VERSIO gaat als een speer......

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

- Roland -

- Roland -

02/12/2018 15:00:00
Quote Anchor link
Dat was de titel van een email die ik eergister kreeg .

Whowww , een sinterklaas cadeautje ?? ze beloven kortingen, uitbreidingen ruimte en veel meer !!

De reseller pakketten worden behoorlijk vergroot, maar wel vervalt de vast maandelijkse uitbreiding.


NIETS, niets, niets in de mail over prijswijzigingen........
dus toch maar even hun website goed bekeken ,en.... ? JA hoor !! Alle pakketten zijn Fors in prijs verhoogd . Mijn ene pakket zo'n 25% duurder het andere zelfs een kleine 50% duurder
(en een start pakket is zelf 4x zo duur geworden......)

Op hun website staat (nog !!) deze garantie "De prijzen van alle webhosting en reseller hosting pakketten worden jaarlijks met maximaal 5% verhoogd"

Mag ik het zo zeggen ?

VERSIO bedonderd de zaak !
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 09:10:38
 
Bart V B

Bart V B

02/12/2018 20:26:37
Quote Anchor link
Ehm..

Effe denken, ik lees dat een reseller starterpakket 3,- per maand kost. Dus een starterpakket had dus een koste 0,75 eurocent per maand? Als jij die 3 euro per maand niet kan opbrengen, dan is reseller hosting niet jou ding of gaat het nooit worden. Leuk zo'n reseller pakket maar wat denk je nou zelf dat als jij een doorverkoop doet van laten we zeggen 10 euro per maand dat je dat voelt? Ja het is van 9,25 naar 7 euro minder winst, maar dan heb je toch nog steeds een behoorlijke marge..

Overigens ik heb niets met versio, ken heel het bedrijf niet dus geheel onafhankelijk.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

02/12/2018 22:21:41
Quote Anchor link
In een recent nieuwsbericht (31 oktober) werd al gesproken over 10%. In die voorwaarden staat tevens:
Quote:
Versio behoudt zich het recht voor op ieder moment de Prijzen en de Diensten te wijzigen of
aan te vullen. Wijzigingen gelden ook ten aanzien van reeds gesloten overeenkomsten.

Niet helemaal netjes als dit onaangekondigd gebeurt, maar ze mogen dit op elk moment doen als ze dat willen. En ze zijn echt niet de enige die langzaam of ineens prijzen opdrijven.

Daarnaast, deze aanbieder was volgens mij redelijk goedkoop? En als je het niet bevalt ga je toch gewoon naar een ander? Of zijn andere partijen nog steeds duurder? Als je voor een dubbeltje op de eerste rang zit kun je dit soort dingen verwachten?

De vraag is ook (interessanter dan dat ze het doen, want iedereen die spotgoedkoop dingen aanbiedt zal op een gegeven moment de prijs moeten ophogen - vooral als het aanbod verzadigd raakt) waarom ze dit doen. Misschien zijn er naast het gesuggereerde winstbejag ook nog andere redenen denkbaar? Misschien host deze aanbieder wel een hele hoop bagger op die goedkope accounts en hopen ze op deze manier, door de prijs op te drijven, al die rotzooi eruit te jagen (is een mogelijke kostenbesparing omdat ze minder tijd kwijt zijn met dweilen omdat er ergens een script op hol slaat). Of de bandbreedte is of wordt duurder, of ze zijn toe aan nieuwe hardware, of ze verwachten dat ze op een later moment weer in moeten teren op hun reserves, of de stroomprijs gaat omhoog, wie zal het zeggen.

EDIT: wat verwacht je verder bij het plaatsen van dit bericht? Bijval? Meer klachten? Verwijzingen naar andere goedkope(re) partijen?
Gewijzigd op 02/12/2018 22:25:32 door Thomas van den Heuvel
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.