar het zou beter kunnen met JavaScript.

edit: als ik je post teruglees, vrees ik dat je met "Java" eigenlijk "JavaScript" bedoelt?
Gewijzigd op 09/11/2005 20:02:00 door Jan Koehoorn
 
Jonathan

jonathan

09/11/2005 20:10:00
Quote Anchor link
mm ok ja met java bedoel ik java script inderdaad.

ik heb nu namelijk het volgende probleem met java script:
de "klant" heeft via radio buttons de optie ja/nee/anders
als de "klant" anders kiest dan krijgt de "klant" een textboxje waar hij dan iets kan invullen. Dit werkt prima. maar als de ik de pagina laad dan geeft hij zo ie zo het extra invoer veld weer maakt niet uit welke optie geselecteerd staat. pas na klikken op de andere verspringt hij.
Daarom dacht ik mischien is het makkelijker met php?
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

09/11/2005 20:24:00
Quote Anchor link
Je bedoelt dat hij na een pagerefresh moet onthouden of het textboxje wel of niet zichtbaar is?
 
Jonathan

jonathan

09/11/2005 20:27:00
Quote Anchor link
stel check box ja staat gechecked, ik open het formulier dan geeft hij tog eht extra veld weer dat er eigenlijk allen zou moeten staan als anders is gechecked.
en als ik nu dan bijv op nee klik dan gaat hij wel weg. maar in het begin staat hij er dus en dat wil ik niet.
is het met php dan veel lastiger? ik kon hierover niets vinden:S
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

09/11/2005 20:59:00
Quote Anchor link
Dan zou ik het zo doen:

in de CSS maak je dat extra tekstveld standaard onzichtbaar

<style>
input.optional {
display: none;
}
</style>

Ik maak het voorbeeld niet af, want ik wil eigenlijk even in je pagina kijken. Staat hij ergens online?
 
Jonathan

jonathan

09/11/2005 21:13:00
Quote Anchor link
Ik ben nog bezig met het technische gedeelte dus let niet op de opmaak! http://www.zuid-wester.nl/mailformulier.php het is een uitbreiding van een formulier van deze site
 
Woopie100

Woopie100

09/11/2005 21:14:00
Quote Anchor link
of je zet er achter hidden

<input type="hidden" name="veld">
 
Jonathan

jonathan

09/11/2005 21:16:00
Quote Anchor link
Ik ben zoals je ziet ook bezig met dat de klant de algemene voorwaarden moet goedkeuren bezig het lukt je nu niet om hem te versturen dussss.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

09/11/2005 21:20:00
Quote Anchor link
Woopie100:
of je zet er achter hidden

<input type="hidden" name="veld">


Dat zal niet werken, want een hidden veld blijft altijd onzichtbaar.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

09/11/2005 21:30:00
Quote Anchor link
Jonathan,

ik heb die pagina net bekeken in FireFox en daar wordt dat extra tekstboxje helemaal niet onzichtbaar, wat ik ook doe.
 
Jonathan

jonathan

09/11/2005 21:35:00
Quote Anchor link
mmm dan is java script mischien tog niet de oplossing want in I E doet hij het wel
is php lastig dan of ingewikkeld?
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

09/11/2005 21:39:00
Quote Anchor link
Jonathan,

het ligt niet aan JavaScript, het ligt aan IE. Als je wilt, maak ik een voorbeeldpagina voor je die in elke moderne browser werkt.
 
Jonathan

jonathan

09/11/2005 21:43:00
Quote Anchor link
Dat zouw helemaal geweldig zijn ;) als je tijd hebt graag!
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

09/11/2005 21:44:00
Quote Anchor link
Okee, dan ga ik dat nu doen. Geef me een half uurtje.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

09/11/2005 22:19:00
Quote Anchor link
Hoi Jonathan,

ik heb een werkend voorbeeld voor je gemaakt:

Voorbeeldpagina: zichtbare/onzichtbare input
 
Jonathan

jonathan

09/11/2005 22:20:00
Quote Anchor link
Okeey dankje wel!!! Hier ben ik heel blij mee!!!
Ik hoop dat andere er ook wat aan hebben!!!
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

09/11/2005 22:21:00
Quote Anchor link
Graag gedaan hoor.
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

09/11/2005 23:37:00
Quote Anchor link
Jan, nu neemt dat tekstblokje wel de ruimte in ookal is hij onzichtbaar, met CSS kan je toch dingen ook onzichtbaar maken en geen ruimte laten innemen?
 
Jonathan

jonathan

12/11/2005 19:19:00
Quote Anchor link
het script werkt goed en het lukt me gewoon om velden te tonen en te verbergen. maar hoe krijg je voor elkaar dat de text die bij een veld hoort tegelijk wordt verdwijnt of getoont?
 

12/11/2005 20:54:00
Quote Anchor link
@Willem-jan: ja, met hidden enzo
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.