VERWIJDER MIJN ALLE TOPICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kadir

kadir

01/04/2008 01:41:00
Quote Anchor link
VERWIJDER MIJN ALLE TOPICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HIER ZIJN ALLEEN MAAR SUKKELS, HUN KUNNEN NIET EENS NORMAAL REAGEREN.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kadir
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 01:01:52
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

01/04/2008 07:16:00
Quote Anchor link
een design jatten is niet toegestaan, dus ik ga je hier geen antwoord op geven
 
Robert Deiman

Robert Deiman

01/04/2008 08:20:00
Quote Anchor link
Ik weet wat het is:

Het is een browser die zich van te voren al indekt voor als de pagina niet goed wordt opgeslagen.


@kadir
Hij geeft aan dat hij mogelijk niet goed wordt opgeslagen, niet dat die niet opgeslagen wordt.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

01/04/2008 08:45:00
Quote Anchor link
en misschien niet lief om te zeggen maar leer nederlands
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel
 
Kadir

kadir

02/04/2008 00:16:00
Quote Anchor link
VERWIJDER MIJN ALLE TOPICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HIER ZIJN ALLEEN MAAR SUKKELS, HUN KUNNEN NIET EENS NORMAAL REAGEREN.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door kadir
 
M Ypma

M Ypma

02/04/2008 04:09:00
Quote Anchor link
@Kadir
Als ik zo even in je topic geschiedenis kijk van de afgelopen week zie ik zeker 9 topics met de vraag: wie heb dit script?, hoe maak het? Iemand maken?... enz...

Het lijkt me verstandig dat je zelf eens op onderzoek uitgaat. Er wordt je niet voor niets meerdere malen gemeld dat google een hele goede vriend is.
 
Michael

michael

02/04/2008 08:44:00
Quote Anchor link
Jacco schreef op 01.04.2008 08:45:
en mischien niet lief om te zeggen maar leer nederlands
Het is daarom ook misschien, lieve Jacco :)

doe het dan ook goed ;)
 
Kadir

kadir

03/04/2008 12:44:00
Quote Anchor link
VERWIJDER MIJN ALLE TOPICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HIER ZIJN ALLEEN MAAR SUKKELS, HUN KUNNEN NIET EENS NORMAAL REAGEREN.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door kadir
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

03/04/2008 12:59:00
Quote Anchor link
Dat je niet goed bent in Nederlands is niet zo erg, maar ik moet zelf toegeven dit is wel heel erg, je haalt enkelvoud/meervoud door elkaar, vergeet lidwoorden en nog een aantal dingetjes, maar goed.

Even een on-topic oplossing, het script dat jij zoekt is overal te vinden op google. Maar waarom zou je dit willen? Als ik Javascript uitschakel kan ik nog steeds bij je content. Dus dat schiet niet op. En wat dan nog als iemand jou design overneemt? Als je dit tegenkomt kun je daar gewoon aanspraak op maken.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

03/04/2008 13:07:00
Quote Anchor link
Quote:
Als je dit tegenkomt kun je daar gewoon aanspraak op maken.
Theoretisch wel ja, in de praktijk wordt dat vaak veel lastiger. Als de ander niet meewerkt zul je niet ver komen tenzij je bakken met geld beschikbaar hebt om een rechterlijke procedure te beginnen.

Wil je niet dat je design door andere gebruikt wordt (als inspiratie of puur jatwerk)? Zet dan je website niet online...
 
Kadir

kadir

09/04/2008 01:30:00
Quote Anchor link
VERWIJDER MIJN ALLE TOPICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HIER ZIJN ALLEEN MAAR SUKKELS, HUN KUNNEN NIET EENS NORMAAL REAGEREN.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door kadir
 
Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

09/04/2008 07:37:00
Quote Anchor link
dit is geen script, maar een melding(je zei het zelf al)

je browser waarschuwt je gewoon dat de site waarschijnlijk anders wordt opgeslagen dan dat je hem ziet...


enne, hoe ben jij in vredesnaam aan die melding gekomen als je niks wilt jatten???
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

09/04/2008 07:54:00
Quote Anchor link
Alle JavaScript-manieren om te proberen je site te beveiligen tegen kopiëren, zijn te omzeilen. Je hoeft alleen maar JavaScript uit te zetten, als bezoeker.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

09/04/2008 08:59:00
Quote Anchor link
Je kunt code van een webpagina helemaal niet beveiligen. Er zijn minstens vier eenvoudige mogelijkheden om de code van een webpagina te gebruiken:

1. Iedereen kan de webpagina opslaan met bijvoorbeeld Bestand > Opslaan als in Internet Explorer of Bestand > Pagina opslaan als in Firefox. De eventuele waarschuwing zegt weinig, want de lokaal opgeslagen kopie bevat gewoon alle code.

2. Iedereen kan de broncode van de webpagina weergeven met bijvoorbeeld Beeld > Bron in Internet Explorer of Beeld > Paginabron in Firefox.

3. In vrijwel alle webdesignprogramma's en HTML-editors kun je rechtstreeks een externe webpagina openen. Dat werkt zelfs in Kladblok van Windows: kies maar eens Bestand > Openen en typ daarna een URL in het vak Bestandsnaam.

4. Als je bij de validator van het W3C (http://validator.w3.org/) het selectievakje "Show Source" inschakelt, krijg je een complete listing te zien van de opgegeven webpagina.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

09/04/2008 09:28:00
Quote Anchor link
Het is gewoon niet te beveiligen idd, je browser heeft immers de HTML nodig om dit weer te geven op je scherm.
 
Kadir

kadir

24/04/2008 16:04:00
Quote Anchor link
VERWIJDER MIJN ALLE TOPICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HIER ZIJN ALLEEN MAAR SUKKELS, HUN KUNNEN NIET EENS NORMAAL REAGEREN.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door kadir
 
Pepijn de vos

pepijn de vos

24/04/2008 16:49:00
Quote Anchor link
je kan het wel lastig maken...

je kan juist met javascript de content en css opvragen, uit een min of meer beveiligd php bestand, alleen kan je dat altijd omzeilen, en het is lastig te doen voor jou denk ik.
oja, en in forefox zie het als nog met 'view generated source'

je kan met position absolute dingen over plaatjes heen zetten zodat je er niet rechts op kan klikken.

je kan alles uit php bestanden laten komen, en dan iets met de referer doen zodat je ze niet zomaar op kan vragen.

om het maar zo te stellen:
die gebruiker kan je site zien, dit betekent dat alle informatie naar hem word verstuurd, anders zou hij je site niet zien toch?
dat betekent dus dat de site hoe dan ook opgeslagen kan worden, simpelweg omdat hij ook zichtbaar is, en alle informatie er dus is.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.