Vervolg file explorere opend niet altijd vensters

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Als PHP developer (Symfony) bijdragen aan betere z

Functie Als Medior/Senior PHP developer wordt er een mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed in een team kunt opereren waar kennis wordt gedeeld en er bijvoorbeeld codereviews plaatsvinden. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden geactualiseerd.

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »
Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

13/05/2024 02:44:56
Quote Anchor link
Ik ben al een paar maanden bezig met windows 11's probleem dat in dit topic werd beshreven:
https://www.phphulp.nl/php/forum/topic/windows-11-geopende-tab-switchen-werkt-niet/104909/

Ik heb updatse geprobeerd en alles wat in deze link staat:
https://www.howtogeek.com/fix-hidden-taskbar-icons-windows-11/#:~:text=To%20fix%20the%20taskbar%2C%20start,or%20performing%20a%20clean%20boot.

Het lijkt niet opgelost te worden.

Hier een loom video over waar ik mee te maken krijg:
https://www.loom.com/share/2a55c3753c3f4e5994e45821841eda92?sid=1c49ff92-8ba6-4e31-99de-97058eb48dfd

Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen, want het werkt zo verschrikkelijk

PHP hulp

PHP hulp

30/05/2024 06:24:58

Ad Fundum

Ad Fundum

13/05/2024 07:14:14
Quote Anchor link
Probeer een nieuwe gebruiksaccount aan te maken, en kijk of je het probleem daar ook hebt, dat scheelt al een boel mogelijke oorzaken en je beperkt de mogelijke oorzaken in een korte tijd.
Als die nieuwe account het probleem niet heeft, kan je het Windows-profiel verwijderen van de probleemaccount.
Het is wel een botte-bijlmethode, je kunt in plaats daarvan ook op zoek naar registerinstellingen of gewoon het Windows event log of daar behulpzame foutmeldingen in staan, en een beetje goed zoeken op internet.

Werkt ALT + (SHIFT) + TAB nog wel om te wisselen?

Als niets helpt kan je altijd nog kijken of je naar Linux over kunt.
Debian voor niet de nieuwste hardware, of anders bijvoorbeeld Linux Mint.
Want als daar een file explorer niet werkt, heb je keuze uit nog 10 andere windowmanagers.
Gewijzigd op 13/05/2024 07:17:17 door Ad Fundum

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

16/05/2024 03:09:52
Quote Anchor link
Hallo,

ALT-SHIFT werkt vaak wel, soms ook niet.
Ja ik heb wel een hele linux installeren, maar veel is nu al ingesteld met windows programma's.
Ik moet dan WINe gebruiken en dat is niet voor sit systeem.

Er moet toch wel een oplossing zijn, dit kantoch niet waar zijn dat deze bug blijft bestaan?
Ik heb zelfs een file explorer patch geprobeerd dat switcht naar windows 10 file explorer.

Maar hetzelfde probleem.

Ad Fundum

Ad Fundum

16/05/2024 15:41:58
Quote Anchor link
Je hebt niet uitgeprobeerd of het aan het windows-profiel ligt?
En je hebt ook nog niet gekeken in het Windows event log?

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

17/05/2024 04:34:58
Quote Anchor link
Ik heb een ander windows profiel gemaakt, via microsift account meost dit

FOut in de log die terugkomt:

Quote:
Faulting application name: ACCStd.exe, version: 4.0.3054.0, time stamp: 0x63dca85b
Faulting module name: unknown, version: 0.0.0.0, time stamp: 0x00000000
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x00007ff9968c72d7
Faulting process id: 0x0x1BB0
Faulting application start time: 0x0x1DAA70791C36035
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Acer\Care Center\ACCStd.exe
Faulting module path: unknown
Report Id: 8ca34265-93fc-42eb-99e9-fb0482c5d6e7
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:

Quote:
A fatal error occurred while creating a TLS client credential. The internal error state is 10013.
The SSPI client process is svchost (PID: 22404).

veel andere terugkomende error is:

Quote:
Metadata staging failed, result=0x80070490 for container '{056018F3-EA11-DE01-11C1-516050C076BC}'

Deze blijven voorkomen.

Ad Fundum

Ad Fundum

17/05/2024 10:07:52
Quote Anchor link
En heb je iets kunnen vinden op internet over die foutmeldingen?
Wat heb je geprobeerd?
Bijvoorbeeld een herinstallatie of het terugzetten van het originele fabrieksimage?

De reden dat ik deze dingen vraag is dat ik zelf niet in de gelegenheid ben om het probleem voor je op te lossen.
Ik kan hooguit alleen tips geven voor een oplossingsrichting.
Tenzij er op PHPHulp nog iemand anders is die wel helemaal in Windows 11 zit?
(Zelf ben ik afgehaakt na Windows 8.1, met dat mallotige startmenu met tegels.. op een 4k scherm!)

Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/05/2024 00:03:35
Quote Anchor link
Wat is nu eigenlijk precies het probleem? Ik zie wat snel geklik in dat filmpje, maar het is me niet duidelijk wat er verkeerd gaat. Misschien kun je een wat duidelijker filmpje maken en wat langzamer klikken, zodat fatsoenlijk te zien is wat er gebeurt?

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

18/05/2024 17:00:08
Quote Anchor link
Nou in het filmpje is te zien dat wanneer ik een venster aaklik, deze niet open gaat. Dat is dus ook het hele probleem.
Ik heb de errors onderzocht.

ACCStd.exe is verwijderd, maar probleem niet opgelost. De rest kom ik niet uit.

Ik probeer de fabrieksinstellingen terug te zetten

Ozzie PHP

Ozzie PHP

19/05/2024 01:22:42
Quote Anchor link
Ik heb je filmpje nog even bekeken. Het valt me op dat het niet lijkt te werken als je op 'inc' klikt. Ik zie ook dat er 2 vensters (dezelfde?) zijn met die naam. Kan het zijn dat het niet werkt op het moment dat beide vensters dezelfde naam hebben en/of naar dezelfde locatie verwijzen? Dat ie dan niet weet welk venster ie moet openen? Probeer dit eens te testen?

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

19/05/2024 13:08:20
Quote Anchor link
Dat is getest. Het is al maanden een probleem met meerdere vensters, die verschillende namen hebben.
Ik heb nu een nieuwe repair update gedaan en het lijkt nu te werken, maar weet niet voor hoe lang.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

19/05/2024 17:03:30
Quote Anchor link
Oké. Succes ermee. :)

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

19/05/2024 18:06:17
Quote Anchor link
Dank je!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.