Verschil tussen OOP en nomaal PHP

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Albert de Wit

Albert de Wit

16/04/2012 11:32:32
Quote Anchor link
Voorbeeld:

Op het internet kwam ik eens het voorbeeld tegen van "Een class is als een auto, het heeft allerlei functie die ervoor zorgen dat het ding werkt."

In het boek lees je "Een class is als een auto, het heeft allerlei functie die ervoor zorgen dat het ding werkt. Een auto voor rolstoelgebruikers heeft een pedaal aan het stuur terwijl een kinderauto in beweging word gesteld dmv trappers.

Invalide auto: SqueezeHandle()
Kinderauto (skelter): pedalFaster()
Auto: footDown()"

In feite krijg je in het boek het hele volledige verhaal te lezen. Veel simpeler om te lezen.
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 12:15:28
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

16/04/2012 11:54:51
Quote Anchor link
hmmm... oke
 
Kris Peeters

Kris Peeters

16/04/2012 14:42:54
Quote Anchor link
Albert de Wit op 16/04/2012 09:48:33:
Waarom is een boek simpeler te begrijpen?


In een informatiemaatschappij gaat het er niet om zoveel mogelijk informatie te geven, maar om te filteren: mensen wijzen op een aantal interessante dingen; die te bundelen en verder een consistent verhaal te vertellen.

Een boek is daar nog steeds goed in.

Niets houdt mensen tegen om ook bij digitale tutorials de zelfde principes toe te passen.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

16/04/2012 19:48:50
Quote Anchor link
mijn autistische trekjes staan het niet toe om zonder ezelbruggetjes te leren.
 
Kris Peeters

Kris Peeters

16/04/2012 20:13:15
Quote Anchor link
Als dat helpt, zeker doen.

Doet me er aan denken; je zou gemakkelijk een ezelsbruggetjes-generator kunnen maken.
Als je een lijst hebt met spreekwoorden ... beginletters vergelijken met de beginletters van de spreekwoorden ...
 
Albert de Wit

Albert de Wit

16/04/2012 20:18:06
Quote Anchor link
maak er 1... zet hem op een site... word miljonair XD
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.