Verschil in instellingen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Niek Ha

Niek Ha

03/04/2007 17:09:00
Quote Anchor link
Hey phpers!
ik ben bezig aan catterymontecatini.nl .. nu had ik voor dat ik op deze account kon een testtt bestandje gemaakt..
wanneer ik testtt.php open via niekweb.nl/testtt opent hij gwoon testtt die ik op niekweb heb gezet.. maar nu heb ik dezelfde file op catterymontecatini.nl gezet maar hij opent niet als ik catterymontecatini.nl/testtt invoer.. hoe kan dit? misschien instellingen maar zou niet (meer) weten hoe dat dan moet..
te vergelijken sites: www.niekweb.nl/testtt (.php)
www.catterymontecatini.nl/testtt (.php)
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 20:18:50
 
Frank -

Frank -

03/04/2007 17:13:00
Quote Anchor link
Met phpinfo() kun je eenvoudig de instellingen achterhalen. Doe dit bij beide servers en ga de boel vergelijken.

Zet de error_reporting() in elk geval op het hoogste niveau, dat is met bouwen en testen uitermate handig.
 
Niek Ha

Niek Ha

03/04/2007 17:24:00
Quote Anchor link
Hmm.. daar kan ik het ook niet vinden.. maar normaal moet je tog wel php files kunnen openen zonder .php erachter te zetten
 
Frank -

Frank -

03/04/2007 17:32:00
Quote Anchor link
Dat ligt aan de instellingen van Apache. Op mijn server kun je php-files uitsluitend gebruiken met 'urlnaam.html' In werkelijkheid wordt het bestand index.php aangeroepen in de directory 'urlnaam'.

.htaccess kan je meer duidelijk verschaffen. Of vraag de provider even.
 
Niek Ha

Niek Ha

03/04/2007 17:52:00
Quote Anchor link
Hmm.. nog steeds niets gevonden..
 
Frank -

Frank -

03/04/2007 17:58:00
Quote Anchor link
Repeat:
Quote:
Of vraag de provider even.
 
Niek Ha

Niek Ha

05/04/2007 13:37:00
Quote Anchor link
Die weten ook niet hoe het komt, ze zoude het bekijke maar nog geen reactie terug..

maar is er nou niemand die weet hoe je dit oplost?
 
GaMer B

GaMer B

05/04/2007 13:53:00
Quote Anchor link
Hij doet bij allebei bij mij: Jaja, hij doet het. Weergeven... inmiddels gefixt?
 
Niek Ha

Niek Ha

05/04/2007 14:09:00
Quote Anchor link
Bij mij doet hij het niet :S.. ik bel net noggeens maar ze kunnen het niet vinden .. op allebei de accounts gegaan en vergeleken.. ze denken dat catterymontecatini een nieuwere server is..

@Gamer13 als .php intoetst doen ze het.. maar zonder .php ?
 
GaMer B

GaMer B

05/04/2007 14:10:00
Quote Anchor link
Oh, zonder php :X verkeer begrepen ^^,
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.