Verkocht: freelancewebdeveloper.nl !

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

- -

- -

04/06/2008 21:42:00
Quote Anchor link
[Let op: geplaatst met toestemming van PHPhulp team!]

Hierbij verkoop ik het volgende domein:
FreelanceWebdeveloper.nl

Leeftijd:
Geregistreerd op 03-06-2008

Is het domein in gebruik geweest?
Nee, het domein is geregistreerd puur voor de verkoop. Op dit moment staat er een statistiekenpagina op, zodat eventuele kopers de statistieken tot dusver kunnen zien. Let wel op, dit is pas sinds 04-06-2008!

Voor hoeveel euro staat het domein te koop?
Op dit moment is er een veiling op meerdere websites, hoogste tot nu toe €20,- (Zal steeds worden geupdate!)

Overige informatie:
Het domein is natuurlijk uitermate geschikt voor iedere Freelance Webdeveloper. Het domein is pakkend, goed te onthouden en heeft naar mijn idee potentie. Ikzelf kan het domein niet meer gebruiken, aangezien ik vandaag ben aangenomen bij een bedrijf.

Spelregels:
Dit is een veiling, mijn taak is dan ook om de laatst geboden prijs te vermelden. Opbieden kan met €5,- en als je hem direct wilt kopen kan dat ook. Dit heet "Buy-Now" of "BIN". Die prijs ligt op dit moment op €1500,- Bieden kan via dit forum, via een Prive Bericht of e-mailen naar chris @ rcnet . nl

Laatst geboden prijs: €20,-



[Het domein is verkocht en hier kan niet meer op worden geboden!]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 05:03:14
 
- SanThe -

- SanThe -

04/06/2008 22:51:00
Quote Anchor link
Ik heb bij het phpteam gemeld dat ik het er totaal niet mee eens ben. Dit hoort op Marktplaats en niet hier.

SanThe.
 
Danny K

Danny K

04/06/2008 22:54:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 04.06.2008 22:51:
Ik heb bij het phpteam gemeld dat ik het er totaal niet mee eens ben. Dit hoort op Marktplaats en niet hier.

SanThe.


Offtopic:
I agree, daarnaast hoort het helemaal niet thuis in (Web)servers ;)

Ontopic:
Succes!
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

05/06/2008 00:21:00
Quote Anchor link
Ik ben het er ook niet echt mee eens, dit is een hulp community niet om domeinen te verkopen daar zijn andere sites voor.
 
GaMer B

GaMer B

05/06/2008 06:56:00
Quote Anchor link
Je zou eens moeten kijken op Sitedeals. Daar zijn genoeg potentiële kopers.
 
--

--

05/06/2008 07:21:00
Quote Anchor link
iChris(); schreef op 04.06.2008 21:42:
[Let op: geplaatst met toestemming van PHPhulp team!]
Ik ben het met jullie eens, maar goed, hij heeft wel toestemming, dus hij doet niets verkeerd..
 
- -

- -

05/06/2008 08:13:00
Quote Anchor link
De enige reden waarom ik dit domein op dit forum aanbied, is vanwege het domeinnaam zelf. Er zijn genoeg mensen die op freelance basis hun diensten aanbieden. Het domeinnaam staat ook op SiteDeals.nl en over een paar minuten ook op TBforum.nl :)

Bod binnen gekregen van €20,-
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.