Verwerken van XML response vanuit SOAP request

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Johnny Cash

Johnny Cash

22/01/2019 11:14:21
Quote Anchor link
Ik heb al vaker XML files uitgelezen vanuit SOAP requests, echter is het bij deze een ramp om er iets uit te lezen. Ik heb geen ervaring met dergelijke opmaak van XML. De kluts hierin helemaal kwijt.

Toevoeging op 22/01/2019 17:46:11:

Ten einde raad. Ik wil degene belonen die me de verlossende oplossing aanreikt zodat ik kan uitlezen wat ik moet uitlezen.
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 21:51:56
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

22/01/2019 17:55:15
Quote Anchor link
Johnny Cash op 22/01/2019 10:49:27:
Op basis van jouw concept krijg ik het volgende op mijn scherm (output):
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Array
(
    [sub] => Array
        (
            [xml] => Array
                (
                    [GetShipmentStatusResult] => Array
                        (
                            [schema] => <xs:schema xmlns="" xmlns:xs="http://www.w3.org/2001/XMLSchema" xmlns:msdata="urn:schemas-microsoft-com:xml-msdata" id="NewDataSet"> .... etc. etc. .... </xs:schema>
                            [any] => <diffgr:diffgram xmlns:msdata="urn:schemas-microsoft-com:xml-msdata" xmlns:diffgr="urn:schemas-microsoft-com:xml-diffgram-v1"><NewDataSet xmlns=""><Shipment diffgr:id="Shipment1" msdata:rowOrder="0"><ShipmentID>18237421</ShipmentID></Shipment></NewDataSet></diffgr:diffgram>
                        )
                )
        )
)


Mijn code was slechts een voorbeeld.