verschil in height bij IE en FF

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ruud Verbij

Ruud Verbij

11/06/2007 22:03:00
Quote Anchor link
Even een kort css-achtig vraagje. Ik ben totaal niet thuis in styling en xhtml e.d., dus de fout zal ZEKER bij mij liggen, maar er is bij mijn website nogal een groot verschil tussen IE en FF.
http://www.ruudverbij.nl/testmap/tvgids.php
Bij IE wordt de lijn die de huidige tijd aangeeft namelijk 15px dik en bij FF 1px (zoals bedoeld). Het div dat ik daarvoor gebruik;
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<div id="lijntje_en_tijd">
<div style="top:<?php echo (2*60+date(i)+10);?>px;position:absolute;width:<?php echo count($zenders)*100+50;?>px;height:1px;background-color:black;"></div>
<div style="top:<?php echo (2*60+date(i));?>px;position:absolute;width:50px;height:20px;"><?php echo date('H:i'); ?></div>
</div>


Buiten het feit dat het lelijk is om te echo'en in html en dat ik dit eigenlijk in templates had moeten doen; wat is DE manier om dit probleem aan te pakken? Kortom; hoe komt het dat het divje met height:1px opeens 15px krijgt als height in IE?

Bij voorbaat dank!
Ruud Verbij
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 07:54:09
 
Ruud Verbij

Ruud Verbij

11/06/2007 22:26:00
Quote Anchor link
fixed!
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
font-size:1px;
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/06/2007 22:41:00
Quote Anchor link
Ja, die zal het wel doen. Je kunt ook line-height: 1px gebruiken.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.